自由講場

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 7693


201#
發表於 22-4-25 09:13 |只看該作者
chiubbbb 發表於 22-4-25 09:10
我自己真係好多野上網google返泥,考cert, 考小學,反而未問過成功人士 比你參考
...

唔需要參考我小朋友一早已經考完你講既所講考cert , 考小, 我都經歷過你講既野,亦做咗好多資料蒐集,但我只係想話你聽Google 啲野確係好表面同唔update


大宅

積分: 2448


202#
發表於 22-4-25 09:14 |只看該作者
tailinlin 發表於 22-4-25 09:13
唔需要參考我小朋友一早已經考完你講既所講考cert , 考小, 我都經歷過你講既野,亦做咗好多資料蒐 ...

我同你相反,身邊無人識,要google搵答案,總算全部搞掂晒


男爵府

積分: 7693


203#
發表於 22-4-25 09:17 |只看該作者
chiubbbb 發表於 22-4-25 09:14
我同你相反,身邊無人識,要google搵答案,總算全部搞掂晒

咁咪好囉我估你到小學唔識功課都一樣會Google , 好洗好用


大宅

積分: 2448


204#
發表於 22-4-25 09:20 |只看該作者
tailinlin 發表於 22-4-25 09:17
哦咁咪好囉我估你到小學唔識功課都一樣會Google , 好洗好用

兩樣野泥嘅,功課緊係問老師



已刪除用户

積分: 5042


205#
發表於 22-4-27 21:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41427


206#
發表於 22-4-27 21:42 |只看該作者
最怕講是非家長,搞小圈子既家長,
其他明明好在意温習又扮到無温嗰啲家長,實在太多,基本上10個9個都係咁,所以都唔會上心,講完都當佢無講過


禁止訪問

積分: 190


207#
發表於 22-4-27 22:41 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6732


208#
發表於 22-4-28 14:18 |只看該作者
講是講非的
事實係好少同其他家長打交道,人大咗唔想有太多應酬,通常接完放學即走


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


209#
發表於 22-4-28 15:32 |只看該作者
chiubbbb 發表於 22-4-25 08:24
ek果種係主要分享成功方法,考試試題,實用嘅!主觀講,fb嘅一般多數係講拎咩咩獎,點叻點叻,好少會分享 ...

又真係,fb嗰d通常會話自己一向無理個小朋友,由得小朋友自己溫,甚至乎話佢哋考試都掛住玩,無咩溫書添,咁先突顯自己小朋友係神童。我聽過最犀利嘅係,讀緊小學,但已經自修緊大學課程,仲真係識添!


男爵府

積分: 9489


210#
發表於 22-4-28 18:41 |只看該作者
chiubbbb 發表於 22-4-25 08:14
欺凌人真係唔好,我都遇見某家長恥笑某同學外表,講某同學是非,我回應佢“唔好咁講人”,之後諗佢應該都 ...

你同是非精講:唔好咁講人啦,係冇用㗎,佢哋永遠永遠吾會明,仲覺得你扮清高,笑人係佢哋既興趣加天性,所以你要遠離佢哋,就算聽到佢講人是非就微笑吓算了,同埋一定會背後講你的


珍珠宮

積分: 32284

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


211#
發表於 22-4-28 18:43 |只看該作者
chiubbbb 發表於 22-4-23 22:57
如題
我自己會避開鐘意愛比較,愛收風,是非當人情嘅家長 仲有日日都話做練習果d, 我覺得 ...

八婆黃家長。
沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


子爵府

積分: 13296


212#
發表於 22-4-28 19:08 |只看該作者
最怕成日問成積既家長,真係好煩


珍珠宮

積分: 38423


213#
發表於 22-4-28 19:44 |只看該作者
愛比較,講是非。我一向好小同其他家長傾計


大宅

積分: 2448


214#
發表於 22-4-28 20:35 |只看該作者
vkm2014 發表於 22-4-28 18:41
你同是非精講:唔好咁講人啦,係冇用㗎,佢哋永遠永遠吾會明,仲覺得你扮清高,笑人係佢哋既興趣加天性, ...

你真係講得好啱,呢位家長我巳經疏遠左佢,我好肯定佢有講我女是非


大宅

積分: 2448


215#
發表於 22-4-28 20:37 |只看該作者
CD 發表於 22-4-28 19:08
最怕成日問成積既家長,真係好煩

係煩架,但通常只係熟果一,兩個家長問我,佢哋又會好醒先講自己小朋友成績,所以我都唯有分享左比佢哋知


大宅

積分: 2448


216#
發表於 22-4-28 20:39 |只看該作者
bu-b 發表於 22-4-28 15:32
又真係,fb嗰d通常會話自己一向無理個小朋友,由得小朋友自己溫,甚至乎話佢哋考試都掛住玩,無咩溫書添, ...

應該係資優


大宅

積分: 2448


217#
發表於 22-4-28 20:40 |只看該作者
三國1 發表於 22-4-28 19:44
愛比較,講是非。我一向好小同其他家長傾計

正確


大宅

積分: 2448


218#
發表於 22-4-28 20:42 |只看該作者
crazypaper 發表於 22-4-27 21:42
最怕講是非家長,搞小圈子既家長,
其他明明好在意温習又扮到無温嗰啲家長,實在太多,基本上10個9個都係咁 ...

其實我地細細個讀書巳經係咁,問同學有無溫書,個個都話自己無溫 點知個個都好好成績


大宅

積分: 2448


219#
發表於 22-4-28 20:44 |只看該作者
sky_blue618 發表於 22-4-28 14:18
講是講非的
事實係好少同其他家長打交道,人大咗唔想有太多應酬,通常接完放學即走
...

無謂有太多無謂嘅接觸


男爵府

積分: 8666


220#
發表於 22-4-28 22:50 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-24 11:06
本帖最後由 chitchit0520 於 22-4-25 06:52 編輯

咁你又唔知佢將來係咪可以入到哈佛架喎!

面書share我都覺得冇問題,唔鍾意可以unfollow,炸爆wtsapp先乞人憎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo