想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 9100


201#
發表於 09-10-21 00:36 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 00:30 發表


下??? 算藥品??? 唔係麻.....我老豆寄比我...經由日本海關check過....都比過關Woo!! 點算藥品呀又?

可能量少, 或報關時寫其它嘢先過到


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


202#
發表於 09-10-21 00:36 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:28 發表
想唔想試下?


你試過呀?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 7342


203#
發表於 09-10-21 00:36 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 00:33 發表


就係有梅花閃閃貼紙貼住既....咁係真定假架?


會唔會連個梅花閃閃貼紙都係假架 ? 喂, 呢度 d sis 好多都醒水, 唔再用 d 仔, 轉左用哈哈笑啦, 始終大牌子, 有信心, 信得過, 話晒女人青春有限, 生仔時間更加有限, 用錯雜牌野 spoil 左時間就唔好啦 ..



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


男爵府

積分: 9100


204#
發表於 09-10-21 00:37 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 00:36 發表


試??? 但我只係想知....人地得點解我地唔得? 我地都係研究緊d仔真假, 咁都唔得? 我又唔係要買(講明買)...唔通研究都唔得?
咁要睇有無人出聲囉, 講就係咁講


男爵府

積分: 9100


205#
發表於 09-10-21 00:39 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 00:36 發表


你試過呀?
有睇版規

[ 本帖最後由 gkk 於 09-10-21 00:47 編輯 ]


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


206#
發表於 09-10-21 00:39 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-21 00:32 發表


佢一向都咁識野, 咩都識答, 咩都岩傾, 或者, 連日本海關 d 野都了解得多過你呢 ?


唔係呀...我只係覺得奇怪咋, 我上次係e-bay 度訂6樽 FetilAid ....呢邊海關都過到。 咁....FertilAid 算唔算藥呀咁?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


207#
發表於 09-10-21 00:41 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:36 發表

可能量少, 或報關時寫其它嘢先過到


我上次買6樽FertilAid 都無事Woo!! 6樽都算少量? 唔通
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


208#
發表於 09-10-21 00:42 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-21 00:36 發表


會唔會連個梅花閃閃貼紙都係假架 ? 喂, 呢度 d sis 好多都醒水, 唔再用 d 仔, 轉左用哈哈笑啦, 始終大牌子, 有信心, 信得過, 話晒女人青春有限, 生仔時間更加有限, 用錯雜牌野 spoil 左時間就唔好啦 .. ...


咁又係呀....所以我打算返黎買哈哈笑囉, 香港平就香港買, 呢邊外國野終於都係貴。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 9100


209#
發表於 09-10-21 00:43 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 00:32 發表


miffy 可能指你bk會員分數高級呀。
講bk會員分數佢高好多


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


210#
發表於 09-10-21 00:43 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:37 發表
咁要睇有無人出聲囉, 講就係咁講


咁又係呀....但人地出聲....咁我地都應該出聲囉。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 7342


211#
發表於 09-10-21 00:44 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:36 發表

可能量少, 或報關時寫其它嘢先過到


唔得就唔得, 得就得, 點會量少就變左得咁搞笑 ?

咁你即係話 bibifa 個爹地虛報過關 ?



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


212#
發表於 09-10-21 00:45 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:39 發表
有睇版了規



哈~~~你有睇架?? 我無睇架....我都係純粹傾生仔。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 9100


213#
發表於 09-10-21 00:45 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 00:41 發表


我上次買6樽FertilAid 都無事Woo!! 6樽都算少量? 唔通
我指你如果轉行賣紅d要訂大量呀


男爵府

積分: 7342


214#
發表於 09-10-21 00:45 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 00:42 發表


咁又係呀....所以我打算返黎買哈哈笑囉, 香港平就香港買, 呢邊外國野終於都係貴。


咁香港買平 d 就喺香港買啦, 不過千祈咪貪平買埋 d cheap 野呀 !



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


215#
發表於 09-10-21 00:46 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:43 發表
講bk會員分數佢高好多



哦~~~我話比miffy知你講佢。 講笑ing...哈!!
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


216#
發表於 09-10-21 00:47 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-21 00:44 發表


唔得就唔得, 得就得, 點會量少就變左得咁搞笑 ?

咁你即係話 bibifa 個爹地虛報過關 ?


我冧gkk唔係咁既意思.....
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


217#
發表於 09-10-21 00:50 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 00:45 發表
我指你如果轉行賣紅d要訂大量呀



哦~~~我可以一次過訂大量, 少量少量咁寄過黎呀。 行得通麻?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


218#
發表於 09-10-21 00:51 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-21 00:45 發表


咁香港買平 d 就喺香港買啦, 不過千祈咪貪平買埋 d cheap 野呀 !


我一定會啦....所以返黎行過轉先, 再睇睇乜野情況。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


219#
發表於 09-10-21 00:51 |只看該作者
依~~~~唔見咗miffy既???? 大家吹水吹得咁開心。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 9100


220#
發表於 09-10-21 00:52 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 00:47 發表


我冧gkk唔係咁既意思.....

咁你嗰d藥使唔使填報關紙? 報填乜嘢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo