在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


201#
發表於 05-5-5 17:34 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

應該冇問題架啦,放心啦
Cathyneo 寫道:
栗子媽媽,
囝囝剛於今年復活節領洗,不過唔知道有冇得加宗教分,因為有啲媽咪話天主教嘅小學要小朋友於申請前2年已經領洗先計,我諗住遲啲打電話去溂沙問下。
cathy


大宅

積分: 1725


202#
發表於 05-5-5 17:34 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi 寫道:

my lunch hour is start from 12:45pm till 1:45pm..............攪乜鬼個個lunch hour 唔係1點ge!唔怕你可以搵位先
>>>>>


子爵府

積分: 10930


203#
發表於 05-5-5 17:35 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~~~
幫小朋友找小學都甘煩ge


伯爵府

積分: 17559


204#
發表於 05-5-5 17:44 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

88


子爵府

積分: 10930


205#
發表於 05-5-5 17:45 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi


子爵府

積分: 10930


206#
發表於 05-5-5 17:46 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

來緊星期日“母親節”,大家點過?


男爵府

積分: 5894


207#
發表於 05-5-5 18:04 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

搵定位, no problem, 我近Sogo, 你地呢?

你地知唔知農圃道YMCA幼稚園好唔好?


男爵府

積分: 7378


208#
發表於 05-5-5 18:06 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc
未諗過,有冇好提議?

另外我想同囝囝暑假去旅行,在she.com發現呢個topic講猛鬼酒店,我唔識連結http://community.she.com/messageboard/index.cfm?bdid=20&topic_id=1134984
有興趣可一看。
cathy


侯爵府

積分: 23932


209#
發表於 05-5-5 18:08 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我問我細佬邊日同亞媽食飯......是但啦,就你啦
星期六好5好呀......好呀
邊間食..........出去食呀
你煮呀.........係屋企食啦,一人比1000亞媽買野算啦
O下,咁都得,你通知亞媽啦.......到時至同佢講啦
wingcc 寫道:
來緊星期日“母親節”,大家點過?


侯爵府

積分: 23932


210#
發表於 05-5-5 18:09 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

到時你就知
wingcc 寫道:
~~~~
幫小朋友找小學都甘煩ge


子爵府

積分: 10930


211#
發表於 05-5-5 18:17 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

未諗過,有冇好提議...........我宜傢都係沒什麽主意,出去食飯。。。。又霖不到地方

Cathyneo 寫道:
wingcc
未諗過,有冇好提議?

另外我想同囝囝暑假去旅行,在she.com發現呢個topic講猛鬼酒店,我唔識連結http://community.she.com/messageboard/index.cfm?bdid=20&topic_id=1134984
有興趣可一看。
cathy


子爵府

積分: 10930


212#
發表於 05-5-5 18:18 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~~~~
你屋企人都好搞笑 :lol:

栗子媽媽 寫道:
我問我細佬邊日同亞媽食飯......是但啦,就你啦
星期六好5好呀......好呀
邊間食..........出去食呀
你煮呀.........係屋企食啦,一人比1000亞媽買野算啦
O下,咁都得,你通知亞媽啦.......到時至同佢講啦 [quote]
wingcc 寫道:
來緊星期日“母親節”,大家點過?
[/quote]


子爵府

積分: 10930


213#
發表於 05-5-5 18:19 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我宜傢就要同你地取下經,到時候就沒甘煩

栗子媽媽 寫道:
到時你就知[quote]
wingcc 寫道:
~~~~
幫小朋友找小學都甘煩ge
[/quote]


大宅

積分: 1725


214#
發表於 05-5-5 18:21 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

my office near Lee Garden
[quote]
little-B-popo 寫道:
搵定位, no problem, 我近Sogo, 你地呢?

quote]


子爵府

積分: 10930


215#
發表於 05-5-5 18:21 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

各位mama,
收工啦,byebey


大宅

積分: 1725


216#
發表於 05-5-5 18:22 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

醒目
wingcc 寫道:
我宜傢就要同你地取下經,到時候就沒甘煩

[quote]
栗子媽媽 寫道:
到時你就知[quote]
]
[/quote]


大宅

積分: 1725


217#
發表於 05-5-5 18:24 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

“母親節”同媽咪生日好近, 會一次過慶祝

放工啦
wingcc 寫道:
來緊星期日“母親節”,大家點過?


子爵府

積分: 10930


218#
發表於 05-5-6 09:54 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~~~
good morning


大宅

積分: 1725


219#
發表於 05-5-6 09:55 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

早晨呀~~~


侯爵府

積分: 23932


220#
發表於 05-5-6 09:56 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

GOOOOOOOOOOOOD MORNING

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo