原帖由 C9010275 於 10-8-4 14:46 發表
剛看完醫生啦!!! bb 好健康, 醫生問我昨天是否行好多, 我話係, 佢就叫我未來兩星期都要睡多d, 不要行咁多
其實我昨天行咁多, 都是因為睇樓, 前晚我叫老公買層樓給我, 話我不想俾他激親個bb, 我不開心就想有第二個家 ...
原帖由 C9010275 於 10-8-4 14:46 發表
剛看完醫生啦!!! bb 好健康, 醫生問我昨天是否行好多, 我話係, 佢就叫我未來兩星期都要睡多d, 不要行咁多
其實我昨天行咁多, 都是因為睇樓, 前晚我叫老公買層樓給我, 話我不想俾他激親個bb, 我不開心就想有第二個家 ...