夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3861


201#
發表於 10-8-4 11:37 |只看該作者
我同老公提起妳的遭遇,他話既然妳的老公已變了心,大前提是妳和BB日後的生活。條路仲好長,一千萬絕不夠support妳和BB日後的生活。公司最少要一半歸妳,其他盡攞。
至於29, 她話不要自己個BB, 好明顯係苦肉計,博同情。其實可先起佢底,或者 $$可攪掂佢呢 …
不過,一切身體為重。


洋房

積分: 56


202#
發表於 10-8-4 13:15 |只看該作者
昨晚我见红,我即打电话俾老公谂住去医院检查,但
St. Teresa 和浸会话那么夜都没有超声波照,所以我等到现在才等医生检查,希望没有问题啦!

但我昨晚竟见到个二奶send sms去我老公其中一部电话说叫我食什么什么可对个胎好d 稳d 。我怀疑老公特登留部电话在房俾我知,话她对我都很好。 因他平时电话一定跟身,就算冲凉都会,但,昨晚我在房休息他出了厅,竟留低部电话,他知我一定会偷睇。我看完段讯息有三秒钟觉得她都几好,但之后我就醒了,她好就不会做第三者。
我老公曾经说我不俾她来香港玩,生bb ..... 好绝,话她两母女都是人,我知原来个二奶一直扮大方,我老公觉得她自己一个生活都能那么大方,所以就那么喜欢她。
我之前和老公讲,若她只是爱你,但没有要求你生活费( 她一识我老公后就没有再做sales) ,没有再半年间拿了约三十万手表首饰,没有俾我发现她的存在后,为保地位不用一个月即搞大自己个肚。我 就信她真心爱你。
我真觉得个二奶好叻,我老公好蠢。


原帖由 米奇※納恩 於 10-8-4 09:27 發表


「她更向我老公说不想要个bb, 因为知我的bb 会比她那个幸福..」 ---- 解讀係....佢一早想快過你有bb, 可以迫個男人同你離婚, 佢有左, 就以為一心可以坐正, 冇唸到你都有埋...係佢預料之外.....,佢唔想要個bb, 因 ...


大宅

積分: 1239


203#
發表於 10-8-4 13:40 |只看該作者
never trust woman who made in china...never..they only pretend to b good...again...NEVER TRUST WOMAN WHO MADE IN CHINA


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


204#
發表於 10-8-4 13:47 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-4 13:15 發表
昨晚我见红,我即打电话俾老公谂住去医院检查,但
St. Teresa 和浸会话那么夜都没有超声波照,所以我等到现在才等医生检查,希望没有问题啦!

但我昨晚竟见到个二奶send sms去我老公其中一部电话说叫我食什么什么可对个胎好d ...


呢個女人係高手, 樓主唔好同佢鬥硬, 佢識以退為進你都識, 只係有底線, 一定唔俾佢落香港生, 生左佢跟埋落黎就煩啦.


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


205#
發表於 10-8-4 14:09 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-4 13:15 發表
昨晚我见红,我即打电话俾老公谂住去医院检查,但
St. Teresa 和浸会话那么夜都没有超声波照,所以我等到现在才等医生检查,希望没有问题啦!

但我昨晚竟见到个二奶send sms去我老公其中一部电话说叫我食什么什么可对个胎好d ...


衷心希望你同你bb冇事啦^^

千祈唔好同情個29呀~佢自己攞黎ga,仲要想搞散你地...唔好俾佢得逞呀!!支持你 好好養胎呀!


男爵府

積分: 7978

畀面勳章 環保接龍勳章


206#
發表於 10-8-4 14:35 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-4 13:15 發表
昨晚我见红,我即打电话俾老公谂住去医院检查,但
St. Teresa 和浸会话那么夜都没有超声波照,所以我等到现在才等医生检查,希望没有问题啦!

但我昨晚竟见到个二奶send sms去我老公其中一部电话说叫我食什么什么可对个胎好d ...


二奶就係耍手段先氹得d男人開心,樓主要加油呀...雖然e個男人係唔抵爭,但無理由益左個隻29....

適當嘅時間要做弱者...d男人好buy架


大宅

積分: 3861


207#
發表於 10-8-4 14:41 |只看該作者
29好高招,樓主不要硬碰。
可以的話,不要再check他的手機,免得自己勞氣。
個胎未過3、4個月都未夠stable, 一定要多休息!


大宅

積分: 1123


208#
發表於 10-8-4 14:45 |只看該作者
咁你有冇留意個sms係喺邊度send出嚟架? 香港電話定係大陸電話?

香港電話的話, 樓主c6可能已經安排好隻29留港一段時間喎.

原帖由 C9010275 於 10-8-4 13:15 發表
昨晚我见红,我即打电话俾老公谂住去医院检查,但
St. Teresa 和浸会话那么夜都没有超声波照,所以我等到现在才等医生检查,希望没有问题啦!

但我昨晚竟见到个二奶send sms去我老公其中一部电话说叫我食什么什么可对个胎好d ...


洋房

積分: 56


209#
發表於 10-8-4 14:46 |只看該作者
剛看完醫生啦!!! bb 好健康, 醫生問我昨天是否行好多, 我話係, 佢就叫我未來兩星期都要睡多d, 不要行咁多

其實我昨天行咁多, 都是因為睇樓, 前晚我叫老公買層樓給我, 話我不想俾他激親個bb, 我不開心就想有第二個家去 (因我自己屋企人不知呢件事) 我之前不開心都是去酒店住, 我話現在有bb不想去酒店

他說好, 我就即刻睇, 但未confirm, 我一星期內一定要買到
原帖由 unicath 於 10-8-4 14:09 發表


衷心希望你同你bb冇事啦^^

千祈唔好同情個29呀~佢自己攞黎ga,仲要想搞散你地...唔好俾佢得逞呀!!支持你 好好養胎呀!


洋房

積分: 56


210#
發表於 10-8-4 14:50 |只看該作者
大陸手機, 我老公在之前兩晚都很早回來, 可能個29都回了大陸.

她始終不能在香港久留, 點都要上一上去再落黎

原帖由 fireball 於 10-8-4 14:45 發表
咁你有冇留意個sms係喺邊度send出嚟架? 香港電話定係大陸電話?

香港電話的話, 樓主c6可能已經安排好隻29留港一段時間喎.


大宅

積分: 1714


211#
發表於 10-8-4 14:51 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-4 13:15 發表
昨晚我见红,我即打电话俾老公谂住去医院检查,但
St. Teresa 和浸会话那么夜都没有超声波照,所以我等到现在才等医生检查,希望没有问题啦!

但我昨晚竟见到个二奶send sms去我老公其中一部电话说叫我食什么什么可对个胎好d ...

見紅你要小心,你可以睇急症室,你老公同29你唔好想太多,29有手段苦肉計,你都可以,你唔好在問你老公,已經無意思,佢一次一次傷害你,你死心吧!你當你C6是一部EPS有時間同佢行街賣嘢,名牌手袋,衣物,化妝品,手飾,鑽石,補品,你明我意思嗎?


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


212#
發表於 10-8-4 14:53 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-4 14:46 發表
剛看完醫生啦!!! bb 好健康, 醫生問我昨天是否行好多, 我話係, 佢就叫我未來兩星期都要睡多d, 不要行咁多

其實我昨天行咁多, 都是因為睇樓, 前晚我叫老公買層樓給我, 話我不想俾他激親個bb, 我不開心就想有第二個家 ...


好啊, 買間貴d 喎, 不過唔好行太多啊, 小心d多d休息啦.


男爵府

積分: 7978

畀面勳章 環保接龍勳章


213#
發表於 10-8-4 15:03 |只看該作者
原帖由 littlesister 於 10-8-4 14:53 發表


好啊, 買間貴d 喎, 不過唔好行太多啊, 小心d多d休息啦.


係,買間貴d..仲要一次俾晒,淨係落你名,你話當送俾bb囉


大宅

積分: 3861


214#
發表於 10-8-4 15:34 |只看該作者
買畢架山一號喇,我上星期睇過,三房+工人房,二千萬, 第日可租出去(月租5萬多). 要C6 pay off, 不要供。一定係你個名only!

原帖由 C9010275 於 10-8-4 14:46 發表
剛看完醫生啦!!! bb 好健康, 醫生問我昨天是否行好多, 我話係, 佢就叫我未來兩星期都要睡多d, 不要行咁多

其實我昨天行咁多, 都是因為睇樓, 前晚我叫老公買層樓給我, 話我不想俾他激親個bb, 我不開心就想有第二個家 ...


男爵府

積分: 7080

畀面勳章 BK Milk勳章


215#
發表於 10-8-4 15:55 |只看該作者
記住唔好比鎖匙你C6
奶奶都一樣唔好比 (唔知佢第日點架麻)
原帖由 coco1234hk 於 4-8-2010 03:03 PM 發表


係,買間貴d..仲要一次俾晒,淨係落你名,你話當送俾bb囉

[ 本帖最後由 綿綿雨 於 10-8-4 15:58 編輯 ]


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


216#
發表於 10-8-4 16:13 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-4 14:46 發表
剛看完醫生啦!!! bb 好健康, 醫生問我昨天是否行好多, 我話係, 佢就叫我未來兩星期都要睡多d, 不要行咁多

其實我昨天行咁多, 都是因為睇樓, 前晚我叫老公買層樓給我, 話我不想俾他激親個bb, 我不開心就想有第二個家 ...


咁就好喇~~你要好好休息下呀!!

買樓方面呢,最好揀間回報好加上係校網好啦~~touchwood如果有咩事,bb都有得住o係名校區^^

有冇同你老公講呀?你老公有冇陪住你檢查??叫佢錫你多d,同佢講,佢多d陪住你,你開心,bb都感受到架,佢出世都會錫dadi多d架~~哄下佢 等佢覺得同你一齊開心,肯為你付出多d


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


217#
發表於 10-8-4 17:52 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-4 14:46 發表
剛看完醫生啦!!! bb 好健康, 醫生問我昨天是否行好多, 我話係, 佢就叫我未來兩星期都要睡多d, 不要行咁多

其實我昨天行咁多, 都是因為睇樓, 前晚我叫老公買層樓給我, 話我不想俾他激親個bb, 我不開心就想有第二個家 ...


唔好咁操勞丫!顧住身體~~

好彩你夠清醒, 有邊個大陸29唔識手段, 佢係咁愛你老公就自力更生, 洗乜唔做野要人包!
你老公話你絶? 家下叫佢係大陸生有乜問題, 來HK生馨香D丫, 除非另有目的啫.....
買層好D樓, 一筆過比仲要你自己一個人名, 叫佢買樓順便買多架車比你LA

[ 本帖最後由 等運到 於 10-8-4 17:54 編輯 ]


洋房

積分: 87


218#
發表於 10-8-4 18:23 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-8-4 13:15 發表
昨晚我见红,我即打电话俾老公谂住去医院检查,但
St. Teresa 和浸会话那么夜都没有超声波照,所以我等到现在才等医生检查,希望没有问题啦!

但我昨晚竟见到个二奶send sms去我老公其中一部电话说叫我食什么什么可对个胎好d ...



29都幾好笑....果頭講到自己咁委屈...覺得你個b幸福過佢個b, 呢頭又懶好心....29果然29 ....識苦肉計又識以退為進, 扮野真係一流

但點解佢...咁快知你見紅 你老公傳送訊息都幾快咖喎, 你都係唔好比咁多嘢老公知......唔係29知你愈多嘢愈對你不利....
I wanna be the only hand
You need to hold on to


翡翠宮

積分: 82057

畀面勳章


219#
發表於 10-8-4 19:01 |只看該作者
好好安胎,努力,不要為左買樓累壞自己,只要層樓係豪宅同係名校網,日後唔中意要轉手都好易~~~記住要一次過付清同只寫你個名。


翡翠宮

積分: 87467


220#
發表於 10-8-4 19:20 |只看該作者
嘩.......聽你咁講,呢隻賤雞都真係好高招喎:;pppp:

唔怪得你老公比佢迷住,不過,你放心喇,你老公唔會蠢好耐架姐,因為佢依架色迷心竅先比隻賤野冧到姐,時間一耐左,我唔信隻賤野會扮到一世,佢遲早露出狐狸尾巴,佢根本埋你老公身就有目的,佢只會越黎越多要求,你咪由得佢囉,睇佢扮得幾耐,佢做初一你做十五,佢識扮野你一樣識,你要令你老公覺得你係一個好老婆~~~

你老公話你絕,你大可以話咁佢不嬲住係大陸,好自然係大陸生,即係你住hk都係番hk生,都唔會走上大陸生喇!!!

你同你老公講,係大陸生有乜野唔好呀???
叫佢有左就唔好走黎走去,一陣動左胎氣就唔好喇,係大陸安心養胎喇,你都係為佢好咋!!!

順便同你老公講,你對佢出面的女人咁好,咁為佢著想,他朝有一日你有第2個男人,佢都要好似你咁,佢想兩個女人可以共存,你都想兩個男人可以共存,反正人地唔介意你有老公,佢都要好似人地咁大方,唔做得咁絕架!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo