想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


201#
發表於 11-3-7 00:52 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-6 23:34 發表
食得藥多好似會令子宫内模變薄架,所以我估醫生會睇情況或個人喜好去安排囉


我嗰本有關生育既天書. 都有提到食排卵藥會令子宫內膜變薄, 不利胚胎著床和影響精子活動. 但勝在方法簡便, 價錢平. 不過始於成功率會高過自己bingo既. 所以我會問E生既意見.

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-3-7 01:09 編輯 ]


大宅

積分: 4134


202#
發表於 11-3-7 02:02 |只看該作者
我星期五晚見紅黎m啦!星期六打去醫生度約時間抽血驗fsh果d,因要d3驗,但d3係星期日,咁姑娘就約咗我星期一驗,佢話d3或d4都可以抽喎!我諗住今次試做iui,不過唔知醫生今個月比唔比我做,希望可以做啦!請問你地搵邊個醫生做呀?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


203#
發表於 11-3-7 08:02 |只看該作者

回覆 12# MimiKwan 的文章

哈哈,好搞笑呀,我地好似孖住一齊做IUI咁,做啲野都好似。不過我費事奶奶以為咩事,所以係靜雞雞煲完薑水去廁所浸腳,我唸你應該唔會似我咁鬼鼠啦 XD

係啦,反正你唔洗打針,咁試下洗精後day 14驗下先囉,點等咁耐喎。有時我C6好搞笑,成日話我洗咪咁快驗孕,話有左會嘔喎,我心唸你唔知我地嘅心情,大佬點忍到有作嘔感覺先去驗孕喎 XD


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


204#
發表於 11-3-7 08:11 |只看該作者

回覆 10# rabbit2010 的文章

報紙都有講用薑水浸腳好呀?咁就好lu,為我喺search做IUI後可以做啲咩幫到手,唸住浸薑水應該冇壞就試下~

我唸你可以買少少急凍海參試下先,因為我99成日話會煲到爛,但用浸開發大果啲海參,煲完2粒半鐘都硬硬地。所以你可以試下急凍個效果。不過我自己唸,煲湯係出個精華,如果仲食到啲渣,咁都ok啦~


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


205#
發表於 11-3-7 08:20 |只看該作者

回覆 8# 的士太 的文章

我都有睇過其他post話排卵藥會令子宮變薄,但我以為針同藥一樣都令子宮變薄,因為醫生話放精後啲藥食用黎令子宮厚啲~
如果係咁,假設女方冇問題咁就natural IUI好啲喎!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


206#
發表於 11-3-7 08:26 |只看該作者

回覆 11# Dediamond 的文章

學rabbit2010話齋,唔好灰心呀!依個都係一個經驗,同埋證明你子宮功能良好呀。起碼知道啲藥對你反應大,下次可以考慮做natural或者分量用少啲。唔好放棄呀


複式洋房

積分: 242


207#
發表於 11-3-7 12:03 |只看該作者
大家可有同樣情況?
有通常經來前一,二個星期,都有經痛情況,
05/March(前天)放精完, 06/March (昨天)有經痛情況,
今天還是有經痛情況,
這是否表示正在谷經,
這次是失敗了?????
唉!!!


大宅

積分: 1367


208#
發表於 11-3-7 12:28 |只看該作者
HI... 大家好呀,

HEHE.... 想加入你地, 因我今個月開始做IUI喇

祝大家早孕


大宅

積分: 1367


209#
發表於 11-3-7 12:34 |只看該作者
等我講講我既情況俾大家知先... ^^

今日開始食藥, 星期五開始打針, 下星期就放卵子, 今次唔得就決定做IVF.... 因時間關係


大宅

積分: 1367


210#
發表於 11-3-7 12:46 |只看該作者
請問係咪日日都要浸呀 ?? thanks ~~
原帖由 rabbit2010 於 11-3-6 22:11 發表


有用架! 有用架! 我中醫都叫我用薑水浸腳, 佢話有幫助架!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


211#
發表於 11-3-7 12:49 |只看該作者
原帖由 miumiu2011 於 11-3-7 12:03 發表
大家可有同樣情況?
有通常經來前一,二個星期,都有經痛情況,
05/March(前天)放精完, 06/March (昨天)有經痛情況,
今天還是有經痛情況,
這是否表示正在谷經,
這次是失敗了?????
唉!!! ...

我都係5號放精,暫時只係有胸部脹痛感覺,間中都有下腹少少痛但唔知係咪心理作用。其實見好多JM話bingo前反應似谷m,但我自己都試過有谷m感覺最終真係m到,所以應該冇一標準架。

所以,我宜家都唔敢睇人地啲bingo反應,因為睇完會形住形住,可能反而會影響個結果呢~我知好難,但盡量放鬆或者唸下其他野啦,加油,大家一齊relax啲 ^^


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


212#
發表於 11-3-7 12:56 |只看該作者
原帖由 kitty2011 於 11-3-7 12:34 發表
等我講講我既情況俾大家知先... ^^

今日開始食藥, 星期五開始打針, 下星期就放卵子, 今次唔得就決定做IVF.... 因時間關係

Welcome~~我地又多個戰友啦。醫生有冇預到邊日放精同叫你幾時dodo呀?因為有時谷卵反應勁會好快有成熟卵泡,我同另位JM就試過未到覆診就有排卵前分泌,點知一覆診就好急要放精呢~所以你有依種現象就要dodo定先呀!
祝大家早孕,唔洗去到IVF依步啦


大宅

積分: 1138


213#
發表於 11-3-7 16:25 |只看該作者
史廸仔,
我係睇 Dr. Siu 的

chiu.c9 & muimui2011,
我哋3個都係5號放精的, 我5&6號有脹痛feel, 今日只係有少少寃痛, 其他咩都無囉, 我今日開始早晚各塞2粒藥, 塞15日, 醫生叫21號check, 不過我打算 17號開始check了, 妳哋呢 ?


大宅

積分: 1367


214#
發表於 11-3-7 17:51 |只看該作者
醫生同我講下星期放精呀, 當日我會放假relax下 ^^

佢話3日之前都可以dodo喎,
你指係未打針都以經排左卵 ?? 如果真係的話我要留意下自己先, 多謝你提點呀.... 哈哈

你地5號快過我喎.... 祝兔b快快出現.
原帖由 chu.c9 於 11-3-7 12:56 發表

Welcome~~我地又多個戰友啦。醫生有冇預到邊日放精同叫你幾時dodo呀?因為有時谷卵反應勁會好快有成熟卵泡,我同另位JM就試過未到覆診就有排卵前分泌,點知一覆診就好急要放精呢~所以你有依種現象就要dodo定先呀!
祝大家早 ...


大宅

積分: 1367


215#
發表於 11-3-7 17:53 |只看該作者
我咪又係咁囉.... 我想有很多JM都有呢個情況, 真係好難RELAX 架....
原帖由 chu.c9 於 11-3-7 12:49 發表

我都係5號放精,暫時只係有胸部脹痛感覺,間中都有下腹少少痛但唔知係咪心理作用。其實見好多JM話bingo前反應似谷m,但我自己都試過有谷m感覺最終真係m到,所以應該冇一標準架。

所以,我宜家都唔敢睇人地啲bingo反應,因為睇 ...


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


216#
發表於 11-3-7 18:42 |只看該作者

回覆 202# 史迪仔 的文章

我係睇Dr Tung,

你今日見醫生有無好消息呀?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


217#
發表於 11-3-7 18:45 |只看該作者
原帖由 miumiu2011 於 11-3-7 12:03 發表
大家可有同樣情況?
有通常經來前一,二個星期,都有經痛情況,
05/March(前天)放精完, 06/March (昨天)有經痛情況,
今天還是有經痛情況,
這是否表示正在谷經,
這次是失敗了?????
唉!!! ...


唔一定架(雖然我未Bingo過), 唔好諗得太多. 開心等待結果啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


218#
發表於 11-3-7 18:55 |只看該作者
原帖由 kitty2011 於 11-3-7 12:46 發表
請問係咪日日都要浸呀 ?? thanks ~~


歡迎! 歡迎!

我中醫叫我浸多D, 日日浸也沒壞, 佢仲叫我每次用成大舊薑去浸, 佢話咁大隻腳, 用少少薑浸沒咩作用. 但我唔捨得, 所以我每次切7-10塊, 拍扁佢, 有時會煲佢. 最好浸到"塞"頭哥就OK.

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-3-7 19:07 編輯 ]


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


219#
發表於 11-3-7 18:58 |只看該作者
原帖由 kitty2011 於 11-3-7 17:53 發表
我咪又係咁囉.... 我想有很多JM都有呢個情況, 真係好難RELAX 架....


雖然好難relax, 盡量啦! 同別有講好容易. 但輪到自己, 唉!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


220#
發表於 11-3-7 18:59 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-6 13:51 發表


我結果用左$8765做成個IUI療程, 打左6支75IU排卵針, 我pm左個price breakdown畀你參考同格價, 希望你都早日成功呀 ^_^


OK喎! 比我想像平, 咁都放心.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo