跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2822


201#
發表於 11-3-22 23:09 |只看該作者
努力了兩天,上o黎報告o下情況先。

第一日(琴日)餵得好差,仔仔啜得好急同炆,我估係我d奶出得慢。雖然我盡量希望keep到先啜30min後餵奶粉(每餐比正常少餵1安奶粉)。另外,avent手泵真係pump得幾舒服,但壞消息係佢pump損o左我左邊的乳頭(約0.5cm長的傷口)……左邊暫時只可靠老公幫手啜。
第二日(今日)餵得比琴日好dd。就算用手反都反返BB個魚仔咀出o黎,餵到剛剛o個餐,仔仔終於啜得無咁急,但都係未夠阿仔食。因為啜O左一個鐘後BB發脾四了。(keep到每餐比正常少餵1安奶粉)

由於沙田的健康院星期五先有母乳小組,有d問題想請教大家:
1. 點的奶先係靚的媽媽奶?(顏色?濃度?)
2. 我摸到有O個胸近腋下附近有舊野,阿仔啜極都仲係道,O個舊係唔係乳線唔通?但我又唔覺痛同發燒。
3. 你地BB食奶時咀仔係KEEP住好大個O型咀,還是會啜到你係乳頭扁O左,好似啜奶咀咁?(希望你地明我講乜…)

我知道越餵奶粉會影響奶量,但因為我本身的奶量太少(10-30ML ONLY)。我希望可以係BB的健康出發(希望佢唔好太餓同太攰),所以暫時唔敢完全cut奶粉住。我現時的追奶對策略係啜/pump多d。希望可以做到3hrs 揼一次,半夜起身pump一次(BB已戒夜奶)。

我知我生完40日先o黎追奶真係好遲。但希望辛苦d會成勁喇!繼續努力!!!


大宅

積分: 1836

畀面勳章


202#
發表於 11-3-23 15:58 |只看該作者
飲完第2朝,胸墊、胸圍、睡衣都濕了~

原帖由 戲如人生 於 11-3-22 17:03 發表

有咩觀察到有效呢?


男爵府

積分: 6225

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


203#
發表於 11-3-23 16:44 |只看該作者
仲有我覺得好重要要記住一樣野: 泵量唔=BB埋身食量
我頭一個月泵出黎2邊加埋都係10-20ml咋, 但次次返健康院磅體重都好好, 所以真係唔駛擔心, 你泵唔到唔=佢食唔到!
同埋泵到幾多都好睇'識唔識'泵, 初頭我唔知, 個胸明明好谷但泵極都冇, 一路泵一路按係會好d架, 仲要引多次奶陣, 唔好一見冇就收工
不過我試過最work係一邊餵一邊泵, 比平時快+多至少1/3


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


204#
發表於 11-3-23 22:19 |只看該作者
咁真係好有效喎...
你係咪半夜已經唔駛餵?
我唔駛餵先胸圍濕半個咋
原帖由 我們這李家 於 11-3-23 15:58 發表
飲完第2朝,胸墊、胸圍、睡衣都濕了~


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


205#
發表於 11-3-23 22:25 |只看該作者
點引奶陣?
雖然睇左果段文
但我唔知係咪無集中精神去諗BB (因為望住佢真人黎泵)
同埋無乜耐性...一無就唔泵.
所以唔知咩係奶陣=.="
D人話...唔駛泵都會射奶...我有無GET錯個意思?
你一邊泵一邊餵...係咪用電泵呀?
原帖由 waicc 於 11-3-23 16:44 發表
仲有我覺得好重要要記住一樣野: 泵量唔=BB埋身食量
我頭一個月泵出黎2邊加埋都係10-20ml咋, 但次次返健康院磅體重都好好, 所以真係唔駛擔心, 你泵唔到唔=佢食唔到!
同埋泵到幾多都好睇'識唔識'泵, 初頭我唔知, 個胸 ...


禁止訪問

積分: 1010


206#
發表於 11-3-23 23:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1010


207#
發表於 11-3-23 23:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1836

畀面勳章


208#
發表於 11-3-24 00:16 |只看該作者
半夜仲要餵呀~大約3-4hr一次

原帖由 戲如人生 於 11-3-23 22:19 發表
咁真係好有效喎...
你係咪半夜已經唔駛餵?
我唔駛餵先胸圍濕半個咋


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


209#
發表於 11-3-24 01:11 |只看該作者
原帖由 我們這李家 於 11-3-24 00:16 發表
半夜仲要餵呀~大約3-4hr一次
如果半夜都要餵..第二朝可以濕成咁
D湯對你真係好有效喎
我飲完都有D谷GE...
但無可能好似你咁勁LAW


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


210#
發表於 11-3-24 01:21 |只看該作者
原帖由 crow 於 11-3-23 23:33 發表
引奶陣呢家野,嗰時我係泵泵吓自然出現,就算完咗,再泵落去又會無啦啦再出現, 嗰時有兩日我食藥要停人奶,唯有泵出黎, 我係每3個鐘泵一次, 次次都好多奶陣, 咁正常呀因為我埋身喂得密, 突然疏咗咪會多得滯囉, 所以埋完 ...

咁到底奶陣係咩黎GA?
D奶係點出呢?
D人話唔駛泵
D奶會無啦啦自己出黎
係咪咁?


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


211#
發表於 11-3-24 04:02 |只看該作者
原帖由 crow 於 11-3-23 23:33 發表
引奶陣呢家野,嗰時我係泵泵吓自然出現,就算完咗,再泵落去又會無啦啦再出現, 嗰時有兩日我食藥要停人奶,唯有泵出黎, 我係每3個鐘泵一次, 次次都好多奶陣, 咁正常呀因為我埋身喂得密, 突然疏咗咪會多得滯囉, 所以埋完 ...

咁到底奶陣係咩黎GA?
D奶係點出呢?
D人話唔駛泵
D奶會無啦啦自己出黎
係咪咁?


禁止訪問

積分: 1010


212#
發表於 11-3-24 11:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


213#
發表於 11-3-24 13:11 |只看該作者
即係就算唔泵時
D奶會無啦啦射出黎
就係引到奶陣?
我餵唔切都係滴咋
好彩未去到射
否則...咪又要幫佢抹面mouth:
原帖由 crow 於 11-3-24 11:49 發表
D奶會射出黎囉,其實遲吓妳唔泵都會睇倒架啦,好似佢喊,妳比唔切佢食,妳心急起黎都會有架, 一係就幾個鐘無喂,去沖涼都會無啦啦射奶. 通常兩三柱, 多起上黎五柱囉. ...


男爵府

積分: 6225

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


214#
發表於 11-3-24 14:54 |只看該作者
奶陣, 即係噴乳反射, 呢個名應該易理解d
正如crow講, 就算完咗,再泵落去又會無啦啦再出現, 不過引下佢就會快d出現啦, 唔駛等咁耐
即係會由泵到冇野出再特然變返好多條奶柱
我一邊餵一邊泵係用手泵咋, 不過如果係ftm就全埋身食仲好, 唔駛煩
我囡而家都唔係好肯用樽食, 一放個樽埋去就喊, 食成個鐘先食到60ml, 喊仲多過食, 但我要返工都冇計喇


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


215#
發表於 11-3-24 18:49 |只看該作者
原本無哂奶
無啦啦再出現有奶?
我都有GA..
不過覺得係泵唔清LAW
因為唔係你地所講咁多奶柱
不過我無乜耐性等奶柱
反正我泵黎都係FOR儲備
我又無工返..唉
原帖由 waicc 於 11-3-24 14:54 發表
奶陣, 即係噴乳反射, 呢個名應該易理解d
正如crow講, 就算完咗,再泵落去又會無啦啦再出現, 不過引下佢就會快d出現啦, 唔駛等咁耐
即係會由泵到冇野出再特然變返好多條奶柱
我一邊餵一邊泵係用手泵咋, 不過如果係ftm ...


禁止訪問

積分: 1010


216#
發表於 11-3-24 23:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


217#
發表於 11-3-24 23:42 |只看該作者
所以咪要泵LAW
我家陣洗MILK SPA呀
原帖由 crow 於 11-3-24 23:04 發表
其實妳咪鬼泵啦,儲埋咁多把鬼咩, 又唔係要反工. 個人緊張或者谷得太勁遇熱水先會射出黎咋嘛,平時無啦啦唔會既. 最近我開始用埋D奶黎洗面,嘩滑到呢~仲幚佢用黎抺係頭泥度,好得快咗,真係好洗好用. ...


禁止訪問

積分: 1010


218#
發表於 11-3-25 14:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


219#
發表於 11-3-25 15:02 |只看該作者
咁我又真係無野做嘛
家陣佢都仲好BB
俾書佢睇又唔望
連俾搖鈴都唔(手查)
淨係同我講EERR咋
原帖由 crow 於 11-3-25 14:03 發表
妳太得閒啦~


大宅

積分: 4549

畀面勳章


220#
發表於 11-3-25 23:09 |只看該作者
eee, 可以用黎抺頭泥架? 我個女好鬼多頭泥,清完又生返... 等我都試下先...

原帖由 crow 於 11-3-24 23:04 發表
其實妳咪鬼泵啦,儲埋咁多把鬼咩, 又唔係要反工. 個人緊張或者谷得太勁遇熱水先會射出黎咋嘛,平時無啦啦唔會既. 最近我開始用埋D奶黎洗面,嘩滑到呢~仲幚佢用黎抺係頭泥度,好得快咗,真係好洗好用. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo