立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 101907
heihei媽 發表於 11-4-14 15:11 我都好想試呀 peper crab 我會去文東記食海南chicken
大宅
積分: 2374
acbeans 發表於 11-4-14 14:59 大啲嘅小朋友去邊都會好啲呀
bulubee 發表於 11-4-14 16:01 係啊~ 唔想為左慳佢機票錢, 但係就自己貼錢買難受 我好渣的, 唔係好識湊仔, 平時靠婆婆多:bashfu ...
珍珠宮
積分: 42723
acbeans 發表於 11-4-14 16:56 係呀,咁細個去旅行,自己到時都唔會玩得爽呀
積分: 34863
mimichong 發表於 11-4-15 09:50 早晨~返埋 一 Days 又放假~
acbeans 發表於 11-4-15 11:10 係呀,係呀,我放長假啦
bulubee 發表於 11-4-15 11:19 嘩~ 你就好啦!! ^^ 羨慕 我office今日好多人放假, 好靜...
mimichong 發表於 11-4-15 11:29 咁好~放大假陪個囡呀
吱仔與lo仔 發表於 11-4-15 11:29 我地呢個月攪緊d最低工資嘢, 我地唔敢放假吖
吱仔與lo仔 發表於 11-4-15 11:42 除咗會去迪迪尼之外, 去邊樹玩呀??
mimichong 發表於 11-4-15 13:17 係呀~我返 5日 ....原先5日半....後尾轉咗5日....每日返早半粒鍾....依家返8:30-5:30 ...
acbeans 發表於 11-4-15 12:07 最低工資係咪真係有影響?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy