ringoivy 寫道:
咁好呀佢比你飛, 我唔得呢, 佢唔陪我行就當作我自己出街論又話我唔 "痴" 家了所以家陣我無買衫好耐成日著黎著去都係個d
對鞋都係著到爛要換先谷住去買, 但都唔敢行得太耐, 草草經過有啱款就買無就算都唔敢逗留太耐仔細咁睇清楚呀, 唉好辛苦呀總之一言難盡啦 :-( :-( :-(
, 我一定唔得!! 不過可能我同老公都好似, 如果買自己衫, 另一半係度都唔多會買!
佢睇得耐, 佢話驚我悶;我睇得耐, 佢又木口木面(搞到我唔想買~~
∼∼我好記得在 結婚前他答應我會在第一年的生日去山頂慶祝的∼∼而第一年有了bb李吳知道 寫道:
係呀, Funghei, 我睇你講的, 好似好有感觸咁o既有時真係需要提下身邊個男人, 係時候出去二人世界一番~~
尋晚我屋企人同我食晚飯補祝生日, 但老公要返夜班, 所以我自己一個去~~~晚飯後, 我同姐姐約左d朋友落Pub飲酒, 一飲就飲到今朝6點
![]()
老公今朝8點至放工, 我都係早佢一個鐘返到屋企咋!
到左剛剛6點左右, 大家一齊訓醒, 我知佢唔太高興![]()
我都知我抵打架啦! 你地丙我啦!heheheeee.......
