夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5206


201#
發表於 05-9-9 12:34 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

ringoivy 寫道:
咁好呀佢比你飛, 我唔得呢, 佢唔陪我行就當作我自己出街論又話我唔 "痴" 家了 所以家陣我無買衫好耐成日著黎著去都係個d 對鞋都係著到爛要換先谷住去買, 但都唔敢行得太耐, 草草經過有啱款就買無就算都唔敢逗留太耐仔細咁睇清楚呀, 唉好辛苦呀總之一言難盡啦 :-( :-( :-(


唔係牙化 , 我一定唔得!! 不過可能我同老公都好似, 如果買自己衫, 另一半係度都唔多會買! 佢睇得耐, 佢話驚我悶;我睇得耐, 佢又木口木面(搞到我唔想買~~ ) so, 我地可以各有各去買靚靚

Jessy,
睇到你幅靚靚啦 :-P


男爵府

積分: 5206


202#
發表於 05-9-9 12:36 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

訓個晏教先 ! 訓醒行街街, 夜晚再慶祝


珍珠宮

積分: 48082

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


203#
發表於 05-9-9 14:33 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

係喎, 李吳今日生日喎~~happy birthday ar.

你今日唔駛返工嗎..??

我就慘啦, 今日要返工, 又多野做, 夜晚仲要返學tim ar.

希望每天開心渡過 ;-)


別墅

積分: 815


204#
發表於 05-9-9 14:59 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

hi ~
李吳...今天生日

去那兒慶祝??

祝你青春常詮~~成功做人~~


jessy~~好美的吉芾喵


翡翠宮

積分: 76971


205#
發表於 05-9-9 15:36 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

我都祝你生日快樂, 日日都快樂先啱

JESSY個新LOOK又幾省鏡喎


男爵府

積分: 5206


206#
發表於 05-9-9 23:03 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

hi~~姊妹!! 我返黎啦!!

我剛剛同老公去左黃金海岸dinner啦~~~ 兩年前做女時的生日, 佢都係同我去黃金海岸dinner慶祝架! 所以今晚個感覺好特別!! 希望下年的生日可以有多一個BB陪我地過! 多謝你地祝福呀!!!


別墅

積分: 815


207#
發表於 05-9-11 08:39 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??


all
李吳好好feel??
一d長久時間沒有去過的地方∼∼
特別令人開心及感動∼∼

尤其在特別的日子有特別的人記得特別的地方

李吳∼我都替你開心


珍珠宮

積分: 48082

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


208#
發表於 05-9-11 11:32 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

funghei, 唔知點解我覺得你講野酸酸的. 係咪好耐無同老公2人世界, 不如搵日叫阿媽睇住2仔仔, 2公婆去happy下啦~~
希望每天開心渡過 ;-)


已刪除用户

積分: 20771

2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


209#
發表於 05-9-11 11:45 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 815


210#
發表於 05-9-11 15:39 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

[quote]
Jessy 寫道:
funghei, 唔知點解我覺得你講野酸酸的. 係咪好耐無同老公2人世界, 不如搵日叫阿媽睇住2仔仔, 2公婆去happy下啦~~[/quote

Jessy:
係就是好耐沒無同老公2人世界....不過我是真心替李吳感到開心的∼∼ :-P如果比著我老公帶我去久沒有去的地方的都會好似李吳一樣的開心

我記得我們結婚後不久就有了bb而我老公同我都非常開心期待著bb∼∼

當bb出生後大家都會十分的忙碌忙著對bb我照顧...沒有了很多的2人世界∼∼

生完b後的第一次過我的生日時...我同老公表示我們久久沒有到山頂晚餐了∼∼(因我十分喜愛山頂有間餐廳的芝士蛋糕)老公的反應在經過6年我結婚生活我都好記得∼∼

他說:你不是呀...你還小嗎??去埋一d貴以不值的地方..還帶埋bb去那麼遠在那裡慶祝你的生日??

我很嬲真的很嬲 ∼∼我好記得在 結婚前他答應我會在第一年的生日去山頂慶祝的∼∼而第一年有了bb
so,,
可能是我真的太天真∼∼我要為bb放棄不小的東西∼例如我老公∼∼他是你們說的好爸爸∼but不是一個好老公永遠不會想我開心的
:tongue:

不過我會好亞q的想他愛我的bb就ok!


珍珠宮

積分: 48082

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


211#
發表於 05-9-11 17:01 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

funghei, 如果比著係我, 我會好唔開心話比佢聽, 係佢應承我在先, 同埋我一定會 :-( .

我老公都經常應承我好多野都做唔到, 不過我會話比佢聽佢應承過我, 多數佢諗下之後會同我say sorry, 話要補返, 不過...補返已經無晒mood啦~~~

男人都係咁無心肝, 其實我老公已經算好錫我, 不過.....都係無心肝的. :-|
希望每天開心渡過 ;-)


別墅

積分: 815


212#
發表於 05-9-11 19:28 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

有時我感覺是∼∼是否女人一結婚=一生被男人牽制住..

老公的所謂承諾只是當時逼不得已令老婆開心∼or減低大家吵架的形成∼∼ :lol: 樂觀的看老公是想大家的關係不被其他(無聊)的時所弄翻∼悲觀的想老公不再為自己去作任的承諾對現∼∼ :-(

所以為了自己為了不好再不開心∼∼

每事要為自己多想多愛自己∼∼


男爵府

積分: 5206


213#
發表於 05-9-11 20:32 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

係呀, Funghei, 我睇你講的, 好似好有感觸咁o既 有時真係需要提下身邊個男人, 係時候出去二人世界一番~~

尋晚我屋企人同我食晚飯補祝生日, 但老公要返夜班, 所以我自己一個去 ~~~晚飯後, 我同姐姐約左d朋友落Pub飲酒, 一飲就飲到今朝6點
老公今朝8點至放工, 我都係早佢一個鐘返到屋企咋 !
到左剛剛6點左右, 大家一齊訓醒, 我知佢唔太高興
我都知我抵打架啦! 你地丙我啦! heheheeee.......


別墅

積分: 815


214#
發表於 05-9-12 14:26 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??


李吳...你玩得那麼晚早....
我想你一定有交代的~~老公亦一定會相信你.....而且老公當然不開心啦~如果佢沒有表示不開心你就反而擔心點解我那麼早(哈)老公都不埋我~~~~是不是呀??


我同老公我想沒有可能有什麼的2人世界的了~~
昨天同老公表示(星期日)我一起床你又走了~~
之後他話~我(老公)一星期早你一天起床走..而你是一個星期六天都會早過我起床然後走~~
老公在投訢了~~

好奇怪我好開心~他會這樣表示則他有不捨得我~~


翡翠宮

積分: 76971


215#
發表於 05-9-12 16:49 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

李吳知道 寫道:
係呀, Funghei, 我睇你講的, 好似好有感觸咁o既 有時真係需要提下身邊個男人, 係時候出去二人世界一番~~

尋晚我屋企人同我食晚飯補祝生日, 但老公要返夜班, 所以我自己一個去 ~~~晚飯後, 我同姐姐約左d朋友落Pub飲酒, 一飲就飲到今朝6點
老公今朝8點至放工, 我都係早佢一個鐘返到屋企咋 !
到左剛剛6點左右, 大家一齊訓醒, 我知佢唔太高興
我都知我抵打架啦! 你地丙我啦! heheheeee.......


咁我老公唔會同我去二人世界提佢又有咩用呀 :-( :-( :-(


別墅

積分: 815


216#
發表於 05-9-13 10:41 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

ringoivy 寫道:

咁我老公唔會同我去二人世界提佢又有咩用呀 :-( :-( :-(


記得上次你不是表示你同老公的關係變好了嗎??

為何老公唔會同你2人世界呀??

你要同佢要求一下嘛~~


男爵府

積分: 5206


217#
發表於 05-9-13 10:44 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

早晨呀~~~忙C人啦!!! :tongue:


別墅

積分: 815


218#
發表於 05-9-13 10:57 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??


早晨呀~~

李吳~~多勞多得嘛

反之我今日將會好游呀~~老闆及亞頭都不在公司~~~heeeeee


男爵府

積分: 5206


219#
發表於 05-9-13 11:02 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

Funghei,

你就好啦~~公司今日開董事會, 成二十人坐係會議室, 久不久走一個出黎 :tongue:


別墅

積分: 815


220#
發表於 05-9-13 11:30 |只看該作者

Re: 不知為什麼老公會這樣的??

李吳知道 寫道:
Funghei,

你就好啦~~公司今日開董事會, 成二十人坐係會議室, 久不久走一個出黎 :tongue:


快lunch time了~~
不好埋他董唔懂事了~~

那天早歸 回家後老公有沒嬲你呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo