想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


別墅

積分: 673


201#
發表於 11-7-28 17:30 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-26 14:08
"pls excuse my limited chinese typing...."---- Never mind! ^O^

Our cases are really very similiar ...

my iui treatment will be tomorrow morning at 仁安, i know you will have yours done at tst....yes..希望我地今次都會好成功啦!!! !
我有攞埋D 藥返屋企打破卵針 on 27 Jul.
Yes, same experience as yours or even worse. Mine had happened last October and then i take rest for a few months.
This is my last chance of iui, i have to go for ivf if it gets fail again... :(
To all jm, let's keep up!!


大宅

積分: 1843


202#
發表於 11-7-28 19:01 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

上我15/7排卵, 係唔係明天可以check呢? 有無可能再遲d先m呢?

點評

zarara188  係呀! 明天應該check 到架啦! 祝你好運!!  發表於 11-7-28 22:56


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


203#
發表於 11-7-28 22:38 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-28 19:01
回覆 rabbit2010 的帖子

上我15/7排卵, 係唔係明天可以check呢? 有無可能再遲d先m呢?

你係咪肯定15/7排卵? 如果係既話就應該排卵後14天, 即係明天喇,

我上次check嗰日, 失敗咗, 2-3天後就來M. 希望明日聽到你有好消息啦!


子爵府

積分: 13137


204#
發表於 11-7-28 22:54 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-7-28 17:30
my iui treatment will be tomorrow morning at 仁安, i know you will have yours done at tst....yes.. ...
O.... 你都係 27/7 攞咗枝破卵針返屋企. 我係yesterday morning 打針的. 你應該係27號夜晚打. right?

did dr tung mention about your chance (%) this time?
佢上次話我有十幾% 成功, 今次就提都冇提啦!

你內膜ok ma? 有幾多粒卵子? size ok ma?

yes! keep up!!!

hope both of us will bingo this time!

點評

gonggongpopo  yes我係27號夜晚打. dr. t did not mention the sucessful rate ar, 內膜卵子ok !  發表於 11-8-2 12:13

I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


205#
發表於 11-7-28 22:56 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-28 14:18
漲, 無痛

我呢兩日開始隱隱痛 好似就m 咁

我上次bingo 都係隱隱痛, 好似m咁, 比m come 更痛呀!
你都好大機架! 記住多休息呀!

煲d 靚湯飲吓, 心情保持靚靚呀!

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1843


206#
發表於 11-7-28 23:09 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

即係你唔係14日後m呀? 仲要等多2-3日呀!
我有check體溫, 肯定係15/7排左卵啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


207#
發表於 11-7-29 09:32 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-28 12:16
海參... 我都係得個講字. 覺得麻煩, 所以次次都冇落!
明天就做囉..... 點好呢?? 今日仲要出街tim! 應該都 ...
海參之前個過程已經做好, 所以我過咗水就咁煲佢.

我昨日覆咗診啦, 醫生話我有2粒大, 1粒中, 得1粒細細粒. 所以情況比上次好. 唔會好似上次放完後唔舒服. 但內膜得8mm, 剛剛合格, 唯有飲多D湯補一補啦. 除咗飲多D花膠湯, 仲有D咩可以幫內膜厚D呢?

仲有佢話我知响星期一早上放精, 原本諗住返屋企打破卵針, 姑娘唔比我咁做, 佢話呢隻針好重要, 最好用槍打會好D. 結果D藥就攞咗, 但叫我星期六上仁安打. 但我唔明點解會有2支針既?

仲有佢話老公硬係好D喎. 不過呢, 我老公話呢2日好咗D, 咁就安心喇.

你今日放精, 祝你一切順利.



男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


208#
發表於 11-7-29 09:39 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-7-28 17:30
my iui treatment will be tomorrow morning at 仁安, i know you will have yours done at tst....yes.. ...


咁你一陣休息多D啦. 你今次有幾多粒卵泡呀? 希望你今次成功, 咁咪唔洗做IVF law.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


209#
發表於 11-7-29 09:47 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-29 09:48 編輯
Bearstar 發表於 11-7-28 23:09
回覆 rabbit2010 的帖子

即係你唔係14日後m呀? 仲要等多2-3日呀!

如果做IUI就係. check bingo無就過幾日來M.

我以前都有check體温, 每次排完卵第16日後左右就來M.


子爵府

積分: 13137


210#
發表於 11-7-29 11:59 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-29 09:32
海參之前個過程已經做好, 所以我過咗水就咁煲佢.

我昨日覆咗診啦, 醫生話我有2粒大, 1粒中, 得1粒細細粒. ...

Sorry, 我都唔知仲有D咩可以幫內膜厚D, 除咗花膠, 我就唔識啦. 你就一於煲多2次花膠湯飲吓啦!

你mon 早上放丁, 喺咪sat 夜晚去打破卵針?

你話唔明點解會有2支針,係咪指破卵針有2枝針筒? 你嗰隻藥水叫咩名?
我係一枝only 架.





I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


211#
發表於 11-7-29 12:06 |只看該作者
我懷疑枝破卵針遲咗... iui 今日下午先做, 又係遲咗呀!!!

可能我多心, 諗多咗!

昨日早上十點打咗枝破卵針, 到last night 就好肚谷谷,
9pm - 瞓覺-- 都係好谷.
到今朝早, 已經一d 感覺都冇啦!!

我feel 到粒卵子已經出咗來了!! 佢只能夠生存24小時....
我今日下午5 點幾先做iui, 可能已經太遲.

我擔心緊, 到底係咪d eggs 太大, 忍唔住出咗來???
同上次iui 的感覺好唔同! (上次bingo 咗.一直谷, 谷到做完iui 都仲谷緊.)

有冇jm 有呢個經驗? 定係我咩都唔好理, 信醫生好呢????


請幫忙!





點評

gonggongpopo  咩都唔好理, 信醫生!  發表於 11-8-2 12:16
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3839

BK Milk勳章


212#
發表於 11-7-29 12:28 |只看該作者
我23/7 - 10:00pm, 自己打破卵針
25/7 - 10:00am 先做iui, 咁我咪仲遲

點評

gonggongpopo  i think this is normal schedule...  發表於 11-8-2 12:18


子爵府

積分: 13137


213#
發表於 11-7-29 14:03 |只看該作者
pnd 發表於 11-7-29 12:28
我23/7 - 10:00pm, 自己打破卵針
25/7 - 10:00am 先做iui, 咁我咪仲遲

我上次都係exactly 同你同一時間做的. bingo 咗! 足足36 小時!

但今次我係worry 遲咗打針.... & iui 呀.
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


214#
發表於 11-7-29 14:56 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-29 14:03
我上次都係exactly 同你同一時間做的. bingo 咗! 足足36 小時!

但今次我係worry 遲咗打針.... & iui 呀.

信e生, good luck!

點評

zarara188  thanks!!! 好! 就一於交比醫生啦 !!  ^^  發表於 11-7-29 14:57


大宅

積分: 1843


215#
發表於 11-7-29 16:33 |只看該作者
M小姐探我啦!第一cycle失敗,又要再黎過!好唔開心!上次一次就ok!

點評

gonggongpopo  don't give up...add oil addoil  發表於 11-8-2 12:19
zarara188  唔好失望. 再努力過啦!!  發表於 11-7-30 14:04
rabbit2010  唔緊要, 再來過! 加油呀!  發表於 11-7-29 22:43
rcbaby  新開始 新希望 加油  發表於 11-7-29 16:43


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


216#
發表於 11-7-29 22:30 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-29 11:59
Sorry, 我都唔知仲有D咩可以幫內膜厚D, 除咗花膠, 我就唔識啦. 你就一於煲多2次花膠湯飲吓啦!

你mon 早上 ...
唔緊要啦! 只係順便問吓有無其他方法. 我己經煲咗海參花膠湯, 海參比老公, 花膠比自己, 一舉兩得.

係呀. 星期六晚7:00pm後打破卵針.

係呀, 佢D破卵針有2枝針筒架. 有一樽藥水+藥粉. 佢個名叫 "OVIDREL". 會唔會一支用藥水打, 一支用藥粉打呢?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


217#
發表於 11-7-29 22:39 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-29 12:06
我懷疑枝破卵針遲咗... iui 今日下午先做, 又係遲咗呀!!!

可能我多心, 諗多咗!
聽JM講如果個卵子出咗來, 你响陰超會見到個卵泡扁咗架.

我通常排卵既感覺係個肚既位置有扯住扯住既感覺.

明日Dr tung同我講話係D細細粒搞到會肚谷谷, 唔舒服. 你今次少咗D細細粒, 可能因為咁感覺唔咗.


子爵府

積分: 13137


218#
發表於 11-7-29 22:51 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+11-7-29+11:59+Sor

原帖由 rabbit2010 於 11-07-29 發表
唔緊要啦! 只係順便問吓有無其他方法. 我己經煲咗海參花膠湯, 海參比老公, 花膠比自己, 一舉兩得.

係呀. ...
我都係打呢枝針呀!只有一枝針筒咋!
枝水要溝入去粉入面,一次過打。



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


219#
發表於 11-7-29 22:53 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+11-7-29+12:06+我

原帖由 rabbit2010 於 11-07-29 發表
聽JM講如果個卵子出咗來, 你响陰超會見到個卵泡扁咗架.

我通常排卵既感覺係個肚既位置有扯住扯住既感覺.
做iui前都冇再照陰超,唔知入面情況就開始做了!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


220#
發表於 11-7-29 22:54 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+11-7-29+12:06+我

原帖由 rabbit2010 於 11-07-29 發表
聽JM講如果個卵子出咗來, 你响陰超會見到個卵泡扁咗架.

我通常排卵既感覺係個肚既位置有扯住扯住既感覺.
但係我昨晚有扯住,今日全曰都冇囉!



I just want to have healthy babies!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo