立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-8-2 11:02 係呀~~ E生話個胎健康先會嘔 同埋有research話bb會聰明d
你依加仲有無嘔??
gangting 發表於 11-8-2 10:10 我過左11week就訓得好d 不過仲係成日去厠所+口渴要飲水
成個懷孕期,都係會成日去廁所。依加我有時lazy晚上想去廁所,我轉下左轉下右,等個膀肛無壓住,就無咁急,可以訓多陣,唔使爬起身。
wingcrown 發表於 11-8-2 10:46 人地話成日肚餓,係陀仔呀...陀女就冇胃口
女仔要keep fit??所以媽媽無胃口?
minna00 發表於 11-8-2 11:28 我表姐試過false alarm俾人送左去產房, 聽到D人叫到劏豬咁聲, 佢走都走唔切 ...
送到入產房,都可以唔使生,都係非常假的alarm!!!mouth:
水晶宮
積分: 67414
悅同 發表於 11-8-2 14:26 醫生話我有d腸胃炎,開左d藥,有d爭扎,唔想食藥。
伯爵府
積分: 15140
rabbitbaby1 發表於 11-8-2 13:10 bb 早上6點飲奶,都算誡左夜奶,但我訓得唔係幾好,所以個人成日都覺得好累 加上要做家務,煮飯, 洗碗,等等(我 ...
大宅
積分: 4447
原帖由 悅同 於 11-08-02 發表 醫生話我有d腸胃炎,開左d藥,有d爭扎,唔想食藥。
minna00 發表於 11-8-2 14:33 一個人做咁多野, 仲辛苦過返工
悅同 發表於 11-8-2 14:24 送到入產房,都可以唔使生,都係非常假的alarm!!!
sasa888 發表於 11-8-2 14:34 係呀,你唔食藥子宮收縮阿b 仲辛苦嫁
我無肚痛,只係all水。今日all左兩次。
黃二少奶 發表於 11-8-2 14:27 唔舒服要食呀, 你仲有冇痾呀
今朝起身all過,依加無事。所以先爭扎
minna00 發表於 11-8-2 14:39 佢去做產檢, E生話佢好似穿水, 就推左佢去
陰公,果時佢幾多週??其實照下都知有無少到胎水。
minna00 發表於 11-8-2 14:41 腸胃炎食藥好D喎, E生知你大肚, 都會就住黎開藥~~~
咁就依加食啦!謝謝各位提醒。
醫生講左好多次,d藥經過test,對大肚婆無影響。
黃二少奶 發表於 11-8-2 14:39 我而家唔煮飯, 淨係照顧B豬, 都覺得辛苦過返工
悅同 發表於 11-8-2 14:40 今朝起身all過,依加無事。所以先爭扎
悅同 發表於 11-8-2 14:41 陰公,果時佢幾多週??其實照下都知有無少到胎水。
minna00 發表於 11-8-2 14:47 佢個時都臨尾就生, 佢book晒係私家開刀, 不過照去政府做檢查, 差D搞到佢手忙腳亂...... ...
佢一定係濕呀??所以以為穿水,穿水又真係要好快生,無得等!佢一心諗住開刀,突然變順產真係嚇鬼死佢。
返工有得放工休息,湊bb無假期,無放工,d工夫做唔完。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy