想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24474


201#
發表於 11-9-3 15:08 |只看該作者
我上一胎bingo前兩日個心突然跳到180吓, 成20分鐘, 同埋bingo前兩日開始每晚半夜M痛到嘔, 痛半個鐘, 仲要每晚同一時間痛, 日間冇事, 痛了2星期....上一胎我係排卵後第12日check到, 上午綠d有淺印


大宅

積分: 1570


202#
發表於 11-9-3 20:44 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

Ha ha!離驗孕日子越來越近喇你地點呀?




男爵府

積分: 7674


203#
發表於 11-9-3 20:57 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

Ec 話我個脈吾似有
應該會m




子爵府

積分: 13931


204#
發表於 11-9-3 21:23 |只看該作者

引用:Ha+ha!離驗孕日子越來越近喇你地點呀? +

原帖由 bobotang66 於 11-09-03 發表
Ha ha!離驗孕日子越來越近喇你地點呀?
我諗都唔敢諗。怕自己唔中




魚魚媽


別墅

積分: 674


205#
發表於 11-9-3 21:34 |只看該作者

回覆:bobotang66 的帖子

個肚tum超大,似谷m多D




大宅

積分: 1570


206#
發表於 11-9-3 21:37 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

我個肚好實,去唔倒便便,我m前多數係咁,好辛苦呀




子爵府

積分: 13931


207#
發表於 11-9-3 21:46 |只看該作者

引用:我個肚好實,去唔倒便便,我m前多數係咁,

原帖由 bobotang66 於 11-09-03 發表
我個肚好實,去唔倒便便,我m前多數係咁,好辛苦呀
我之前都係,不過今次未來,已經大大了幾次,仲幾軟,只係怕係錯覺,所以過埋下星期無來先諗



魚魚媽


侯爵府

積分: 24474


208#
發表於 11-9-4 08:06 |只看該作者
我24/25排卵, 今朝紅d綠d都冇反應, 好失望呀 !! 今日係排卵第11日了...


侯爵府

積分: 24474


209#
發表於 11-9-4 08:06 |只看該作者
我24/25排卵, 今朝紅d綠d都冇反應, 好失望呀 !! 今日係排卵第11日了...


別墅

積分: 674


210#
發表於 11-9-4 11:26 |只看該作者

引用:我24/25排卵,+今朝紅d綠d都冇反應,+好失望

原帖由 katrinamama 於 11-09-04 發表
我24/25排卵, 今朝紅d綠d都冇反應, 好失望呀 !! 今日係排卵第11日了...
我23/24排,打算星期二先,今日會同開開心心慶祝生日希望有咩留返下個星期先算




珍珠宮

積分: 30303


211#
發表於 11-9-4 16:50 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

我又day 1 lu...




男爵府

積分: 9088

陪月勳章


212#
發表於 11-9-4 17:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+katrinamama+於+11-09-04+發

原帖由 Ga-cat 於 11-09-04 發表
我23/24排,打算星期二先,今日會同開開心心慶祝生日希望有咩留返下個星期先算



...
Happy birthday! Hope you become a mum next year!



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


侯爵府

積分: 24474


213#
發表於 11-9-4 18:46 |只看該作者
各位, 今朝我話紅綠d白雪雪, 好唔開心, 之後我去了搬野, 下午去toilet抺到一些血絲, 唔知係M就快到or我搬了重野??? 但抺完那幾條血絲後, 一直都冇血出....不過我都係打定輸數了.
今個月做哂功課都失敗, 好唔開心....下個月都唔知點.


男爵府

積分: 7674


214#
發表於 11-9-4 18:52 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

再接再厲




洋房

積分: 96


215#
發表於 11-9-4 20:15 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

Me 2..... So sad




洋房

積分: 96


216#
發表於 11-9-4 20:15 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

Me 2 day1 again




複式洋房

積分: 110


217#
發表於 11-9-4 21:01 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

我都confirm 係M小姐 3/9 day 1 again




男爵府

積分: 9088

陪月勳章


218#
發表於 11-9-4 21:07 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

Jm唔好放棄呀,有day 1就有機會,我都有定心理準備,不過希望呢板有jm今個月會中呀多中一個算一個麻



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


子爵府

積分: 13931


219#
發表於 11-9-4 21:26 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

大家加油,day1都係新開始,好過我,依家day30 ,都未來m,又唔敢驗,都唔知點。



魚魚媽


大宅

積分: 1570


220#
發表於 11-9-5 01:30 |只看該作者

引用:大家加油,day1都係新開始,好過我,依家da

原帖由 maggie_kaki 於 11-09-04 發表
大家加油,day1都係新開始,好過我,依家day30 ,都未來m,又唔敢驗,都唔知點。



...
我都係day 30,因為我去唔到便便,今日去睇中醫,醫師開左去便便嘅藥,我同佢講我驚有左,d藥有冇影響嫁?佢答:唔會,一定冇!所以我都預左這兩日m到!如果比我中左,我實拆佢招牌




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo