想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 2563


201#
發表於 11-9-6 20:26 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我都等緊今個星期派彩,今日day25. 我又有個朋友有咗四個月,仲要係我面前話好唔想要,佢早我3年結婚,現在第三胎,我就無咗兩個,等第三個。唉




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


202#
發表於 11-9-6 23:16 |只看該作者

回覆:emily7676hk 的帖子

點解佢唔要呀!?
你day 25 可能好快有你好消息喎!




別墅

積分: 984


203#
發表於 11-9-7 09:30 |只看該作者
Day 27啦...


大宅

積分: 1683

畀面勳章


204#
發表於 11-9-7 09:48 |只看該作者
今日終於見到蛋清分泌喇, 呢兩日要勤力d先得...


別墅

積分: 984


205#
發表於 11-9-7 10:05 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

努力努力!!!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


206#
發表於 11-9-7 11:11 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我會喇, 希望今個cycle可以bingo啦.......


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


207#
發表於 11-9-7 11:17 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

你要加油呀~~~~~~~~~~~ 希望你快D BINGO!!! 呵呵呵


大宅

積分: 1683

畀面勳章


208#
發表於 11-9-7 11:35 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

望就咁望啦....
希望大家都快d bingo, 一齊做龍媽媽啦!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


209#
發表於 11-9-7 11:39 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

我都想呀~~~~HAHAHAHHA
之前我想跟個個咩清宮生男生女圖12月先有....之後好多朋友仔都話唔準
咁我用我大囡囡黎計....點知都係唔準喎, 咪開左工先囉~ 不知不覺都試左半年LA.....仲未有聲氣
如果真係等12月先開工....真係一定唔可以12月中啦~ 哈哈哈哈哈!


別墅

積分: 984


210#
發表於 11-9-7 11:50 |只看該作者
之前兩次都只係我單方面覺得自己bingo左(哈哈,一有少少徵兆就覺得自己係bingo左~結果換來兩次失望),但今次連我老公都「覺得」我有機會bingo左喎... 哈哈~ 唔知bing唔bing到呢? 下星期二正式開估!!!!

大家要努力,齊齊生個龍寶寶啊!!!!!!!!!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


211#
發表於 11-9-7 12:02 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我都覺得清宮圖唔準, 因為我對番個女都係唔啱既....

唉, 我咪就係咁囉, 一心諗住自己係易受孕, 所以遲遲都唔試,
到依家先發覺咩叫事與願違....


大宅

積分: 1683

畀面勳章


212#
發表於 11-9-7 12:03 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

加油! 好消息好快就會黎喇.......


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


213#
發表於 11-9-7 12:42 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

我都以為自己係好易中.....點知! 唉~~~~
今個月我唔係好舒服...感覺怪怪咁!


大宅

積分: 3515


214#
發表於 11-9-7 13:42 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

以為只要有哈哈笑的日子開工就容易受孕!今次係第一個cycle 失敗,今日係day 1 ,好吾開心同失望!




大宅

積分: 1683

畀面勳章


215#
發表於 11-9-7 13:53 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

唔緊要, 我哋繼續加油, 話唔定好快有好消息呢...........


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


216#
發表於 11-9-7 13:56 |只看該作者
回覆 MaryB 的帖子

無錯!我都以為有努力就好易.....原來唔係囉!! 灰心就一時時啦~~~ 唉!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


217#
發表於 11-9-7 13:57 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

係啦~~~~ 希望各jm一齊努力快d過版~~~~


別墅

積分: 984


218#
發表於 11-9-7 13:58 |只看該作者
回覆 MaryB 的帖子

唔緊要啦,都係第一個cycle啫~ 現實中唔係好多jm可以一擊即中的... 快快收拾心情,月尾繼續努力啦!!!! 加油加油!!!!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


219#
發表於 11-9-7 14:26 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

無錯!!!! 加油加油加油~~~~~~


大宅

積分: 2277


220#
發表於 11-9-7 22:01 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我C6尋晚發夢我m到,仲排咗粒卵子出黎添




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo