想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3070


201#
發表於 11-9-22 15:02 |只看該作者
回覆 lolonorna 的帖子

原來係咁架, 我見養和同仁安做既jm抽蛋第二日已經有電話通知分裂情況既

點評

lovebabyking  我都係放胎當日先知ge...有十粒...^^  發表於 11-9-22 20:04


大宅

積分: 3070


202#
發表於 11-9-22 18:51 |只看該作者

回覆:九月份剛開始做ivf.. 有經驗的jm一切分享下......

我今日已經係抽左蛋兩曰,但個肚都仲有d那那地痛,行路好慢否則胃會不舒服,你地有冇咁?



點評

eggshell  我也是keep住慢行,行快便會有少少痛  發表於 11-9-22 20:29
eggshell  都會有d唔太舒服,我大概一星期後便冇左呢個感覺.針孔也要時間恢復的!  發表於 11-9-22 20:28


珍珠宮

積分: 49949

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


203#
發表於 11-9-22 20:07 |只看該作者
siu_lo 發表於 11-9-22 18:51
我今日已經係抽左蛋兩曰,但個肚都仲有d那那地痛,行路好慢否則胃會不舒服,你地有冇咁?



...
係咁GE...第3,4日就開始慢慢好ge lah...休息多D呀......祝早孕


男爵府

積分: 8779


204#
發表於 11-9-22 20:36 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

大家好呀,我新人報到.
我第一次做ivf時都有胃痛,後來發現,應該係因為自己太緊張,放鬆d啦,如果唔係,叫醫生開d胃藥比你,會好d.
我都係9月份放,不過我係放雪胎的.
睇曬jms d post,你地要加油呀,恭喜已bingo嘅jm,等結果嘅JMS會陸續聽到你地嘅好消息

點評

eggshell  best wishes to you !!  發表於 11-9-23 21:46


大宅

積分: 3070


205#
發表於 11-9-22 21:06 |只看該作者
本帖最後由 siu_lo 於 11-9-22 21:08 編輯

回覆 lovebabyking 的帖子

原來係咁, 我仲以為自己有問題TIM, 好在有你地呢班同路中人一齊分擔乍, 多謝你啊

點評

eggshell  咪咁擔心啦! 我都覺得有bk 的 jm 傾吓,時間好快過!  發表於 11-9-23 21:47


大宅

積分: 1074


206#
發表於 11-9-23 09:42 |只看該作者

回覆:lolonorna 的帖子

Lolonorna.... Congratulations!! So many good news for us!! Really really happy!




大宅

積分: 3461


207#
發表於 11-9-23 10:39 |只看該作者

引用:Lolonorna....+Congratulations!!+So+many+

原帖由 august2000 於 11-09-23 發表
Lolonorna.... Congratulations!! So many good news for us!! Really really happy!
多謝
希望好消息陸續有來,更多jm




大宅

積分: 1074


208#
發表於 11-9-23 12:17 |只看該作者
回覆 lolonorna 的帖子

lolorona.. might i know how many eggs u put and their grading?
thanks!


大宅

積分: 3461


209#
發表於 11-9-23 12:29 |只看該作者
august2000 發表於 11-9-23 12:17
回覆 lolonorna 的帖子

lolorona.. might i know how many eggs u put and their grading?

我放咗兩個胚胎, 兩個都係grade1


大宅

積分: 1074


210#
發表於 11-9-23 12:30 |只看該作者
回覆 lolonorna 的帖子

hoho... might be u also have chance to get Twins.. 想一得二.. 哈..



大宅

積分: 3461


211#
發表於 11-9-23 12:54 |只看該作者
august2000 發表於 11-9-23 12:30
回覆 lolonorna 的帖子

hoho... might be u also have chance to get Twins.. 想一得二.. 哈..

hahaha...一個兩個都無所謂, 最緊要阿b健健康康咁生長


大宅

積分: 3070


212#
發表於 11-9-23 19:02 |只看該作者
我今天順利放左2粒胚胎喇, 一個是8cell, 一個是7cell但醫生冇話咩grading既?仲有張相比我留念我見到好開心, 但我有個好愚蠢既問題想問, 我放完胎之後醫生夾硬要幫我放左小便, 之後我休息左2個半鐘先走, 離開醫院時打左一個超級大既"乞次", 成個子宮加卵巢都谷一谷咁, 之後番到屋企都打左好多次乞次, 唔知會唔會將bbs都谷走左架呢?

點評

eggshell  比時間bb stick with you! 我等了太耐,醫生也有幫我放小便  發表於 11-9-23 21:54
eggshell  唔會啦!妳都休息了2個半鐘,其實放小便也有好處,不用起身去小便!  發表於 11-9-23 21:53


男爵府

積分: 6523


213#
發表於 11-9-23 20:58 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

我諗打乞痴唔會咁易噴左出黎掛



不過,放胎真係好辛苦,我覺得放胎係成個IVF過程中最辛苦既一個STEP, 又要忍尿,又要忍痛。。。。




我放完胎一定訓唔得耐,因為又無電視又無歌聽又要忍尿訓唔著,我寧願返屋企休息好過

點評

eggshell  放胎會痛架咩? 我完全唔痛喎!  發表於 11-9-23 21:55


大宅

積分: 3070


214#
發表於 11-9-23 21:04 |只看該作者
本帖最後由 siu_lo 於 11-9-23 21:04 編輯

回覆 littleantant 的帖子

講恐怖係抽蛋, 講辛苦係放胎尤其是醫生幫洗陰道既時候真係好囉形容個種唔舒服, e, 醫生一定要幫我放尿唔比我忍啊, 又痺左2下希望打乞次唔會谷到bbs啦, 姑娘又講得岩係你就你架啦


珍珠宮

積分: 49949

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


215#
發表於 11-9-23 21:24 |只看該作者

引用:+本帖最後由+siu_lo+於+11-9-22+21:08+編輯

原帖由 siu_lo 於 11-09-22 發表
本帖最後由 siu_lo 於 11-9-22 21:08 編輯

回覆 lovebabyking 的帖子
5冼客氣...大家同路人...互相交流交流之麻...祝你早孕




大宅

積分: 1837


216#
發表於 11-9-23 21:50 |只看該作者
lolonorna 發表於 11-9-23 12:29
我放咗兩個胚胎, 兩個都係grade1
兩個都係grade1,好厲害呀!
妳驗到HCG幾多呢?


大宅

積分: 1801


217#
發表於 11-9-23 21:52 |只看該作者
Lolonorna, 恭喜晒你丫,我想問下你放完胎之後係咪曰日訓床丫?吾知你有無d咩bingo tips啊。


大宅

積分: 1074


218#
發表於 11-9-23 21:55 |只看該作者
回覆 17317071bb 的帖子

係喎... eggshell and lolorona.. 你地有冇食咩補品or 浸腳..etc?
我現在keep 住每日一包奶及一隻蛋.. (只識蛋白)....
間唔中飲下花膠湯..


大宅

積分: 3461


219#
發表於 11-9-23 21:57 |只看該作者

引用:Quote:lolonorna+發表於+11-9-23+12:29+我

原帖由 eggshell 於 11-09-23 發表
兩個都係grade1,好厲害呀!
妳驗到HCG幾多呢?
我聽曰先抽血呀
今日係自己用棒棒驗



點評

eggshell  明天等妳分享吓!  發表於 11-9-23 22:09


大宅

積分: 3461


220#
發表於 11-9-23 22:03 |只看該作者

引用:Lolonorna,+恭喜晒你丫,我想問下你放完胎

原帖由 17317071bb 於 11-09-23 發表
Lolonorna, 恭喜晒你丫,我想問下你放完胎之後係咪曰日訓床丫?吾知你有無d咩bingo tips啊。 ...
我放完胎之後攞咗一星期假係屋企休息,眼瞓就訓床,其他時間都會坐下...夜晚食完飯會同老公落樓下行下,係慢慢行嗰隻

停止所有家務,全部老公做晒

每日食花膠,蛋白,牛奶

到今個星期返工都係樣樣慢動作




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo