想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


201#
發表於 11-9-25 16:27 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

希望你兩個有好消息呀!我已失敗




男爵府

積分: 6108


202#
發表於 11-9-25 16:28 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我回來 但m小姐似乎黎左 今日只係day21 越黎越早 >




男爵府

積分: 5940


203#
發表於 11-9-25 17:07 |只看該作者

引用:我回來+但m小姐似乎黎左+今日只係day21+越

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-25 發表
我回來 但m小姐似乎黎左 今日只係day21 越黎越早 >
早左咁多?留意量係咪同平時一樣




別墅

積分: 615


204#
發表於 11-9-25 17:56 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

頭先飽飯又瞓咗個晏覺,但係瞓醒之後去 pee pee 後居然有血絲!!!


我諗我今個月都係無行架喇,嗚嗚嗚。。。


你哋要努力喇!





大宅

積分: 3747


205#
發表於 11-9-25 18:01 |只看該作者
樓主你的情況又如何?


大宅

積分: 3062


206#
發表於 11-9-25 18:18 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

我都買左,見減價!

不過明早未必驗,心裡有小小打定輸數,但又有小小期望!好矛盾




大宅

積分: 4617


207#
發表於 11-9-25 18:20 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-25 16:21
頭先買左啦,明早一齊驗

聽朝上嚟報告消息呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


208#
發表於 11-9-25 18:20 |只看該作者

引用:我都買左,見減價!++ 不過明早未必驗,心

原帖由 totokingdom 於 11-09-25 發表
我都買左,見減價!

不過明早未必驗,心裡有小小打定輸數,但又有小小期望!好矛盾
我見40蚊就買黎試下,其實都心大心細




大宅

積分: 4617


209#
發表於 11-9-25 18:22 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-25 16:28
我回來 但m小姐似乎黎左 今日只係day21 越黎越早 >

妳有無睇清楚呀....咁早到!!!???假m咋!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


210#
發表於 11-9-25 18:24 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-25+16:21+頭先買

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-25 發表
聽朝上嚟報告消息呀
明早用晨尿,一齊要早起




大宅

積分: 4617


211#
發表於 11-9-25 18:24 |只看該作者
smallsun 發表於 11-9-25 17:56
頭先飽飯又瞓咗個晏覺,但係瞓醒之後去 pee pee 後居然有血絲!!!
血絲唔代表M come ture wor!!!有咗都有機會出血c呢
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


212#
發表於 11-9-25 18:25 |只看該作者

引用:頭先飽飯又瞓咗個晏覺,但係瞓醒之後去+pee

原帖由 smallsun 於 11-09-25 發表
頭先飽飯又瞓咗個晏覺,但係瞓醒之後去 pee pee 後居然有血絲!!!
再留意有無血先,我以前中左都有血絲




大宅

積分: 4617


213#
發表於 11-9-25 18:25 |只看該作者
bankwest1 發表於 11-9-25 18:01
樓主你的情況又如何?

未知呀!!!!明天和cc_ivy一齊test law!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


214#
發表於 11-9-25 18:26 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-25 18:24
明早用晨尿,一齊要早起

收到!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


215#
發表於 11-9-25 18:28 |只看該作者
totokingdom 發表於 11-9-25 18:18
我都買左,見減價!

不過明早未必驗,心裡有小小打定輸數,但又有小小期望!好矛盾

唔緊要喇.....!!未必妳諗嗰樣呢可能有......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


216#
發表於 11-9-25 18:29 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-25 18:20
我見40蚊就買黎試下,其實都心大心細

妳去邊樹買???$40元
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


217#
發表於 11-9-25 18:30 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-25+18:24+明早用

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-25 發表
收到!!!
諗起上胎驗時,成晚都訓得唔好,早上5點起身驗




男爵府

積分: 5940


218#
發表於 11-9-25 18:31 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-25+18:20+我見40

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-25 發表
妳去邊樹買???$40元
我買左兩條線個隻$39.6,+字個隻$5x,係萬寧買




大宅

積分: 3747


219#
發表於 11-9-25 18:33 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

你day幾呀? cycle呢??
祝Bingo^^


大宅

積分: 4617


220#
發表於 11-9-25 18:36 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-25 18:30
諗起上胎驗時,成晚都訓得唔好,早上5點起身驗

咁早!!!!morning call!!!???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo