自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


侯爵府

積分: 20719


201#
發表於 12-5-16 21:15 |只看該作者

回覆:cloudwingwing 的帖子

呢d 成日曬命




大宅

積分: 1127


202#
發表於 12-5-16 21:20 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

怪獸爸媽!連自己係幸福的一群都唔知!佢地心理上一定未適合應付bb




水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


203#
發表於 12-5-16 21:26 |只看該作者
szehang420 發表於 12-5-16 09:19
C啦,我生左三個,冇24萬一個月點算呀


珍珠宮

積分: 47280


204#
發表於 12-5-16 21:27 |只看該作者


珍珠宮

積分: 43776


205#
發表於 12-5-16 21:34 |只看該作者
其實真係唔可以話多, 每人4萬, 但要供樓同比緊租, 仲想買車, 只有10幾萬現金, 遲下仲要比裝飾費.....


男爵府

積分: 7753


206#
發表於 12-5-16 21:34 |只看該作者

回覆:cloudwingwing 的帖子

睇完佢個post ,我覺得冇問題bor !首先交稅預100k,生b預50k, 奶粉尿片2k, 工人5k,幼稚園4k-9k, playgroup, 雙方父母,個人雜費,d錢好似倒水咁,加埋教育基金,保險,工作壓力等,2公婆平曰出去食反減壓等,其實剩下的不是太多




男爵府

積分: 9387


207#
發表於 12-5-16 21:45 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb






子爵府

積分: 10906

畀面勳章


208#
發表於 12-5-16 21:47 |只看該作者
哂唔哂命,好難講,亦唔評論。我知BK好多媽媽好有錢,亦有唔少媽媽一家幾口萬零蚊搞掂哂。如果佢得8千收入,走嚟問吓人夠唔夠,可能考慮落仔,我理解,但有8萬收入,有咗咯,咪睇餸食飯囉,咁大個人,如果要有好上等生活,可能佢double都唔夠添,但現實的確好多人一家4口搵萬幾,都過得到。所以我唔理解佢點解會問人夠唔夠,同埋佢唔夠sensitive,因好多人會好敏感。


翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


209#
發表於 12-5-16 22:18 |只看該作者
生仔永遠冇best timming,問題只係你點調節自己的支出,如果你心態係positive/responsible,咁你一定乜都得


大宅

積分: 2853

陪月勳章


210#
發表於 12-5-16 22:37 |只看該作者

回覆:cloudwingwing 的帖子

比上不足比下有餘:;pppp:




琥珀宮

積分: 150437

畀面勳章 BK Milk勳章


211#
發表於 12-5-16 22:37 |只看該作者

月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb





我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


侯爵府

積分: 20328


212#
發表於 12-5-16 22:40 |只看該作者
膠post la....


男爵府

積分: 8245

畀面勳章


213#
發表於 12-5-16 22:49 |只看該作者

引用:佢有咁嘅擔心,+一定會唸過度過先考慮生唔生

原帖由 I9528 於 12-05-16 發表
佢有咁嘅擔心, 一定會唸過度過先考慮生唔生, 係有責任嘅行為, 總好過一D唸都唔唸又學人生果D, 唔通生咗先唸 ...
Agree!




子爵府

積分: 11375


214#
發表於 12-5-16 22:51 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

我一早睇左呢個膠post,之前中過另一個膠,所以都費事搭嗲,100%膠製品




水晶宮

積分: 56878

2018復活節勳章 15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


215#
發表於 12-5-16 22:51 |只看該作者


侯爵府

積分: 21308


216#
發表於 12-5-16 23:14 |只看該作者
imconfusing 發表於 12-5-16 16:28
越有錢越多野諗。你睇吾生b嗰d通常吾係窮而係中上
講得岩, 強國人攞綜緩都博命生

點評

chuchu9999    發表於 12-5-17 00:56


男爵府

積分: 7753


217#
發表於 12-5-16 23:15 |只看該作者

引用:我一早睇左呢個膠post,之前中過另一個膠,

原帖由 Sheungki0101 於 12-05-16 發表
我一早睇左呢個膠post,之前中過另一個膠,所以都費事搭嗲,100%膠製品



...
又未必bor ,早排新聞話而家的樓價要13年全份人工上繳先供得完,係全份糧,不吃不喝




侯爵府

積分: 21308


218#
發表於 12-5-16 23:17 |只看該作者
chocolatetam 發表於 12-5-16 15:16
講真的!
我識幾多姨姨家庭月入都係4萬,生活已好好仲可以供仔女去外國。
所以月入8萬係非常好洗,生4個都得! ...
下? 4萬可以供去外國? 佢係咪唔駛供樓養父母啊, 定係啲仔女自己果邊有做嘢幫補啊?


禁止訪問

積分: 73927


219#
發表於 12-5-16 23:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61357

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 陪月勳章


220#
發表於 12-5-16 23:23 |只看該作者

引用:+本帖最後由+cloudwingwing+於+12-5-16+12:

原帖由 cloudwingwing 於 12-05-16 發表
本帖最後由 cloudwingwing 於 12-5-16 12:25 編輯

理財版有位新媽媽話自己家庭月入8萬, 扣除哂她所說的 ...
我都睇到這個post , 真係無話可說,搵咁多都愁,我仲要無樓,兩公婆人工都唔夠佢儲個份,唉,咁我亞b點算!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo