跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3003


201#
發表於 06-1-11 09:48 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

袖披


大宅

積分: 3003


202#
發表於 06-1-11 09:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

[size=x-large]米奇造型2006


大宅

積分: 3003


203#
發表於 06-1-11 09:56 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

[size=large]大頭米奇


大宅

積分: 3003


204#
發表於 06-1-11 09:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

[size=large]偷功減料頸披


伯爵府

積分: 17567


205#
發表於 06-1-11 10:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

poonsline
你D功課好正呀 ,我最鍾意你見紫色米奇呀,我一見到件衫,嘩....一聲叫咗出來呀
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8096


206#
發表於 06-1-11 10:45 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

早晨
cc,

都幾貴下lor,不過可能用藥貴d卦~ 我附近都唔記得有冇.不過講真.我就算睇你會真為隻佬咩...傻啦~
acintl 寫道:
vickym,

又唔算好貴bor, 醫師診金: $50, 藥就百幾蚊一日藥, 但係佢好似收7pm喎! 我諗你放假去睇會好d, 快d駗後生睇好佢啦! 就算唔為隻佬, 都要為自己身體著想麻

[quote]
vickym 寫道:
cc,

ic, 咁又係既,去呢d都要等咁就唔駛睇佢啦...係呢多口問,睇呢d貴唔貴呀? 我係工聯診所就每次約一百幾十,執1,or 2日藥(可以翻煲1次).但我冇睇好耐,因為佢收8pm,我放得工黎都趕唔切咁滯,但係我唸我都要睇下, 我而家手腳好易冰涷...俾隻佬話我係冷血人.. :-(
[/quote]


男爵府

積分: 8810


207#
發表於 06-1-11 10:52 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

vilma 你有冇收到我隻貓呀


男爵府

積分: 8096


208#
發表於 06-1-11 11:52 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

christy,
暫時未見bor. (豬貓同丫烏)


christy,
我load bk-website好x慢,你send左去邊?
Christy 寫道:
vilma 你有冇收到我隻貓呀


伯爵府

積分: 15354


209#
發表於 06-1-11 11:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

早晨,

c 9 ee,
我亞ma最近日頭上到網勒...嘿嘿~
係喎... 我亞ma哩排冇咩記性呀... 我話過佢知先... thx你呀ee
[size=xx-small]果隻唔係我隻馬黎架,,, 係亞ma既私家馬呀...

c 9 ee 你交d功課真係正呀... 仲交咁多添...
我亞ma到依家都冇功課交呀


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


男爵府

積分: 8810


210#
發表於 06-1-11 12:02 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

sina lor
vickym 寫道:
christy,
我load bk-website好x慢,你send左去邊?[quote]
Christy 寫道:
vilma 你有冇收到我隻貓呀
[/quote]


大宅

積分: 3003


211#
發表於 06-1-11 12:19 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

皓皓
乜佢地為你做牛做馬, 你唔知架麻, 拎個patpat上黎比我打幾下先

皓皓阿媽
叫你個速遞隨時拎都得架喇, 有兩對鞋 (其中一對addidas .. 皓皓唔岩著之後, 可唔可以比番架, 因為老公好似唔多捨得佢, 仲專登叫我拎番去比佢影相)
該用戶已被刪除

212#
發表於 06-1-11 12:27 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11894


213#
發表於 06-1-11 12:27 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

C9,
好耐無見啦, 我好鐘意呢個呀!

該用戶已被刪除

214#
發表於 06-1-11 12:29 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3003


215#
發表於 06-1-11 12:33 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

我唔好意思同你講 ........... 我勁瘀瘀瘀瘀呀

我拎張2004年既statement 同人講 ... 無左d數 .......... 搞左人地成個鐘


大宅

積分: 3003


216#
發表於 06-1-11 12:35 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

HI GOBBY


男爵府

積分: 8096


217#
發表於 06-1-11 12:36 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

christy,
你send去sina? 我冇用好耐架啦..send去[email protected] OR
[email protected]


大宅

積分: 3003


218#
發表於 06-1-11 12:37 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

如果我好似你咁後生, 我會架 ..................

對鞋 .. 留番比你好冇 :lol:

[quote]
Kitty&Daniel 寫道:
c9,
你老公係咪仲想生第三個呀? [quote]
該用戶已被刪除

219#
發表於 06-1-11 12:42 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

220#
發表於 06-1-11 12:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十二)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo