acintl 寫道:
vickym,
又唔算好貴bor, 醫師診金: $50, 藥就百幾蚊一日藥, 但係佢好似收7pm喎! 我諗你放假去睇會好d, 快d駗後生睇好佢啦! 就算唔為隻佬, 都要為自己身體著想麻![]()
[quote]
vickym 寫道:
cc,
ic, 咁又係既,去呢d都要等咁就唔駛睇佢啦...係呢多口問,睇呢d貴唔貴呀? 我係工聯診所就每次約一百幾十,執1,or 2日藥(可以翻煲1次).但我冇睇好耐,因為佢收8pm,我放得工黎都趕唔切咁滯,但係我唸我都要睇下, 我而家手腳好易冰涷...俾隻佬話我係冷血人.. :-(