烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   48


複式洋房

積分: 391


201#
發表於 12-9-8 00:32 |只看該作者

一係好矮...一係高到無朋友.....


男爵府

積分: 5015

好媽媽勳章


202#
發表於 12-9-8 00:56 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

仲諗住買升級版,見大家話整唔到全機...咁仲買唔買好呢?




複式洋房

積分: 391


203#
發表於 12-9-8 01:15 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

出世啦,我終於到頂了。。如果個面吾縮左入去就完美!
myphoto.jpg




大宅

積分: 1867


204#
發表於 12-9-8 08:13 |只看該作者

引用:回覆+Babysiu+的帖子 我今次成功啦...你個

原帖由 kyo123hk 於 12-09-08 發表
回覆 Babysiu 的帖子

我今次成功啦...你個決液種有冇放一晚...完來個麵團要乾身先算合格既麵團,,,!我要比 ...
液種有放一晚先來做,個包完全失敗,冇眼睇
1347062982781.jpg





複式洋房

積分: 391


205#
發表於 12-9-8 08:48 |只看該作者
Babysiu 發表於 12-9-8 08:13
液種有放一晚先來做,個包完全失敗,冇眼睇

落料次序係咪錯左...


大宅

積分: 1867


206#
發表於 12-9-8 08:54 |只看該作者

引用:Quote:Babysiu+發表於+12-9-8+08:13+液種有

原帖由 kyo123hk 於 12-09-08 發表
落料次序係咪錯左...
次序係,朱古力奶>蛋>液種>糖>盬>高粉>酵母>牛油




禁止訪問

積分: 10253


207#
發表於 12-9-8 09:54 |只看該作者

引用:一係好矮...一係高到無朋友.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


208#
發表於 12-9-8 09:55 |只看該作者

引用:仲諗住買升級版,見大家話整唔到全機...咁

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1867


209#
發表於 12-9-8 10:31 |只看該作者

引用:仲諗住買升級版,見大家話整唔到全機...咁

原帖由 markbean 於 12-09-08 發表
仲諗住買升級版,見大家話整唔到全機...咁仲買唔買好呢?
如果比我再選擇,我唔會買




複式洋房

積分: 279


210#
發表於 12-9-8 12:24 |只看該作者
Babysiu 發表於 12-9-8 08:54
次序係,朱古力奶>蛋>液種>糖>盬>高粉>酵母>牛油

你用咩分量? 用咩粉AR?!
YEAST 會唔會過左期?


複式洋房

積分: 391


211#
發表於 12-9-8 13:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kyo123hk+於+12-09-08+發表落

原帖由 Babysiu 於 12-09-08 發表
次序係,朱古力奶>蛋>液種>糖>盬>高粉>酵母>牛油
我用x欖油。。 你都試下, 朱奶,蛋,糖,鹽,油,液種,高粉,酵母。。 朱奶落小20ml先,因為琴晚我整我用金象粉, 好以水多得制。。成個麵團都濕, 之後我加返20g粉先成功。




複式洋房

積分: 391


212#
發表於 12-9-8 13:10 |只看該作者

回覆:ilj 的帖子

4號仔食譜,再多左20g粉 開始掌握到麵團要搓成點先為之ok




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


213#
發表於 12-9-8 18:50 |只看該作者

引用:出世啦,我終於到頂了。。如果個面吾縮左入

原帖由 kyo123hk 於 12-09-08 發表
出世啦,我終於到頂了。。如果個面吾縮左入去就完美!
係唔係用4號仔整,材料係唔係跟足書咁?




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


214#
發表於 12-9-8 18:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janis836+於+12-09-07+發表有

原帖由 ilj 於 12-09-07 發表
啊又引誘我去買嘢
買唔到臭粉




禁止訪問

積分: 10253


215#
發表於 12-9-8 19:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-09-07+發表啊又引

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


216#
發表於 12-9-8 19:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babysiu+於+12-09-08+發表次

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


217#
發表於 12-9-8 20:00 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

整住馬拉糕先
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 391


218#
發表於 12-9-8 23:46 |只看該作者

回覆:janis836 的帖子

4號仔既1.5lb整法, 但係一攪拌就見到好濕,最後加左20g粉, 就做到呢個效果




複式洋房

積分: 391


219#
發表於 12-9-9 00:24 |只看該作者
回覆 ilj 的帖子

我聽晚會回歸基本做多一次1號仔...放假多d時間先整湯種^^


禁止訪問

積分: 10253


220#
發表於 12-9-9 08:47 |只看該作者

引用:回覆+ilj+的帖子 我聽晚會回歸基本做多一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo