立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 72342
男爵府
積分: 6354
公爵府
積分: 25706
大宅
積分: 4320
別墅
積分: 615
doggiemama01 發表於 12-10-15 19:48 今日先有同事叫我釀洛神花酵素,咁咪要好多花先得??
detachment 發表於 12-10-15 20:06 分享一下已飲晒的超強酒味士多啤梨酵素
charmaine_1 發表於 12-10-15 21:00 加冰唔該
charmaine_1 發表於 12-10-15 19:43 我今日買左洛神花 諗住加雪梨或橙加咩好呢 依家等吹干我諗要吹去聽日 ...
寶石宮
積分: 281776
原帖由 detachment 於 12-10-15 發表 本帖最後由 detachment 於 12-10-15 20:20 編輯
複式洋房
積分: 284
hellokanki 發表於 12-10-15 21:42 嘩,有好多泡呀〜 點解我果樽浸左成兩個禮拜都係冇乜起色嘅〜 ...
detachment 發表於 12-10-15 21:18 花乾定新鮮架? 點浸?
charmaine_1 發表於 12-10-15 22:06 偷左一個jm張相 新鮮架,洗干淨去核,我用鹽水浸下,吹干聽日整想加橙
detachment 發表於 12-10-15 22:10 都係兩星期飲得? 我仲以為原朵浸就OK, 明天我都買定~星期六整!
charmaine_1 發表於 12-10-15 22:28 去核後着見到裡面好污穢,洗干淨D
detachment 發表於 12-10-15 22:31 整左幾多朵左右呀, 太麻煩我又要諗下整唔整了... 聽日買定星期六先洗, 佢會唔會爛或梅左??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy