自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


201#
發表於 12-11-16 15:11 |只看該作者
本帖最後由 LL1999 於 12-11-16 15:12 編輯

唔.....又係呢 d post......

我自己就覺得, 就算自己幾有需要都好啦! 唔好唸住一定有人讓位, 因為決定得搭巴士, 攞住咁多野, 仔攰, 既然決定唔搭的士, 咁唔好預咗要人讓位!

我囡 22 個月, 我而家大咗肚, 我一人帶住囡出街, 搭地鐡, 我都預咗無位坐, 咁我叫囡扶住柱, 我自己企佢旁邊, 我又唔會望住坐係度既人!

係咁既情況下, 好奇咁! 通常 10 次有 8 次, 都有人揚手, 讓位比我同囡坐!

其實只要存感恩既心, 有人讓係 bonus, 無人讓坐亦唔係咩問題!

我唔會覺得人唔啱!

點評

ferrari2007  諗法一樣  發表於 12-11-16 17:29
Aeiing    發表於 12-11-16 17:26
Q2010    發表於 12-11-16 16:40
VPL    發表於 12-11-16 15:28
fyyjott    發表於 12-11-16 15:26


禁止訪問

積分: 3707

畀面勳章


202#
發表於 12-11-16 15:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3720


203#
發表於 12-11-16 15:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9200


204#
發表於 12-11-16 15:21 |只看該作者
阿嬸可能都係好心提你,驚妳睇唔到啫,我反而覺得阿嬸好心提你,妳覺得佢多事~~

點評

ferrari2007  阿嬸提佢,佢覺得人地別有用心mouth:  發表於 12-11-16 17:31
Q2010    發表於 12-11-16 16:52


伯爵府

積分: 16837


205#
發表於 12-11-16 15:21 |只看該作者

引用:回覆+媽咪面+的帖子 我覺得你諗得太極端,+

原帖由 acpeanuts 於 12-11-16 發表
回覆 媽咪面 的帖子

我覺得你諗得太極端, 你已經假設咗全車人都係有需要坐, 呢個係另一個scenario, 而家係 ...
咁即係你本身已假設成車人係正常人應該要讓座囉,老實,我屯門去港島,我健全的都想坐啦,著住對高踭鞋難拎住個大袋又飯盒又水要企成粒鐘,咁我已經覺得我係有需要坐!
女人著住高踭鞋又拎住部notebook真係好辛苦架,同抱b一樣,點解唔諗下人地感受喎



芭芭拉


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


206#
發表於 12-11-16 15:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+acpeanuts+於+12-11-16+發表

原帖由 媽咪面 於 12-11-16 發表
咁即係你本身已假設成車人係正常人應該要讓座囉,老實,我屯門去港島,我健全的都想坐啦,著住對高踭鞋難拎 ...
其實如果你唔係坐巴士下層前幾行,
應該會無人話你,亦無人指望你讓座




禁止訪問

積分: 3720


207#
發表於 12-11-16 15:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3720


208#
發表於 12-11-16 15:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1573


209#
發表於 12-11-16 15:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9200


210#
發表於 12-11-16 15:51 |只看該作者
宦官 發表於 12-11-16 15:38
一般啊嬸性格係事不關己 己不勞心.
啊嬸潛台詞係話呢個位我霸左!
你去後面坐!

哈~~我真係睇唔出喎,你都話一般阿嬸係唔出聲,咁我地又唔知阿嬸語氣係點,(除非你係樓主)我同你都係估估吓,要真係耳聽為真啦,正如你覺得係咁,但我又覺得係咁一樣.

點評

ferrari2007  同意,有人好主觀  發表於 12-11-16 17:46


禁止訪問

積分: 3720


211#
發表於 12-11-16 16:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1665


212#
發表於 12-11-16 16:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+acpeanuts+於+12-11-16+發表

原帖由 媽咪面 於 12-11-16 發表
咁即係你本身已假設成車人係正常人應該要讓座囉,老實,我屯門去港島,我健全的都想坐啦,著住對高踭鞋難拎 ...
其實讓坐,通常都係基於安全理由而唔係辛唔辛苦,大肚因重心改變平衡的確會比較差,老人同小朋友更加唔洗解釋啦,萬一車急停呢幾個類別嘅人係比較上危險,而唔係拎住電腦加水加飯盒嘅你比較危險




男爵府

積分: 8580

畀面勳章


213#
發表於 12-11-16 16:29 |只看該作者
本帖最後由 bbtammy 於 12-11-16 16:32 編輯
兔仔得媽 發表於 12-11-15 10:40
其實我好想問"關愛坐"應該那種人坐才對
用你們的尺是:
1 .後生的不可以

你真係唔知關愛座係比咩人坐???
1. 長者
2. 孕婦
3. 傷殘人士
+ 有需要人士

去到台灣, 人地D關愛座就算全車爆滿都真係唔會有人座落去架


公爵府

積分: 26389


214#
發表於 12-11-16 16:42 |只看該作者

回覆:suiyiu922 的帖子

Right,我本身因腳痛關系不能企太耐,多數在油麻地MTR總站上車到調景嶺,有時真係想讓都有困難,


大宅

積分: 3518


215#
發表於 12-11-16 16:43 |只看該作者
其實我睇完個post 覺得好心寒 !!

公民意識, 守望相助...... 引申到個人人格及風度氣質 !! 點解好似完全改變晒!

有人竟然話[著住對高踭鞋難拎住個大袋又飯盒又水要企成粒鐘,咁我已經覺得我係有需要坐!女人著住高踭鞋又拎住部notebook真係好辛苦架,同抱b一樣]
覺得自己都係有需要人士!

我同意唔應該寄望別人讓座, 自己有責任解決自己問題, 但我見到好多歪理 !!! 點解唔坐的士, 去總站......

社會真係變咗 !


男爵府

積分: 8580

畀面勳章


216#
發表於 12-11-16 16:56 |只看該作者
回覆 acpeanuts 的帖子

上到黎BK就解釋到點解而家香港D人唔讓座, 原來好多人覺得

你自己大肚抱住細路都係你嘅事, 你覺得自己有需要就坐的士啦(咁冇錢果D人唔好出街喇), 有需要就搭倒頭車啦(即北角去上環果D係咪要搭左車去柴灣先)
個個都有比錢, 有比錢就係王道, 有比錢就有資格坐, 唔係得你有可以坐
唔係得你覺得累, 好多人放完工shop完平都累啦, 點解要比你坐?
好多人可能有隱性傷患你唔知呢! 得你有需要呀? (全層巴士/全卡港鐵嘅人都有傷患)
上得黎BK多, 我又學識多好多野喇!



禁止訪問

積分: 1573


217#
發表於 12-11-16 16:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15207


218#
發表於 12-11-16 17:06 |只看該作者
我大肚時最多試過兩次有人讓座。我見到D乘客特意回避我的眼光或扮睡著好得意。


伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


219#
發表於 12-11-16 17:14 |只看該作者

引用:如果問10個日本人,10個都會答,讓坐係理所

原帖由 babyheima 於 12-11-15 發表
如果問10個日本人,10個都會答,讓坐係理所當然,唔明點解香港,一個自稱文明有禮地方,會咁多人覺得讓坐係 ...
我都咁覺得!

每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


侯爵府

積分: 24608

2024年龍年勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


220#
發表於 12-11-16 17:15 |只看該作者
本帖最後由 yan_yan_mummy 於 12-11-16 17:17 編輯
bbtammy 發表於 12-11-16 16:56
回覆 acpeanuts 的帖子

上到黎BK就解釋到點解而家香港D人唔讓座, 原來好多人覺得

唉....
BK 年中總有唔少 posts 關於讓座,
近年更越來越多普遍被認為有需要人士(如孕婦、老人)被標籤為「老奉」,
一 開 topic,
一眾不讓座人士就你唱我和,
「合理化」呢D有違公民道德o既行為。

我會阿Q D諗,
唔支持呢D行為o既國民,
只係沉默的大多數。

又或者唯有做好自己,
教好自己兒女。

我大過兩次肚,
亦曾一抽二袋上車,
但每次遇到老弱,
我一定讓座。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo