想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6410


201#
發表於 13-2-1 14:35 |只看該作者
其實我覺得真係要放鬆D
俾D耐性
我都係好遲先CHECK到有架


大宅

積分: 1114


202#
發表於 13-2-1 14:42 |只看該作者
我都知要放鬆,但要做到真係好難... 成日叫住自己 relax ga la, 一到就嚟派彩始終都會抱有一絲希望。


大宅

積分: 3409


203#
發表於 13-2-1 15:22 |只看該作者
我個時放鬆到派佃個日都忘記了,M一向好準,遲了3日都老公提我去驗,一驗便有左


男爵府

積分: 6458


204#
發表於 13-2-1 16:03 |只看該作者
Flower10 發表於 13-2-1 15:22
我個時放鬆到派佃個日都忘記了,M一向好準,遲了3日都老公提我去驗,一驗便有左 ...

可以做到咁放鬆真係好喎!!!

我自問婚後就做唔到....因為真係好想有BB

所以呢幾個月都好緊張....希望今次有D機啦!!!


大宅

積分: 1114


205#
發表於 13-2-1 16:07 |只看該作者
如果我後生幾年的話都可能可以做得到咁放鬆...:;pppp:


伯爵府

積分: 15636


206#
發表於 13-2-1 16:50 |只看該作者
Flower10 發表於 13-2-1 15:22
我個時放鬆到派佃個日都忘記了,M一向好準,遲了3日都老公提我去驗,一驗便有左 ...

我結左婚年幾 最近先有共識想生BB
所以好難做到放鬆......


大宅

積分: 3310


207#
發表於 13-2-1 18:40 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+13:34+我都好少

原帖由 chungna 於 13-02-01 發表
會唔會果D就係所講既著床血呀??
我都覺得似喎!!


複式洋房

積分: 354


208#
發表於 13-2-1 18:48 |只看該作者

回覆:KwaiB 的帖子

沒有食中西藥,所以先煩!


複式洋房

積分: 354


209#
發表於 13-2-1 18:54 |只看該作者

回覆:irenerenerene 的帖子

我平時cycle 35, 應該過幾日就M到,今個个咁勤力開工,點知咁樣,十成十無排卵


別墅

積分: 808


210#
發表於 13-2-1 19:04 |只看該作者

引用:如果我後生幾年的話都可能可以做得到咁放鬆

原帖由 irenerenerene 於 13-02-01 發表
如果我後生幾年的話都可能可以做得到咁放鬆...
好認同,如果我仲係2x 歲或者可以好放鬆




別墅

積分: 808


211#
發表於 13-2-1 19:05 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

嘩,這邊好熱鬧喎,登大家緊張。加油




大宅

積分: 3310


212#
發表於 13-2-1 19:53 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

聽朝check,用邊隻驗好??


男爵府

積分: 6458


213#
發表於 13-2-1 21:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chungna+於+13-02-01+發表會

原帖由 Rilattori 於 13-02-01 發表
我都覺得似喎!!
岩岩又見到2滴啡,睇黎都係ms m 想黎多呢2日應該day 1


男爵府

積分: 6458


214#
發表於 13-2-1 22:00 |只看該作者

引用:聽朝check,用邊隻驗好??

原帖由 Rilattori 於 13-02-01 發表
聽朝check,用邊隻驗好??
咁你買左未??我會建議睇睇萬0嗰d有無先再買CB


複式洋房

積分: 354


215#
發表於 13-2-1 22:21 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

其實大家呢幾日的分泌係點呢?如果唔中應該快period, 但經期前應該日日都有白色分泌喎,大家現時係點呢?分享下


大宅

積分: 3310


216#
發表於 13-2-1 22:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Rilattori+於+13-02-01+發表

原帖由 KwaiB 於 13-02-01 發表
咁你買左未??我會建議睇睇萬0嗰d有無先再買CB
買咗萬0同萬獸雷公各一支,聽朝試咗萬0先


大宅

積分: 3310


217#
發表於 13-2-1 23:01 |只看該作者

引用:其實大家呢幾日的分泌係點呢?如果唔中應該

原帖由 camyckm 於 13-02-01 發表
其實大家呢幾日的分泌係點呢?如果唔中應該快period, 但經期前應該日日都有白色分泌喎,大家現時係點呢?分 ...
除咗排卵有蛋清分泌,不嬲無乜分泌


男爵府

積分: 6458


218#
發表於 13-2-1 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KwaiB+於+13-02-01+發表咁你

原帖由 Rilattori 於 13-02-01 發表
買咗萬0同萬獸雷公各一支,聽朝試咗萬0先
等你好消息!


伯爵府

積分: 15636


219#
發表於 13-2-2 00:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KwaiB+於+13-02-01+發表咁你

原帖由 Rilattori 於 13-02-01 發表
買咗萬0同萬獸雷公各一支,聽朝試咗萬0先





伯爵府

積分: 15636


220#
發表於 13-2-2 00:30 |只看該作者

引用:其實大家呢幾日的分泌係點呢?如果唔中應該

原帖由 camyckm 於 13-02-01 發表
其實大家呢幾日的分泌係點呢?如果唔中應該快period, 但經期前應該日日都有白色分泌喎,大家現時係點呢?分 ...
呢一兩日有少少白色分泌 好似水咁 條腰酸痛 個人比較累 好似作m咁




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo