自由講場

跳至

首頁

尾頁
   27


禁止訪問

積分: 47750


201#
發表於 13-1-15 18:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38391


202#
發表於 13-1-15 18:19 |只看該作者
carng.ng 發表於 13-1-15 18:04
除咗學費,你哋家境、社會地位如何?唔好介意我咁問,可能你哋已經好有錢,但一泊埋d神級同學度呢?會否拉 ...

我地好一般詐,又唔係比唔起,不過比完又會肉赤,如果唔係都唔會咁難決擇啦。不過聽多D意見都有啟發,例如有JM話某些幼稚園都要咁既學費,咁我聽完又好似諗通少少。其實,我諗我需要開導。
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


203#
發表於 13-1-15 18:29 |只看該作者

引用:Quote:VKwan+發表於+13-1-15+16:38+呢個POS

原帖由 EVA222 於 13-01-15 發表
有乜話曬唔曬,一個話題,可以帶出多人意見睇法,有意義過講明星煮乜餸..
麟媽是70後,間中有講生活趣事,佢爸 ...
Eva姐,唔好講笑啦!我亞爺亞嫲係大學同學,自由戀愛,亞爺係三十年代反日革命份子,死於七槍之下,可憐我嫲嫲28就守寡,仍辛苦供兩子上大學。所以家族認為無論男女,知識最為重要!老爹講過,讀得上點都會供。相比上兩代我實在無本事啦!




珍珠宮

積分: 38391


204#
發表於 13-1-15 18:32 |只看該作者
EVA222 發表於 13-1-15 17:53
有乜話曬唔曬,一個話題,可以帶出多人意見睇法,有意義過講明星煮乜餸..
麟媽是70後,間中有講生活趣事,佢爸 ...

超羨慕麟媽!

其實討論下遮,就係唔想係日常朋友面前討論至上網講,我連自己兄弟姐妹都唔想講呢D野,唔想引起不必要的比較。但硬係唔明某些人咁中意話人曬,我心諗唔中意睇你咪唔好睇囉,係都要不懷好意咁挑釁,你都知我份人脾氣唔中意比人冤枉架啦,超討厭!

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


翡翠宮

積分: 82099

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


205#
發表於 13-1-15 18:33 |只看該作者
樓主: 煩惱多因作怪 , 如果唔講 , 件事係咪簡單得多呀


珍珠宮

積分: 38391


206#
發表於 13-1-15 18:35 |只看該作者
麟媽媽 發表於 13-1-15 18:29
Eva姐,唔好講笑啦!我亞爺亞嫲係大學同學,自由戀愛,亞爺係三十年代反日革命份子,死於七槍之下,可憐我 ...

哇,原來麟媽出身咁好!果個年代讀到大學好不得了呀!我呢D就係正宗草根,唔怕失禮講,細個住鑽石山木屋區。
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


禁止訪問

積分: 73927


207#
發表於 13-1-15 18:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41315

牛年勳章 開心吸收勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


208#
發表於 13-1-15 18:42 |只看該作者


侯爵府

積分: 21311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


209#
發表於 13-1-15 18:43 |只看該作者
如果我有錢都會供佢, .


琥珀宮

積分: 189149

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


210#
發表於 13-1-15 18:56 |只看該作者

引用:Quote:VKwan+發表於+13-1-15+16:38+呢個POS

原帖由 EVA222 於 13-01-15 發表
有乜話曬唔曬,一個話題,可以帶出多人意見睇法,有意義過講明星煮乜餸..
麟媽是70後,間中有講生活趣事,佢爸 ...
麟媽唔係70後哇




男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


211#
發表於 13-1-15 18:56 |只看該作者
阿仔咁有目標又識諗, 真係日日食麵包都比佢讀啦. 最緊要佢知自己咩材料,咩家境,去到個邊唔好後悔就得.


禁止訪問

積分: 73927


212#
發表於 13-1-15 18:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 189149

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


213#
發表於 13-1-15 19:04 |只看該作者

引用:Quote:appleyuen+發表於+13-1-15+18:56+麟

原帖由 EVA222 於 13-01-15 發表
阿仔都中二,唔通是80後.
我係70後,阿囡今年中六




禁止訪問

積分: 73927


214#
發表於 13-1-15 19:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35860

母親節2025勳章


215#
發表於 13-1-15 19:11 |只看該作者
my005 發表於 13-1-15 11:04
供得起的話,why not?﹗又係你個仔既心願﹗﹗

供唔起的話,咪睇下有無得 ...


男爵府

積分: 7009


216#
發表於 13-1-15 19:13 |只看該作者

回覆:VKwan 的帖子

樓主,你亞仔一直都好勁!



**************************************** 芍妤bb 10/11/2004 在聖保祿醫院出世,體重 2.6Kg。 ****************************************


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


217#
發表於 13-1-15 19:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+EVA222+於+13-01-15+發表阿仔

原帖由 appleyuen 於 13-01-15 發表
我係70後,阿囡今年中六
嘩!Apple 亞女入大學喇?!我仲記得你女升中我地吹水,死囉唔認老都唔得!




珍珠宮

積分: 38391


218#
發表於 13-1-15 19:14 |只看該作者
appleyuen 發表於 13-1-15 19:04
我係70後,阿囡今年中六

我都係70後,個仔得十歲詐,有排捱
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


男爵府

積分: 5159


219#
發表於 13-1-15 19:23 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

我家姐就係比個女入名校, 連乜乜費乜乜費, 一年十幾萬, 仲要年年出外地旅行, 因為暑期返黎要寫遊記, 最恐佈係用幾十萬買架車接放學, 真係唉...我唔識講, 可能有日我個女考小學, 自已有錢都會比最好既佢.


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


220#
發表於 13-1-15 19:27 |只看該作者

引用:Quote:appleyuen+發表於+13-1-15+19:04+我

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
我都係70後,個仔得十歲詐,有排捱
我囝6歲mouth:


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo