心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23416


201#
發表於 06-8-30 11:56 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

MINIMON

TKS A LOT

minimon 寫道:
1328,

第一句要將 needed 變成 need 即係 pls let me know if you need any amendment.

又或者寫成 pls let me know if there is any amendment.

第二句咁寫都岩.

[quote]
1328 寫道:
小小, MONMON

我想問 : 如果有需要修改, 請通知我..

我咁寫

pls let me know if you needed any amendment,

OR

pls let me know if any amendment is needed

有COLOR GEI 我唔知文法上有冇錯

應該邊句O岩?
[/quote]


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


202#
發表於 06-8-30 11:57 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"



minimon 寫道:
1328,

第一句要將 needed 變成 need 即係 pls let me know if you need any amendment.

又或者寫成 pls let me know if there is any amendment.

第二句咁寫都岩.


侯爵府

積分: 23416


203#
發表於 06-8-30 11:57 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

MINIMON

哦...我以為小小想見邊個CEO TIM

minimon 寫道:
1328,

ceo neway呀, 不過ceo 無 buffet食架好似. ?-(


珍珠宮

積分: 35709


204#
發表於 06-8-30 11:57 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


小慧
又遲 13 日

小慧 寫道:
ceci
我尋日都"立"到你worry 親戚唔探你,後尾都唔記得問你~~呵呵,原來今日要恭喜你


珍珠宮

積分: 35709


205#
發表於 06-8-30 11:59 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


小慧
我除左婦科外, 都無架, 好似 last 一次係結婚前去家計會做

小慧 寫道:
mon,ceci
咁你地平日有無定期body check??


珍珠宮

積分: 35709


206#
發表於 06-8-30 12:01 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


我去過尖咀果間

minimon 寫道:
1328,

ceo neway呀, 不過ceo 無 buffet食架好似. ?-(

[quote]
1328 寫道:
小小

乜野係CEO?
[/quote]


珍珠宮

積分: 35709


207#
發表於 06-8-30 12:04 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


小慧
其實 CEO 只係有獨立 toilet 係間 K 房到, 我就覺得幾方便 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 22842


208#
發表於 06-8-30 12:14 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

小小, ceci,

我2間都去過, 係呀, 我就係鐘意佢每間房入面都有toilet同埋地方係乾淨好多, 所以佢價錢係貴過普通neway小小.


珍珠宮

積分: 35709


209#
發表於 06-8-30 12:25 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


mon
yes, 咁你幾時得閒同我去一次 jei

minimon 寫道:
小小, ceci,

我2間都去過, 係呀, 我就係鐘意佢每間房入面都有toilet同埋地方係乾淨好多, 所以佢價錢係貴過普通neway小小.


侯爵府

積分: 22842


210#
發表於 06-8-30 12:28 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

ceci,

搵日......

cecichau 寫道:

mon
yes, 咁你幾時得閒同我去一次 jei


侯爵府

積分: 22842


211#
發表於 06-8-30 12:30 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

今日出街食飯~


侯爵府

積分: 23416


212#
發表於 06-8-30 13:02 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

MANNING...50蚊驗膽固X AR

逾八成膽固醇病人誤時服藥
(明報) 08月 30日 星期三 05:05AM
【明報專訊】高膽固醇是其中一項導致心臟病發的「隱形殺手」,中文大學調查發現,45%入院心臟病者的壞膽固醇水平超越安全水平,然而高達85%有10年膽固醇問題病史的病人,不會依時服用控制膽廣 告

固醇藥﹔調查又指,病人由藥劑師指導服藥,壞膽固醇的減少幅度,較無藥劑師跟進者高出一倍,血脂水平亦明顯下降。

專家建議每5年驗膽固醇

中大藥劑學院助理教授李詠恩說,高血脂高膽固醇是「隱形殺手」,很多人也不自覺有問題,尤其是一向自以為健康者,她建議20歲以上成人最好每5年做一次膽固醇檢驗,若有心血管疾病、高血壓、高膽固醇家族史,並已經檢驗發現膽固醇偏高者,更應每年檢查一次。

她舉例說,一名66歲的吸煙男子,若總膽固醇水平由5.2nmol/L降至5.1nmol/L,好膽固醇由1.27nmol/L增至1.3nmol/L,已可令其10年心臟病發風險由25%減至20%。

藥劑師指導 壞膽固醇減幅多一倍

中大醫藥劑學院針對有膽固醇問題病人服藥情


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


213#
發表於 06-8-30 13:29 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


珍珠宮

積分: 35709


214#
發表於 06-8-30 13:36 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


小慧
今日又食乜 ar :mrgreen: :mrgreen:


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


215#
發表於 06-8-30 13:48 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

mon
咁你記時搵到日子陪我去就出聲啦 我估計,ceo d mic. 應該質素靚d


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


216#
發表於 06-8-30 13:52 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

walk-in 去萬寧呀?? 其實我都幾想驗,因為我估我可能有

1328 寫道:
MANNING...50蚊驗膽固X AR


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


217#
發表於 06-8-30 13:55 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

叉鵝飯+例湯

cecichau 寫道:

小慧
今日又食乜 ar :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35709


218#
發表於 06-8-30 13:57 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


mcdull
有無你心水 ar :mrgreen: :mrgreen:






珍珠宮

積分: 35709


219#
發表於 06-8-30 13:58 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"




小慧 寫道:
叉鵝飯+例湯


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


220#
發表於 06-8-30 14:00 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

呢2晚angus 半夜紮醒都無request 飲奶...我覺得呢2晚佢表現到真係大個左,覺得夜晚都係應該訓覺多d 雖然佢仍然係例必要醒但我覺得已經係一大進步(shu.....)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo