自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


201#
發表於 13-7-27 02:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+evaw+於+13-07-26+發表我未睇

原帖由 丙丙 於 13-07-27 發表
而家有㩒鍾仔架喇
紅Van好多假架




水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


202#
發表於 13-7-27 03:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-07-26+發表我。。

原帖由 siukei17 於 13-07-27 發表
我細個睇完街招「香港是我家」,
嗌左香港有落 ...



水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


203#
發表於 13-7-27 03:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-07-27+發表而家有

原帖由 siukei17 於 13-07-27 發表
紅Van好多假架
我好耐無搭紅van...c啦!咁我下次搭㩒唔㩒好?


子爵府

積分: 13115


204#
發表於 13-7-27 03:14 |只看該作者

引用:我就係咁呀.+原來有同道中人,+我到結左婚先

原帖由 wasabi_s 於 13-07-26 發表
我就係咁呀. 原來有同道中人, 我到結左婚先克服到一半. 以前我一定唔搭van 仔 巴士, 只搭mtr. 因為唔識落車 ...






子爵府

積分: 13115


205#
發表於 13-7-27 03:39 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

中學時代怕,e家冇有怕,車尾叫都得,唔知路,上車問定司機係邊度落車,可能e家係街市買野多左,成日問D亞姐野。亞女升中一,初期都怕坐小巴,點知巴士耐好多,又係怕講落車,之後開始愛上小巴,搭耐左司機叫番佢落車




水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


206#
發表於 13-7-27 03:51 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

下,我果5歲仔都 識叫落車啵。

不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 9469

BK Milk勳章


207#
發表於 13-7-27 04:04 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

零怕,我肯定係全車人叫落車最大聲果個,皆因恐妨個司機真係太留心揸車聽唔到


珍珠宮

積分: 32521

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


208#
發表於 13-7-27 04:20 |只看該作者

細個會


大宅

積分: 3108


209#
發表於 13-7-27 05:17 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

未熟路個時會怕,坐多幾次之後就好多了




大宅

積分: 4872


210#
發表於 13-7-27 07:45 |只看該作者

引用:佢住邊樹城堡架

原帖由 超級特務 於 13-07-26 發表
佢住邊樹城堡架



珍珠宮

積分: 39405


211#
發表於 13-7-27 07:47 |只看該作者

引用:我。。。尤其是上網睇完。。。有人叫咗雲吞

原帖由 丙丙 於 13-07-26 發表
我。。。尤其是上網睇完。。。有人叫咗雲吞麵有落





子爵府

積分: 10577


212#
發表於 13-7-27 09:27 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我,不過我唔係怕,而係我把聲細,試過幾次司機聽唔到,所以唔想叫,或者坐司機後面


男爵府

積分: 5121


213#
發表於 13-7-27 09:33 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我以前都怕架


珍珠宮

積分: 31920

牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


214#
發表於 13-7-27 09:49 |只看該作者

引用:下次坐司機後面第一行,+可以細細聲叫落車..

原帖由 遙遙爸爸 於 13-07-26 發表
下次坐司機後面第一行, 可以細細聲叫落車...
我細個都係會簡第一行坐架,因我嗰陣都怕嗌落車架


侯爵府

積分: 21214


215#
發表於 13-7-27 09:53 |只看該作者

引用:細個會~依家,車尾嗌到車頭都無有怕~

原帖由 Superbee 於 13-07-26 發表
細個會~
依家,車尾嗌到車頭都無有怕~
X2


男爵府

積分: 6281

開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


216#
發表於 13-7-27 10:20 |只看該作者
細個讀書時會, 現在無有怕大嗌叫落車, 依家最怕係司機聽唔到飛站!

點評

Catrabbitc    發表於 13-7-27 10:35


珊瑚宮

積分: 117794


217#
發表於 13-7-27 11:04 |只看該作者

引用:Quote:丙丙+發表於+13-7-26+15:21+我。。。

原帖由 Catrabbitc 於 13-07-26 發表
我都聽過呀, 將佢內心諗ga野叫左出黎
我又差d試过


水晶宮

積分: 50467


218#
發表於 13-7-27 11:06 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

未至於怕但唔想囉,好似好𤓓咁




男爵府

積分: 8411


219#
發表於 13-7-27 11:09 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

你C6係男人都咁怕醜, 竟然叫自己老婆嗌落車????



點評

Catrabbitc  佢話覺得我鍾意嗌喎, so留返個機會俾我  發表於 13-7-27 11:23


大宅

積分: 4566


220#
發表於 13-7-27 11:33 |只看該作者
怕羞仔喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo