自由講場

跳至

首頁

尾頁
   174


珍珠宮

積分: 36897


201#
發表於 13-8-13 18:50 |只看該作者

引用:去藥房問有無蛇粉OK?

原帖由 gigi1020 於 13-08-13 發表
去藥房問有無蛇粉OK?
OK!




珍珠宮

積分: 36897


202#
發表於 13-8-13 18:52 |只看該作者

引用:+本帖最後由+carriebo+於+13-8-13+14:26+編

原帖由 carriebo 於 13-08-13 發表
本帖最後由 carriebo 於 13-8-13 14:26 編輯

回覆 Nino 的帖子
其實我細個都見過,不過屋企人只會買裝身baby 比我用




公爵府

積分: 26065

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


203#
發表於 13-8-13 18:52 |只看該作者
C'est La Vie


禁止訪問

積分: 54592


204#
發表於 13-8-13 20:22 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 31689

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


205#
發表於 13-8-13 20:26 |只看該作者

回覆:肥妹心 的帖子

打孖上
1376396742185.jpg


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


206#
發表於 13-8-13 20:35 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我啱啱上個禮拜喺泰國布吉Big C買返嚟,兩罐大孖裝賣105 baht,除開為$12.5一支大size, 我覺得好抵




子爵府

積分: 11336


207#
發表於 13-8-13 20:43 |只看該作者
想試下。


子爵府

積分: 12374


208#
發表於 13-8-13 21:35 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我c6用但我唔比,我覺得陣味,好似玫瑰味咁,我怕影響bb




珍珠宮

積分: 40292


209#
發表於 13-8-13 21:37 |只看該作者

回覆:Nino 的帖子




子爵府

積分: 12587


210#
發表於 13-8-13 23:48 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我都好鍾意依隻粉,佢叫聖樂,我以前去華潤堂講蛇粉﹐sales話無﹐話得聖樂依隻(就係我想要搵既蛇粉

我勁鍾意沖完涼搽手腳身,涼浸浸超爽




大宅

積分: 3673


211#
發表於 13-8-13 23:50 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

thx for sharing


伯爵府

積分: 17948


212#
發表於 13-8-13 23:52 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

買左啦。同d仔女一齊用,涼涼地。好正。


珍珠宮

積分: 39471


213#
發表於 13-8-14 12:23 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

St. Luke\'s都work!
薄荷成份有0.84%,沖完涼搽都feel到涼涼地,但只限頸後位,手腳唔覺mouth:!



人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


珍珠宮

積分: 39471


214#
發表於 13-8-14 12:25 |只看該作者

引用:我啱啱上個禮拜喺泰國布吉Big+C買返嚟,兩

原帖由 蘇樂B 於 13-08-13 發表
我啱啱上個禮拜喺泰國布吉Big C買返嚟,兩罐大孖裝賣105 baht,除開為$12.5一支大size, 我覺得好抵 ...
值頭抵爆!香港160g都$12.5,泰國仲可以買到cool line



人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


珍珠宮

積分: 36897


215#
發表於 13-8-14 13:03 |只看該作者

引用:St.+Luke\\\'s都work!薄荷成份有0.84%,沖完

原帖由 ferrari2007 於 13-08-14 發表
St. Luke's都work!
薄荷成份有0.84%,沖完涼搽都feel到涼涼地,但只限頸後位,手腳唔覺!



...
即係只有cooling先係最涼我見到有jm都可以喺藥房買到cooling.




珍珠宮

積分: 39471


216#
發表於 13-8-14 13:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ferrari2007+於+13-08-14+發

原帖由 Nino 於 13-08-14 發表
即係只有cooling先係最涼我見到有jm都可以喺藥房買到cooling.



...
我都想買黎試不過唔就腳



人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


大宅

積分: 3588


217#
發表於 13-8-14 14:18 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

尋晚終於俾c6試左,佢話都有涼,不過佢話薰衣草陣味好似啲印尼妹上身既味,睇黎我要買過第二隻味啦


大宅

積分: 2064


218#
發表於 13-8-14 18:19 |只看該作者
肥妹心 發表於 13-8-13 20:22
我都買左,原來佢有名架,叫聖樂呀,我係藥房問,佢問我蛇粉咩黎,

...

因為佢應該係叫蛇仔粉,而唔係蛇粉!我咁多年買過幾間藥房都係叫蛇仔粉,d店員自己都你咁叫。


寶石宮

積分: 281776


219#
發表於 13-8-14 18:23 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!




大宅

積分: 3727


220#
發表於 13-8-14 19:44 |只看該作者
蘇樂B 發表於 13-8-13 00:24
I like Ocean Fresh!!

啱啱沖完涼先用完,涼浸浸咁,爽呀
係邊度買,藥房只得原味

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo