立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2853
原文章由 szewan 於 08-6-18 12:55 發表 http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5285 http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5286
水晶宮
積分: 74390
原文章由 PANCO 於 08-6-24 17:19 發表 Christine, 唔好都冇辦法...校長決定左啦
子爵府
積分: 12757
原文章由 PUKU 於 08-6-24 19:23 發表 szewan 唔好意思,我想問下隻雙語CD是否普通話+英文? Thanks!
男爵府
積分: 7751
翡翠宮
積分: 75533
公爵府
積分: 29526
別墅
積分: 916
原文章由 yeikaki 於 08-6-26 09:10 發表 想問下你地 : 尋日 8 號風球一落, 1,2,3 期幾點開始有村巴 ?
原文章由 Goody 於 08-6-26 10:54 發表 3 期8 號風球一落就有(11:15am) 我知因為未落我已經等緊!
原文章由 cc0524 於 08-6-26 11:42 發表 嘩~~ 你咁趕呀??? 你等左幾耐呀?? 我成十二點八先出門, 不過就等左超過半小時先上到車!!
原文章由 Goody 於 08-6-26 11:53 發表 我落樓果時仲係8號,所以要等到11:15 搭第一班囉,我驚同人迫咪早d,返office坐下好過同人迫丫嗎!
原文章由 yeikaki 於 08-6-26 12:02 發表 上次黑雨, 麗城 2 期都有村巴, 無停駛.... 1,3 期有冇 ?
原文章由 cc0524 於 08-6-26 12:29 發表 但係你都要預得準幾多點落風球先得, 如果唔係就唔知要排幾耐!!
原文章由 cc0524 於 08-6-26 12:30 發表 上次黑雨我無離開麗城, 所以我都唔知呀!
原文章由 Goody 於 08-6-26 12:40 發表 咁呀天文台話將會改卦丫嗎,所以咪碌定去等車囉! 我都你等左15min 0者。
原文章由 chrisitne 於 08-6-24 17:06 發表 szewan: 我買。
積分: 814
原文章由 lawrencewong 於 08-6-26 16:23 發表 cc, 你搵個嗰工人咪重好, 如果比舊嗰個得"程"我諗你重要睇佢臉色, 打你份工舒服到痺啦, 平時都係照顧一個小孩子, 又有咁大個, 都唔駛點看住, 遲啲又返全日, 個工人好得閒啦.佢地啲人覺得自己有寶咁. 我啱啱走咗嗰個 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy