跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2853

醒目開學勳章


2181#
發表於 08-6-24 19:23 |只看該作者
szewan

唔好意思,我想問下隻雙語CD是否普通話+英文?

Thanks!


原文章由 szewan 於 08-6-18 12:55 發表

http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5285

http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5286


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2182#
發表於 08-6-25 14:05 |只看該作者
呢 d 野都係學校決定左, 然後通知家長者!! 邊有得咩呀!


原文章由 PANCO 於 08-6-24 17:19 發表
Christine,
唔好都冇辦法...校長決定左啦


子爵府

積分: 12757


2183#
發表於 08-6-25 16:54 |只看該作者
PUKU
係ar.....................
原文章由 PUKU 於 08-6-24 19:23 發表
szewan

唔好意思,我想問下隻雙語CD是否普通話+英文?

Thanks!


男爵府

積分: 7751


2184#
發表於 08-6-25 18:06 |只看該作者
PANCO:

晤証旬下家長先, 一點晤民主。

原文章由 PANCO 於 08-6-24 17:19 發表
Christine,
唔好都冇辦法...校長決定左啦


翡翠宮

積分: 75533


2185#
發表於 08-6-25 20:12 |只看該作者
阿仔對左2份,中文95(比上次跌3分),數學之前考完比佢嚇親,諗住唔方好,點知91(比上次升8分)其他乜都唔知!


公爵府

積分: 29526


2186#
發表於 08-6-26 09:10 |只看該作者
想問下你地 :

尋日 8 號風球一落,

1,2,3 期幾點開始有村巴 ?


別墅

積分: 916


2187#
發表於 08-6-26 10:54 |只看該作者
3 期8 號風球一落就有(11:15am) 我知因為未落我已經等緊!

原文章由 yeikaki 於 08-6-26 09:10 發表
想問下你地 :

尋日 8 號風球一落,

1,2,3 期幾點開始有村巴 ?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2188#
發表於 08-6-26 11:42 |只看該作者
嘩~~ 你咁趕呀???
你等左幾耐呀??
我成十二點八先出門, 不過就等左超過半小時先上到車!!



原文章由 Goody 於 08-6-26 10:54 發表
3 期8 號風球一落就有(11:15am) 我知因為未落我已經等緊!


別墅

積分: 916


2189#
發表於 08-6-26 11:53 |只看該作者
我落樓果時仲係8號,所以要等到11:15 搭第一班囉,我驚同人迫咪早d,返office坐下好過同人迫丫嗎!
原文章由 cc0524 於 08-6-26 11:42 發表
嘩~~ 你咁趕呀???
你等左幾耐呀??
我成十二點八先出門, 不過就等左超過半小時先上到車!!


公爵府

積分: 29526


2190#
發表於 08-6-26 11:59 |只看該作者
我住 2 期, 11:30 落樓等第 2 架車就上到, 去潮江春飲完茶先返工....媽咪話 1:00 pm 返到麗城就好長龍


公爵府

積分: 29526


2191#
發表於 08-6-26 12:02 |只看該作者
上次黑雨, 麗城 2 期都有村巴, 無停駛.... 1,3 期有冇 ?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2192#
發表於 08-6-26 12:29 |只看該作者
但係你都要預得準幾多點落風球先得, 如果唔係就唔知要排幾耐!!


原文章由 Goody 於 08-6-26 11:53 發表
我落樓果時仲係8號,所以要等到11:15 搭第一班囉,我驚同人迫咪早d,返office坐下好過同人迫丫嗎!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2193#
發表於 08-6-26 12:30 |只看該作者
上次黑雨我無離開麗城, 所以我都唔知呀!


原文章由 yeikaki 於 08-6-26 12:02 發表
上次黑雨, 麗城 2 期都有村巴, 無停駛.... 1,3 期有冇 ?


別墅

積分: 916


2194#
發表於 08-6-26 12:40 |只看該作者
咁呀天文台話將會改卦丫嗎,所以咪碌定去等車囉! 我都你等左15min 0者。
原文章由 cc0524 於 08-6-26 12:29 發表
但係你都要預得準幾多點落風球先得, 如果唔係就唔知要排幾耐!!


別墅

積分: 916


2195#
發表於 08-6-26 12:41 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-6-26 12:30 發表
上次黑雨我無離開麗城, 所以我都唔知呀!


x2


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2196#
發表於 08-6-26 14:21 |只看該作者
好彩天聞台今次預測既 "將會" 真係既者, 如果唔係你咪有排等?? 你知啦, 而家天聞台都唔知攪咩, 成日都預測錯既, 佢都唔係預測天氣, 係睇下外面點既天氣然後報導出黎!!



原文章由 Goody 於 08-6-26 12:40 發表
咁呀天文台話將會改卦丫嗎,所以咪碌定去等車囉! 我都你等左15min 0者。


翡翠宮

積分: 75533


2197#
發表於 08-6-26 15:28 |只看該作者
原文章由 yeikaki 於 08-6-26 09:10 發表
想問下你地 :

尋日 8 號風球一落,

1,2,3 期幾點開始有村巴 ?

我無留意喎。mouth:


子爵府

積分: 12757


2198#
發表於 08-6-26 15:42 |只看該作者
你買左幾多本ar?
原文章由 chrisitne 於 08-6-24 17:06 發表
szewan:

我買。


別墅

積分: 814


2199#
發表於 08-6-26 16:23 |只看該作者
cc,

你搵個嗰工人咪重好, 如果比舊嗰個得"程"我諗你重要睇佢臉色, 打你份工舒服到痺啦, 平時都係照顧一個小孩子, 又有咁大個, 都唔駛點看住, 遲啲又返全日, 個工人好得閒啦.佢地啲人覺得自己有寶咁. 我啱啱走咗嗰個又係咁扭計, 我咪換咗第二個, 佢最終因為時間緊迫, 要騎牛搵馬, 搵到一份照顧公公婆婆,重要婆婆有少許不良於行, 我心諗千揀萬揀, 揀著爛燈盞, 心都涼晒


子爵府

積分: 12757


2200#
發表於 08-6-26 16:26 |只看該作者
喂!law
我整ing扭扭腸pizza ar
原文章由 lawrencewong 於 08-6-26 16:23 發表
cc,

你搵個嗰工人咪重好, 如果比舊嗰個得"程"我諗你重要睇佢臉色, 打你份工舒服到痺啦, 平時都係照顧一個小孩子, 又有咁大個, 都唔駛點看住, 遲啲又返全日, 個工人好得閒啦.佢地啲人覺得自己有寶咁. 我啱啱走咗嗰個 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo