立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1054
原文章由 小小靖 於 07-8-15 12:18 發表 高高 你妹妹心情仲係甘呀?
水晶宮
積分: 58522
原文章由 rubytang 於 07-8-15 12:23 發表 佢尋日晏晝俾大6婆激到差d訓低呀~
侯爵府
積分: 22453
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 12:30 發表 咁衰格,大6婆做過乜黎呀
原文章由 chloe18媽媽 於 07-8-15 12:33 發表 hi各位早晨:loveliness: :loveliness: :loveliness: 校董我沉日想拿你個圖.點知入唔到.跟住就咩好冇晒:-( :-( :-(
原文章由 wendykaka 於 07-8-15 05:15 發表 done
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 12:36 發表 喔!原來係你攪成我個space咁既
珊瑚宮
積分: 119925
原文章由 chloe18媽媽 於 07-8-15 12:38 發表 我連拿都拿唔到.:-( :-( :-(
子爵府
積分: 12706
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 12:46 發表 講下笑 唔駛:-( 成咁喎
原文章由 rubytang 於 07-8-15 12:47 發表 我妹唔係特登搵佢, 而係同c 6 去食完飯車佢返工, 我妹話你成日都話會要我地三仔乸, 咁同c6 講咁你叫大6婆出黎, 大家三口六面講清楚囉~ c6 初初唔肯, 我妹話你唔叫佢出黎, 咁我入去講, 佢又話唔好 ...
原文章由 月希 於 07-8-15 12:58 發表 又係二奶問題 d男人真係衰格
原文章由 chloe18媽媽 於 07-8-15 12:55 發表 校董沉晚有冇飲多2杯呀
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 13:01 發表 其實你妹妹咁樣做好傻,個c6都唔幫佢,仲叫個八婆出黎傾。 咁樣就俾人入到位了
原文章由 rubytang 於 07-8-15 13:01 發表 唉~ 咪係, 去到咁遠都仲有大6婆既~ 最可憐既係, 我妹有個10個月大既囡囡, 依家又大緊肚, 聖誕節生得~
珍珠宮
積分: 41557
原文章由 月希 於 07-8-15 13:05 發表 下?你個妹,有大又有細...重企到咁硬? 佢笨左啦...比我就扮唔在意...陰晒老公d錢...以小bb為名管住老公d錢...冇錢過果個女人手...又冇名份比個女人 依家離婚為乜?自己乜都冇..位都比埋個女人...重要唔知個 ...
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 13:04 發表 冇架!我老公D親戚好乖,又係教徒,我地就唔係 但都要入席後等佢地祚左禱,先可以開餐的
原文章由 rubytang 於 07-8-15 13:04 發表 我妹就係太愛呢個人, 但日日都係對住個殼, 有乜辦法會理智丫~ 而且, c 6話就話同果個女人分左手, 但就周不時都搵藉口去同人一齊, 咁都要有講清楚既時候架, 如果唔係成日係咁拖落去, 我驚佢會做傻事呀~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy