立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11870
原文章由 SaSaHon 於 08-7-9 21:28 發表 我俾蘋果蓉BB食時會add 少少滾水, 因為可以順便飲埋水。 BB好鐘意食架, 仲搶住食呢
大宅
積分: 2979
原文章由 LamCoco 於 08-7-9 20:20 發表 OK!! 星期五俾埋你......
原文章由 LamCoco 於 08-7-9 20:21 發表 咩叫 G6PD 講座呀
積分: 4072
原文章由 waiwai1234 於 08-7-9 22:52 發表 我比生果都好少加滾水?等我試下先,但唔係食生果新鮮食好d咩
積分: 2838
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 16:04 發表 我就咁係d粒粒上面磨下磨下........我諗係咁用掛
原文章由 LamCoco 於 08-7-9 20:54 發表 蘋果要煮熟??? 唔係掛~~~
原文章由 Miffy-miffy 於 08-7-9 23:09 發表 雖然cook嘅過程會令部份營養流失, 不過對bb來講, 熟嘅果茸質地比較岩佢地進食, 等bb吞嚥能力有進步時可以比新鮮果茸.
原文章由 little-angie 於 08-7-9 23:03 發表 頭先一口氣睇咗好多資料,係响 bb 8個月大前食生果蓉最好係煮過,而煮o既方法最好係 steam 或 bake (營養保存得最好)...,之後可以整碎佢,資料話有兩種生果唔駛特別煮,banana and avocado…… 跟唔跟就見人見智,我見好多媽 ...
原文章由 Miffy-miffy 於 08-7-9 23:02 發表 G6PD = 蠶豆症, 彤彤有呀 !
原文章由 mushroomn 於 08-7-9 23:14 發表 我都有甩頭髮呀,都甩咗好多好多,我老公直頭怕我會甩晒,都唔知點算,成屋成床都係,好麻煩
原文章由 little-angie 於 08-7-9 23:16 發表 咁你一般會點整熟佢,同埋整幾耐?我好想知,因為下個星期尾我預備比女女試第一口啦!
原文章由 Miffy-miffy 於 08-7-9 23:22 發表 用熱水煲到佢 lum lum 地就ok架啦.
原文章由 little-angie 於 08-7-9 23:18 發表 我之前响網上睇香港健康節目講過,你好似話彤彤係响邊緣,唔係太嚴重,咁有無機會大個 d 會無嘢o架?
原文章由 Miffy-miffy 於 08-7-9 23:26 發表 係呀, e生話可以等佢兩歲時抽血check下, 不過都要小心唔可以比接觸到d 臭丸, etc.
男爵府
積分: 8233
原文章由 little-angie 於 08-7-9 18:34 發表 恭喜喎! 係咪因為做咗淋巴按摩呢?一或食少咗呀?
原文章由 waiwai1234 於 08-7-9 23:19 發表 me222222222啦 c6成日話你係甘甩遲早光頭:;pppp: :;pppp: :;pppp: 係甘成日叫我剪短d唔會甩甘多
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy