跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11870


2181#
發表於 08-7-9 22:52 |只看該作者
原文章由 SaSaHon 於 08-7-9 21:28 發表

我俾蘋果蓉BB食時會add 少少滾水, 因為可以順便飲埋水。 BB好鐘意食架, 仲搶住食呢

我比生果都好少加滾水?等我試下先,但唔係食生果新鮮食好d咩
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 2979


2182#
發表於 08-7-9 22:56 |只看該作者
哦..... 私會..??!


原文章由 LamCoco 於 08-7-9 20:20 發表
OK!! 星期五俾埋你......


子爵府

積分: 11870


2183#
發表於 08-7-9 22:59 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-7-9 20:20 發表
OK!! 星期五俾埋你......

有咩比人呀,比唔比得我知呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 2979


2184#
發表於 08-7-9 23:02 |只看該作者
G6PD = 蠶豆症, 彤彤有呀 !


原文章由 LamCoco 於 08-7-9 20:21 發表
咩叫 G6PD 講座呀


大宅

積分: 4072


2185#
發表於 08-7-9 23:03 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-7-9 22:52 發表

我比生果都好少加滾水?等我試下先,但唔係食生果新鮮食好d咩


頭先一口氣睇咗好多資料,係响 bb 8個月大前食生果蓉最好係煮過,而煮o既方法最好係 steam 或 bake (營養保存得最好)...,之後可以整碎佢,資料話有兩種生果唔駛特別煮,banana and avocado……
跟唔跟就見人見智,我見好多媽咪就咁比 bb 食都無事,我諗d 資料都係為安全計啫!


大宅

積分: 2838


2186#
發表於 08-7-9 23:09 |只看該作者
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 16:04 發表

我就咁係d粒粒上面磨下磨下........我諗係咁用掛


有用架,我朋友買咗一套比我,我自己就散買放喺媽咪到,散買嗰套有1隻有粒粒,我用佢磨粥仔,ok架,吉吉島未discount賣HK$45


大宅

積分: 2979


2187#
發表於 08-7-9 23:09 |只看該作者
雖然cook嘅過程會令部份營養流失, 不過對bb來講, 熟嘅果茸質地比較岩佢地進食, 等bb吞嚥能力有進步時可以比新鮮果茸.


原文章由 LamCoco 於 08-7-9 20:54 發表
蘋果要煮熟??? 唔係掛~~~


大宅

積分: 2838


2188#
發表於 08-7-9 23:14 |只看該作者
我都有甩頭髮呀,都甩咗好多好多,我老公直頭怕我會甩晒,都唔知點算,成屋成床都係,好麻煩


大宅

積分: 4072


2189#
發表於 08-7-9 23:16 |只看該作者
原文章由 Miffy-miffy 於 08-7-9 23:09 發表
雖然cook嘅過程會令部份營養流失, 不過對bb來講, 熟嘅果茸質地比較岩佢地進食, 等bb吞嚥能力有進步時可以比新鮮果茸.


咁你一般會點整熟佢,同埋整幾耐?我好想知,因為下個星期尾我預備比女女試第一口啦!


子爵府

積分: 11870


2190#
發表於 08-7-9 23:18 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-7-9 23:03 發表


頭先一口氣睇咗好多資料,係响 bb 8個月大前食生果蓉最好係煮過,而煮o既方法最好係 steam 或 bake (營養保存得最好)...,之後可以整碎佢,資料話有兩種生果唔駛特別煮,banana and avocado……
跟唔跟就見人見智,我見好多媽 ...

甘又係,我湊大仔都無話煮生果比佢食,可能係安全啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4072


2191#
發表於 08-7-9 23:18 |只看該作者
原文章由 Miffy-miffy 於 08-7-9 23:02 發表
G6PD = 蠶豆症, 彤彤有呀 !


我之前响網上睇香港健康節目講過,你好似話彤彤係响邊緣,唔係太嚴重,咁有無機會大個 d 會無嘢o架?


子爵府

積分: 11870


2192#
發表於 08-7-9 23:19 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-7-9 23:14 發表
我都有甩頭髮呀,都甩咗好多好多,我老公直頭怕我會甩晒,都唔知點算,成屋成床都係,好麻煩

me222222222啦
c6成日話你係甘甩遲早光頭:;pppp: :;pppp: :;pppp: 係甘成日叫我剪短d唔會甩甘多
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4072


2193#
發表於 08-7-9 23:20 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-7-9 23:14 發表
我都有甩頭髮呀,都甩咗好多好多,我老公直頭怕我會甩晒,都唔知點算,成屋成床都係,好麻煩


我屋企成屋都係我同言言 d 頭髮,永遠都清唔完……


大宅

積分: 2979


2194#
發表於 08-7-9 23:22 |只看該作者
用熱水煲到佢 lum lum 地就ok架啦.


原文章由 little-angie 於 08-7-9 23:16 發表


咁你一般會點整熟佢,同埋整幾耐?我好想知,因為下個星期尾我預備比女女試第一口啦!


大宅

積分: 4072


2195#
發表於 08-7-9 23:26 |只看該作者
原文章由 Miffy-miffy 於 08-7-9 23:22 發表
用熱水煲到佢 lum lum 地就ok架啦.


Thank you!

我屋企有個 steamer,我會試吓 steam 到佢 lum lum 哋先然後整碎比言言試吓,希望佢 like 啦!


大宅

積分: 2979


2196#
發表於 08-7-9 23:26 |只看該作者
係呀, e生話可以等佢兩歲時抽血check下, 不過都要小心唔可以比接觸到d 臭丸, etc.


原文章由 little-angie 於 08-7-9 23:18 發表


我之前响網上睇香港健康節目講過,你好似話彤彤係响邊緣,唔係太嚴重,咁有無機會大個 d 會無嘢o架?


大宅

積分: 4072


2197#
發表於 08-7-9 23:28 |只看該作者
原文章由 Miffy-miffy 於 08-7-9 23:26 發表
係呀, e生話可以等佢兩歲時抽血check下, 不過都要小心唔可以比接觸到d 臭丸, etc.


咁就希望彤彤到時會無事啦!
呢家就唯有小心d,真係辛苦哂亞媽囉!


子爵府

積分: 11870


2198#
發表於 08-7-9 23:30 |只看該作者
大埔好大雷雨,希望聽日黑雨休半day
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 8233


2199#
發表於 08-7-9 23:33 |只看該作者
叮橋~~
我諗係淋巴關係, 因為我都冇on diet~~

原文章由 little-angie 於 08-7-9 18:34 發表


恭喜喎!
係咪因為做咗淋巴按摩呢?一或食少咗呀?


男爵府

積分: 8233


2200#
發表於 08-7-9 23:37 |只看該作者
我c6又冇話我喎, 可能佢甩得仲勁過我啦~~:;pppp:

原文章由 waiwai1234 於 08-7-9 23:19 發表

me222222222啦
c6成日話你係甘甩遲早光頭:;pppp: :;pppp: :;pppp: 係甘成日叫我剪短d唔會甩甘多

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo