立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
寶石宮
積分: 471936
原帖由 kcm 於 15-12-14 發表 因佢對"他們"冇feel
珍珠宮
積分: 46706
水晶宮
積分: 63751
原帖由 ccdccl 於 15-12-14 發表 點解你們侖侖要淸唱?
原帖由 felixthemom 於 15-12-14 發表 唔計個破音,蘇蘇唱得合格啦,加上佢係主角特別有feel,我曾經聾咗覺得好聽過朴孝信㗎 ...
原帖由 希澂 於 15-12-14 發表 成朝入唔到 bk
琥珀宮
積分: 190258
原帖由 htts 於 15-12-14 發表 本帖最後由 htts 於 15-12-14 09:18 編輯
原帖由 felixthemom 於 15-12-14 發表 你做乜要加"你們"侖侖"你們"蘇蘇劃清界線?
原帖由 靚寶 於 15-12-14 發表 咁又誇張,朴孝信唱到會諗返片段之後眼濕濕的,呢d先係唱歌高境界,用歌聲感動人 ...
積分: 61445
原帖由 ccdccl 於 15-12-14 發表 係呀,每次聽朴孝信唱,都會諗起蘇蘇埃住牆帶住頂帽個樣
原帖由 希澂 於 15-12-14 發表 今日大家有冇搭港鐵? 有冇留意係咪播聖誕歌?
原帖由 靚寶 於 15-12-14 發表 冇,咁攪野,唱聖誕歌
原帖由 靚寶 於 15-12-14 發表 李太,你睇哂侖侖d劇未?我有睇佢在火之女神瀑布個cut, 肥do. do,真係有d想除埋佢條褲的諗法:joyou ...
希澂 發表於 15-12-14 13:42 今日大家有冇搭港鐵? 有冇留意係咪播聖誕歌?
禁止發言
積分: 70805
原帖由 janjan28 於 15-12-14 發表 今次唔買有藉口下次黎買
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy