在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2181#
發表於 09-1-9 10:36 |只看該作者
酸唔酸先
原帖由 tattat 於 09-1-9 10:32 發表

乜公公都咁有興致呀???

呢排好早訓, 尋晚掙扎左好耐起身, 整mango pudding比2位少爺嘆. 之前大少話幫手, 不過太耐無整, 試左一次先, 希望成功啦.

d芒果早2日買, 20蚊6個好大隻添. ...


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2182#
發表於 09-1-9 10:41 |只看該作者
個c人bk幾時先好返呀

好鬼煩呀!!!!


珍珠宮

積分: 40434


2183#
發表於 09-1-9 10:51 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:31 發表
我用"余氏拼音輸入法"

不如你地suggest下 我講o個d字點拼, 等我試下...

呀~ 講講下, 成功左一個... 決=kuet

請你地提議一下"教"既拼法... 唔係gau / kau

...


教....速成 "jk"


珍珠宮

積分: 40434


2184#
發表於 09-1-9 10:54 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:32 發表
啋啋啋, 我地2個都係人黎嫁

btw, 呢套咩黎嫁, 我無睇過, 你講邊一幕?


你冇睇過....不過我都冇好正式咁睇過
外國愛情片, 好多時情人節明珠台都會重播
講個女仔同隻鬼談戀愛
其中有一幕係呢對人鬼情人玩搓陶瓷


男爵府

積分: 8378


2185#
發表於 09-1-9 10:58 |只看該作者
phibow

morning ar
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2186#
發表於 09-1-9 11:02 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:32 發表
啋啋啋, 我地2個都係人黎嫁

btw, 呢套咩黎嫁, 我無睇過, 你講邊一幕?

你居然無睇過呢套戲
咁有無睇曼玉同周星馳果套家有喜事呀, 有幕話搓泥架呢


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2187#
發表於 09-1-9 11:03 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:31 發表
我用"余氏拼音輸入法"

不如你地suggest下 我講o個d字點拼, 等我試下...

呀~ 講講下, 成功左一個... 決=kuet

請你地提議一下"教"既拼法... 唔係gau / kau

...

呢個我未聽過, 係咪即係廣東話輸入咁呀???

我都唔識速成, 我用九方


珍珠宮

積分: 40434


2188#
發表於 09-1-9 11:07 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-9 10:58 發表
phibow

morning ar


hihi
今日唔忙咩


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2189#
發表於 09-1-9 11:11 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:34 發表
好呀! 你係話肉鬆同芝士一齊or 分開?

分開呀


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2190#
發表於 09-1-9 11:16 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:36 發表
甘就好啦~ 有無順便話佢知你好痛, 撒下嬌呀?

嘻嘻, 唔多唔少有dd, 又讚下佢咁lor


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2191#
發表於 09-1-9 11:20 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:36 發表
酸唔酸先

甜架, 不過始終唔可以同當造果比既甜比.

酸我唔會食架


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2192#
發表於 09-1-9 11:24 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-9 10:54 發表


你冇睇過....不過我都冇好正式咁睇過
外國愛情片, 好多時情人節明珠台都會重播
講個女仔同隻鬼談戀愛
其中有一幕係呢對人鬼情人玩搓陶瓷

正確d講佢地原先係2公婆黎架, 個老公c左, 但老婆仲好掛住佢, 後尾可以見到佢老公..............


珍珠宮

積分: 40434


2193#
發表於 09-1-9 11:24 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-9 11:20 發表

甜架, 不過始終唔可以同當造果比既甜比.

酸我唔會食架


e...咁濕熱, 你食得咩


珍珠宮

積分: 40434


2194#
發表於 09-1-9 11:25 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-9 11:24 發表

正確d講佢地原先係2公婆黎架, 個老公c左, 但老婆仲好掛住佢, 後尾可以見到佢老公..............


原來係2公婆, 真係唔知tim


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2195#
發表於 09-1-9 11:44 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-9 11:24 發表


e...咁濕熱, 你食得咩

食左2粒咋


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2196#
發表於 09-1-9 11:46 |只看該作者
就係唔想將個輸入法轉黎轉去嘛...

anyway, thanks
原帖由 phibow 於 09-1-9 10:51 發表


教....速成 "jk"


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2197#
發表於 09-1-9 11:46 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-9 11:02 發表

你居然無睇過呢套戲
咁有無睇曼玉同周星馳果套家有喜事呀, 有幕話搓泥架呢


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2198#
發表於 09-1-9 11:47 |只看該作者
好既好既 ^^
原帖由 tattat 於 09-1-9 11:11 發表

分開呀


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2199#
發表於 09-1-9 11:49 |只看該作者
係呀, 差唔多啦, 個拼音十分user friendly嫁, 直頭係我地名o個d甘樣.

eg: 黃 = wong
陳 = chan


原帖由 tattat 於 09-1-9 11:03 發表

呢個我未聽過, 係咪即係廣東話輸入咁呀???

我都唔識速成, 我用九方


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2200#
發表於 09-1-9 11:49 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-9 11:25 發表


原來係2公婆, 真係唔知tim

又要暴露我既秘密添.

想當年呢套同PRETTY WOMEN 打對台架, 套戲除左捧紅左DEEBIE MOORE同首歌GHOST之外, 仲紅左果個黑人女演員呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo