懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0
lokyee129 該用戶已被刪除

2181#
發表於 08-12-8 11:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6004


2182#
發表於 08-12-8 11:40 |只看該作者
原文章由 BBEAR 於 08-12-8 11:36 發表
我去私家都係打大脾喎!

你下次可以問下醫生呀!!
我就問過醫生 佢解釋話姑娘淨係可以打大脾 因為patpat有d神經 如果打左落去 會傷害到bb 但係醫生就經驗多 所以識就到!! 佢話bb打幾枕 好多都係肌肉針 基本上係一定會痛 但係patpat多肉過大脾仔 所以無咁痛囉~~
lokyee129 該用戶已被刪除

2183#
發表於 08-12-8 11:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2184#
發表於 08-12-8 11:40 |只看該作者
早晨呀.....


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2185#
發表於 08-12-8 11:40 |只看該作者
原文章由 tracy0920 於 08-12-8 11:37 發表
GOOD MORNING ,

琴日仔仔100日充大呀~~~但我同c6陪唔到阿仔出街玩.coz我哋出咗海影婚紗相.....淨係可以係夜晚同佢食下cake咋.....


tracy影婚紗相... 影成點ar ? 幾時有得睇......
lokyee129 該用戶已被刪除

2186#
發表於 08-12-8 11:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2187#
發表於 08-12-8 11:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2188#
發表於 08-12-8 11:42 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-8 11:40 發表

你下次可以問下醫生呀!!
我就問過醫生 佢解釋話姑娘淨係可以打大脾 因為patpat有d神經 如果打左落去 會傷害到bb 但係醫生就經驗多 所以識就到!! 佢話bb打幾枕 好多都係肌肉針 基本上係一定會痛 但係patpat多肉過大 ...


對對對~!! 我睇阿仔果個醫生都係甘講......


男爵府

積分: 6004


2189#
發表於 08-12-8 11:42 |只看該作者
原文章由 tracy0920 於 08-12-8 11:37 發表
GOOD MORNING ,

琴日仔仔100日充大呀~~~但我同c6陪唔到阿仔出街玩.coz我哋出咗海影婚紗相.....淨係可以係夜晚同佢食下cake咋.....


出海影婚紗相咁正? 但係好凍喎~~ 有無攬實個老公取暖先


大宅

積分: 2616


2190#
發表於 08-12-8 11:46 |只看該作者
以前係話4個月可以食, 不過近年就話最好6個月, 我諗4個月都ok既, 不過係怕bb腸胃未發展得好, 消化得唔好..........我覺得睇bb, 有d bb飲奶唔係飲得好好, 就會早d俾糊仔佢食.............而因為我呀b飲奶都ok, 所以我會等6個月先俾佢食固體


原文章由 tok604 於 08-12-8 11:36 發表


其實有時真係無所適從。。。有d就話4個月可以開始試其他野食 有d又話6個月後。。。真係煩


男爵府

積分: 6150


2191#
發表於 08-12-8 11:54 |只看該作者
係醫生幫阿仔打, 唔係姑娘喎. 不過之前問過姑娘, 佢話打大脾d藥行得快d.

原文章由 tok604 於 08-12-8 11:40 發表

你下次可以問下醫生呀!!
我就問過醫生 佢解釋話姑娘淨係可以打大脾 因為patpat有d神經 如果打左落去 會傷害到bb 但係醫生就經驗多 所以識就到!! 佢話bb打幾枕 好多都係肌肉針 基本上係一定會痛 但係patpat多肉過大 ...

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔
lokyee129 該用戶已被刪除

2192#
發表於 08-12-8 11:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3528


2193#
發表於 08-12-8 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


2194#
發表於 08-12-8 12:03 |只看該作者
我去私家都係醫生幫阿囡打大脾...

原文章由 BBEAR 於 08-12-8 11:54 發表
係醫生幫阿仔打, 唔係姑娘喎. 不過之前問過姑娘, 佢話打大脾d藥行得快d.


男爵府

積分: 8804


2195#
發表於 08-12-8 12:05 |只看該作者
原文章由 ccleung 於 08-12-8 11:59 發表


到時你訂時, 你問下我要唔要訂, if 我訂我又幫你叫我朋友一齊訂埋a..


唔該你呀 !!!
不過我岩岩訂完,最快都要1月底才訂lu !!!!


男爵府

積分: 8804


2196#
發表於 08-12-8 12:06 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-8 12:03 發表
我去私家都係醫生幫阿囡打大脾...


我個私家,打patpat架 !!!
醫生話好d喎 !!


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2197#
發表於 08-12-8 12:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2198#
發表於 08-12-8 12:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25694


2199#
發表於 08-12-8 12:10 |只看該作者
哇, 你個女好得意喎, 好有聖誕氣氛呀, 仲有今日見到carmen個囡囡著件衫仔都好得意呀

原文章由 yvonne200793 於 08-12-8 11:40 發表
早晨呀.....


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2200#
發表於 08-12-8 12:15 |只看該作者
原文章由 kelok 於 08-12-8 12:08 發表

yvonne~ 你個女對角巧長哦 咁快做聖誕小姐



哈~`我諗住13號聖誕活動著呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo