影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   18


大宅

積分: 2026


2181#
發表於 17-11-20 02:20 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-17 15:02
本帖最後由 babybabywanted 於 17-11-17 15:13 編輯

如果有時間可以睇呢個,我頭先翻睇都覺得好爆笑~ ...

:ilove


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2182#
發表於 17-11-20 10:06 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-18 23:11
碩唔係尾架,佢地三個輪流講,你可以到其他兩個時就飛囉~
但我之前睇得晒個cut,而唔係6分鐘既?而家又 ...

我決定唔飛呀,全部睇曬佢,飛得黎過左籠又要back返轉頭,尹相鉉應該都好笑嘅


侯爵府

積分: 22849


2183#
發表於 17-11-20 10:08 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 10:06
我決定唔飛呀,全部睇曬佢,飛得黎過左籠又要back返轉頭,尹相鉉應該都好笑嘅
...

係呀!佢個part都好好笑!最唔好笑係李寶英!


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2184#
發表於 17-11-20 10:14 |只看該作者
stella816 發表於 17-11-19 11:55
已經dl但未開,你打算開告白?

我打算開告白呀,12集又已經做曬又冇穿冇爛

我因為想睇宇卓開左套百年新娘,點知佢的戲份仲少過沉睡好多,又好似冇談情戲,只係暗戀不過好意外地我暫時覺得套戲幾好睇,奇幻劇啱我口味,我已經chur左一半,會唔會爛就唔知喇睇完呢套就開告白


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2185#
發表於 17-11-20 10:18 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-19 19:08
我好鍾意修夏那種清純感~
清純但沒有幼稚感~
一路睇劇就覺得陪住修夏成長一樣~

我最初都擔心修夏同女主相差太遠有冇可能,不過結局修夏證明了自己是成熟及可以比到女主安全感的


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2186#
發表於 17-11-20 10:19 |只看該作者
ctyying 發表於 17-11-19 12:03
我希望洪珠和宇卓一起

睇曬未?


水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


2187#
發表於 17-11-20 10:24 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 10:19
睇曬未?

未。

睇到給洪珠打針之後崔科長和爾碩相認


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2188#
發表於 17-11-20 10:25 |只看該作者
stella816 發表於 17-11-19 11:55
我睇完異鄉人之後就鍾意睇二碩做戲,所以之後佢D戲我都有睇㗎,但聽音我一般啦佢同李寶英年紀相差太遠喇, ...

年紀相差太遠係好難接受的,尤其是男仔年紀少,而家可能唔覺得有咩差別,但十幾年過後,男的依然後生,但女的就變得蒼老,可能到時以為係阿媽同仔都未定我公司有pair男細過女的年齡仲多過聽音男女主


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2189#
發表於 17-11-20 10:26 |只看該作者
ctyying 發表於 17-11-20 10:24
未。

睇到給洪珠打針之後崔科長和爾碩相認

應仲有2集倒,差不多了


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2190#
發表於 17-11-20 10:28 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 10:14
我打算開告白呀,12集又已經做曬又冇穿冇爛

我因為想睇宇卓開左套百年新娘,點知佢的戲份仲少過沉 ...

等你報告百年新娘我地口味差不多


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2191#
發表於 17-11-20 10:30 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 10:25
年紀相差太遠係好難接受的,尤其是男仔年紀少,而家可能唔覺得有咩差別,但十幾年過後,男的依然後生,但 ...

相差咁遠佢地有冇結婚?拍左幾耐呀?肯定背後不停俾人講


水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


2192#
發表於 17-11-20 11:29 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 10:26
應仲有2集倒,差不多了

你宜家跟邊套


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


2193#
發表於 17-11-20 12:46 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 10:14
我打算開告白呀,12集又已經做曬又冇穿冇爛

我因為想睇宇卓開左套百年新娘,點知佢的戲份仲少過沉 ...
我因為想睇宇卓開左套百年新娘 = ? 妳唔提起, 我都唔記得佢有份做, 我鍾意睇百年新娘, 仲睇左兩次.
[


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2194#
發表於 17-11-20 14:17 |只看該作者
amychoi 發表於 17-11-20 12:46
我因為想睇宇卓開左套百年新娘 = ? 妳唔提起, 我都唔記得佢有份做, 我鍾意睇百年新娘, 仲睇左兩次.
...

我有睇百年新娘,但唔記得有佢份


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2195#
發表於 17-11-20 14:38 |只看該作者
amychoi 發表於 17-11-20 12:46
我因為想睇宇卓開左套百年新娘 = ? 妳唔提起, 我都唔記得佢有份做, 我鍾意睇百年新娘, 仲睇左兩次.
...

多謝你報告呀,原來咁好睇架咁我會再比心機睇了,睇到一半我仲覺得好好睇


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2196#
發表於 17-11-20 14:39 |只看該作者
竹兒 發表於 17-11-20 14:17
我有睇百年新娘,但唔記得有佢份

宇卓係染金毛的,我都覺得佢靚仔


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2197#
發表於 17-11-20 14:40 |只看該作者
ctyying 發表於 17-11-20 11:29
你宜家跟邊套

跟播有溫度丶今生,舊劇就開左百年新娘你係咪會睇你京浩套新劇?


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


2198#
發表於 17-11-20 14:40 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 14:38
多謝你報告呀,原來咁好睇架咁我會再比心機睇了,睇到一半我仲覺得好好睇
...
鍾意睇, 歌又好聽, 係有些位拖拖地, 但都收貨的.
題材都覺特別的.

[


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


2199#
發表於 17-11-20 14:42 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 14:39
宇卓係染金毛的,我都覺得佢靚仔
我鍾意阿哥多些, 女主一人扮兩角都做得唔錯的.
[


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2200#
發表於 17-11-20 14:43 |只看該作者
stella816 發表於 17-11-20 10:30
相差咁遠佢地有冇結婚?拍左幾耐呀?肯定背後不停俾人講
...

拍左唔係好耐咋,因為奉子就所以成婚男嘅冇修夏咁成熟架,唔係搞大人個肚一定唔結啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo