懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12065


2181#
發表於 09-5-6 09:56 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-6 07:33 發表

我唔知邊種食得呀....
不如食合桃露 or 芝麻糊


最好過左32周先... 因為芝麻有滑腸既作用


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2182#
發表於 09-5-6 09:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2001


2183#
發表於 09-5-6 10:04 |只看該作者
原帖由 旖旎 於 09-5-6 09:00 發表


介有流啡,不過就好少,今日去法國復診,希望BB冇事,我都仍然好擔心。



祝BB健康成長.............


別墅

積分: 699


2184#
發表於 09-5-6 10:07 |只看該作者
我尋晚都發惡夢呀...唉!都係瞓都唔好, 間唔中仲要起身去厠所, 勁慘, 冇覺好瞓...
而且, 我今WEEK已經進入瞓極都唔夠嘅時間...好難頂...

原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 09:59 發表
各位靚媽媽早晨,

我昨晚成晚發惡夢, 訓得好差呀! 我成日覺得係個人燥熱先會咁, 以前我會飲下涼茶或食下中葯會好d ,但而家乜都唔敢做呀.

另外由昨天臨放工開始, 個心會無la la. 間斷性跳好大下, 好似比人嚇一跳咁, ...


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2185#
發表於 09-5-6 10:17 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 5-5-2009 19:08 發表


屋企人知咪仲好 會更加細心照顧你嘛 我老豆老媽子細佬知道我有BB 都當我系女皇咁服侍 連屋企隻金毛狗狗都特別乖左咁


我就話唔係...我奶奶知左之後...一d都冇關心我...我老公話我哩排成日作嘔作悶唔舒服,佢竟然同老公講,"陀仔係咁架啦,又唔見我果時陀你會咁!"真係想鬧佢..跟住又係咁煩我地,要我地補番擺酒!!仲要搵埋d阿姨,舅父出馬!!死要迫我地擺喎...我真係激到成肚氣,早知係咁,我就一句都唔講,等見肚先俾佢知!!
請不要點評我,謝謝!


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2186#
發表於 09-5-6 10:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2187#
發表於 09-5-6 10:21 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 5-5-2009 19:39 發表
今日我返工隔離位事搽HANDCREAM,果陣味我一聞到就衝入厠所反胃呀﹗


我懷疑佢用薰衣草味手霜﹗



wahaha~~我前日都係,不過冇真係嘔...但佢一聽見我話想嘔,.即刻走入廁所搵梘液洗手~~
請不要點評我,謝謝!


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2188#
發表於 09-5-6 10:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2189#
發表於 09-5-6 10:37 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 6-5-2009 10:28 發表


唔好嬲唔好嬲, 一於唔好理佢, 有乜叫老公頂~



我都唔想理...但有時又真係好鬼睇唔過眼!!
請不要點評我,謝謝!


大宅

積分: 2692


2190#
發表於 09-5-6 10:38 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 10:17 發表


我就話唔係...我奶奶知左之後...一d都冇關心我...我老公話我哩排成日作嘔作悶唔舒服,佢竟然同老公講,"陀仔係咁架啦,又唔見我果時陀你會咁!"真係想鬧佢..跟住又係咁煩我地,要我地補番擺酒!!仲要搵埋d阿姨,舅父出馬! ...


哈哈 我從來無當老公個邊系屋企人。。。我同佢阿媽勁唔夾。。。3月既時候我有左佢阿媽都癲架 要我坐飛機去佢地鄉下浙江擺酒 為左呢見事同C6嘈左好多次 跟住小產左之後 佢阿媽又再癲 話點解我私底下同C6個表妹講我有左 佢話唔中意我奉子同佢個仔結婚 但系佢又好恨做阿嫲 全世界都知道我同佢個仔同居架啦 而且上當年系果個老女人叫我同佢個仔同居 睇下夾唔架WOR 孤男寡女唔同日日分床訓咩 有左BB系極正常 佢諗住擺酒有面 奉子無面之嘛 勁勢利

點知小產完今次極速又有左 同左C6講話唔夠3個月都唔同佢個老女人講 講左個老女人又話要返鄉下擺酒 我宜家情況好唔同架 3月小產完再咁快有左 又有粒大水囊要KEEP住去醫院 我話我系高危孕婦 我話我好快見肚架啦 你阿媽唔介意人地知我大住同你擺酒咪擺LAW 但系有咩事 你阿媽擔當得起咩

呻完 呢D野平時唔會系C6面前講 講完舒服曬 呵呵 同奶奶講就唔知啦 同自己阿媽講 真系女皇級享受
DEL


別墅

積分: 599


2191#
發表於 09-5-6 10:49 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 10:20 發表


我星期六照都係6wk 1day, 唔知可唔可以照肚??
我唔想照陰呀!


其實照陰係点? 我都唔知會照咩。


大宅

積分: 2692


2192#
發表於 09-5-6 10:55 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-6 10:49 發表


其實照陰係点? 我都唔知會照咩。


唔系照肚 系有支野放系陰道照 如果個胎細會用陰超 有7,8周以上都可以照肚吾洗陰超
DEL


禁止訪問

積分: 2117


2193#
發表於 09-5-6 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2194#
發表於 09-5-6 10:58 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 6-5-2009 10:38 發表


哈哈 我從來無當老公個邊系屋企人。。。我同佢阿媽勁唔夾。。。3月既時候我有左佢阿媽都癲架 要我坐飛機去佢地鄉下浙江擺酒 為左呢見事同C6嘈左好多次 跟住小產左之後 佢阿媽又再癲 話點解我私底下同C6個表妹講我 ...


唉..你都好丫,起碼你同阿媽呻,阿媽都幫你丫...我阿媽就覺得,就算點衰,個個都係我奶奶.,點都要聽下佢話..結果,我嬲男地話埋我阿媽,我話,阿媽我只係得一個.奶奶又點呀?!奶奶同我冇血緣關係!我係對事唔對人,明明佢就係錯,做咩錯我都要跟......下刪幾百字....
阿媽聽完就好無奈....冇再話我..
請不要點評我,謝謝!


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2195#
發表於 09-5-6 11:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


2196#
發表於 09-5-6 11:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2692


2197#
發表於 09-5-6 11:02 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 10:58 發表


唉..你都好丫,起碼你同阿媽呻,阿媽都幫你丫...我阿媽就覺得,就算點衰,個個都係我奶奶.,點都要聽下佢話..結果,我嬲男地話埋我阿媽,我話,阿媽我只係得一個.奶奶又點呀?!奶奶同我冇血緣關係!我係對事唔對人,明明佢就 ...


我阿媽都唔中意我話佢阿媽 不過好多好過分既野費事同老媽子講 費事老媽子替我激氣 我好彩 一年見唔到佢幾次
DEL


大宅

積分: 2692


2198#
發表於 09-5-6 11:04 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 11:00 發表


ha~~ 我唔想呀~~ 我個男e 生, 好尷尬呀!
你地老公有冇陪住你地照 ga?


我3,4,5月照過好多次 都好多個男醫生 但都無辦法 其實陰超 女醫生照自己都覺尷尬 人地醫生好專業既 見到麻木啦 呵呵
DEL


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2199#
發表於 09-5-6 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 599


2200#
發表於 09-5-6 11:12 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 09-5-6 10:55 發表


唔系照肚 系有支野放系陰道照 如果個胎細會用陰超 有7,8周以上都可以照肚吾洗陰超


但我上次都係照肚,照出係4weeks and 3 days

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo