跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4504


2181#
發表於 05-2-17 10:19 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

kitty,

我諗住報紅磡果間, 不如一齊呀!


大宅

積分: 2595


2182#
發表於 05-2-17 10:19 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Coolpig,

Graham打咗1歲針,昨日係第10天以為順利渡過,因姑娘話7-14日內有反應,冇就冇事,尋晚冲凉发現个身有點點,哎,大件事佢出疹喎,但冇发燒,不過个身成日出汗,
結果尋晚瞓得唔係咁好,撞啱潮濕天气,Graham真係好辛苦,姑娘話要出2-3天呀

毛毛,打針未呀?

Graham mum


大宅

積分: 4504


2183#
發表於 05-2-17 10:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

kitty,

你係咪成日蒲德褔呀? 如果係不如我地可以約埋may & mabel 出黎飲下茶, 攪番個小小gathering喎, 好嗎? :mrgreen:


男爵府

積分: 7361


2184#
發表於 05-2-17 10:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Graham mum,

毛毛未打針呀, 本來約左呢個星期六, 但係佢依家有小小傷風, 我個醫生話如果佢48小時內都無燒就可以打, 但係佢尋晚就輕燒, 37.8度, 今日又無燒, 我諗睇埋呢2日先啦, 我醫生就話5-15日內都有機會出疹同發燒, 毛毛打咩針都會發燒, 連1個月個支都發 :-x 我估佢呢支針一定BINGO :evil:

不過, 你又唔駛太擔心, 因為你話晒知道係支針既effect ma, 你又有24小時支援(港安hotline :mrgreen: ), 所以不用太worry, 不過你就無覺好訓了, 你自己都要保重!!



男爵府

積分: 5300


2185#
發表於 05-2-17 10:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sasa,

Someone want to 契 Lincoln as 契仔, any procedures to 上契?


男爵府

積分: 6656


2186#
發表於 05-2-17 10:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

CLARA :

要呀 ! 要呀 ! 唔該將有子維份果D相EMAIL番俾我啦 ! 原裝SIZE呀 ! THANKS ! :mrgreen:


大宅

積分: 3449


2187#
發表於 05-2-17 10:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,

早呀! 先報告下芷晴的情況先! 佢成身出疹, E生話係玫瑰疹, 退燒後等幾日D疹退左就無事, 佢唔知係唔係身痕, 成日得閒就摸下個肚仔, 有比平時扭計左少少咁, 食慾少左少少. 希望快D好番啦! 多謝你地對芷晴的關心呀!

carmen


男爵府

積分: 6656


2188#
發表於 05-2-17 10:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

SAMS :

最基本就買一套金碗筷(而家已經有迷你版架啦 !), 預備一封利是, 當然妳都要買番一份金飾回禮啦 ! :mrgreen:


男爵府

積分: 6656


2189#
發表於 05-2-17 10:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

CARMEN :

希望MINNA快D出哂D疹快D好番啦 ! :-P


大宅

積分: 1327


2190#
發表於 05-2-17 10:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva

好呀, 我岩岩打電話去紅磡center, 佢叫我fax張form & wait, 妳download張form & fax to 2365 1678
http://www.hkspc.org/newsroom/cp2/
PakYuMom 寫道:
kitty,

我諗住報紅磡果間, 不如一齊呀!


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


2191#
發表於 05-2-17 10:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

SAMS:
有D人上契會好認真地買金筷子碗、擺1-2圍DINNER,又或者送一份厚禮就當上契,其實最主要睇你地自己覺得點搞。
Sams 寫道:
Sasa,

Someone want to 契 Lincoln as 契仔, any procedures to 上契?
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


男爵府

積分: 5300


2192#
發表於 05-2-17 10:46 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Carmen,

玫瑰疹 should not 身痕 wor. But will 扭計左少少咁, 食慾少左少少. Should be get well soon.


大宅

積分: 4504


2193#
發表於 05-2-17 10:46 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

kitty,

Done already LA!:mrgreen:

kittyng 寫道:
eva

好呀, 我岩岩打電話去紅磡center, 佢叫我fax張form & wait, 妳download張form & fax to 2365 1678
http://www.hkspc.org/newsroom/cp2/
[quote]
PakYuMom 寫道:
kitty,

我諗住報紅磡果間, 不如一齊呀!
[/quote]


男爵府

積分: 6656


2194#
發表於 05-2-17 10:46 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

SAMS :

LINCOLN真係好醒呀 ! 佢已經可以自己落床去KITCHEN搵妳又識得自己認門口返屋企 ! 好勁呀 !


男爵府

積分: 5300


2195#
發表於 05-2-17 10:47 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

May, Sasa,

Thanks


大宅

積分: 4504


2196#
發表於 05-2-17 10:47 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

CARMEN :

希望芷晴快D出哂D疹快D好番啦 ! :-P


男爵府

積分: 5300


2197#
發表於 05-2-17 10:47 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sasa,

I think Mike also can know.


大宅

積分: 4504


2198#
發表於 05-2-17 10:53 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams & sasa

均淇咁叻識認地方呀!
我尋日至發現栢瑜識認自己嘅眼耳口鼻咋! :-x


大宅

積分: 3449


2199#
發表於 05-2-17 10:56 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sasa, sams, eva, kiki, all

多謝你地對芷晴的關心呀!

carmen


大宅

積分: 1327


2200#
發表於 05-2-17 10:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva

久唔久都蒲吓架, gathering梗係好la, 妳要做organizer, ok!!!
PakYuMom 寫道:
kitty,

你係咪成日蒲德褔呀? 如果係不如我地可以約埋may & mabel 出黎飲下茶, 攪番個小小gathering喎, 好嗎? :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo