立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 24874
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 18:43 發表 其實都係o架!! 男朋友又煩、律師又煩、離婚又煩、還錢又煩~ 好彩我都算樂天派o者!! 唔係一定煩死~ 我難得先見個仔幾日, 梗係唔肯比你湊啦!! 寧願自己辛苦o的呢!! 我以佢不合理行為提出離婚丫嘛!! 佢要抗辯喎!! ...
男爵府
積分: 7999
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 21:34 發表 總之+油啦~
瑪瑙宮
積分: 145167
原帖由 ikle 於 10-3-16 21:29 發表 開 心呀,冇嘈呀 我比咁大驚喜佢喎 (佢比錢都比得開心 )
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:04 發表 其實我覺得annie同ikle都有一個共通點,但又唔知點形容
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 21:45 發表 咁咪好囉,你以後唔好成日諗埋咁多無謂嘢喇,好好咁相處,嚟緊會有更好嘅事出現架喇!!
原帖由 ikle 於 10-3-16 21:48 發表 希望啦 原來佢話咁耐以黎只係同我嘈下 根本冇嬲過 早知唔使攪咁多野
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 21:52 發表 咁間唔中都要比D驚喜大家架嘛,可能下次到佢比番你架喇!!
原帖由 ikle 於 10-3-16 21:55 發表 咁佢一直都 keep 住有比既 我就第一次比 因為我覺得呢排自已過份左dd
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 21:59 發表 咁咪好囉,見你地個個都有另一半錫,自己唔知會唔會機會呢!!
原帖由 ikle 於 10-3-16 22:01 發表 唔好咁講 其實睇你有冇 心情去接受姐 唔會冇機會既 我離開隻野到識到呢個,都隔左 4 年幾啦
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 22:05 發表 自己上次揀衰咗一次,其實我驚自己唔係咁輕易再接受另一個!
原帖由 ikle 於 10-3-16 22:14 發表 但唔試又點知呢 ? 隻野同呢個,中間我都識左 4,5 個啦
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 22:16 發表 你就好啦,咁多人追......
原帖由 ikle 於 10-3-16 21:44 發表 你點呀 ?仲有冇咁累呀?
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 22:45 發表 你都應該去試下嫁~唔試又點知好唔好呢? 係唔係先??
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 22:43 發表 好左好多啦~ THX~
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 22:53 發表 都無人追,有人追先算啦,其實有時只係想間屋多D人,唔洗淨得我同囡囡2個人啫!!
積分: 141689
原帖由 ikle 於 10-3-16 22:20 發表 你唔試姐 你肯試唔止呢個數啦 何況試即是拍下拖姐 唔好立亂同居或者結婚 傷害都唔會好大姐
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:17 發表 一好番左就鬆毛鬆亦...哼...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy