烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   42


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2181#
發表於 12-3-20 23:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發

原帖由 Jennybearbear 於 12-03-20 發表
我分左8份,包完丟返入去,出到嚟8合歸1
妳擺返落去果陣忘記拎走塊頁




珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


2182#
發表於 12-3-20 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-03-20+發

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
放塊葉時洗唔洗扭實架我而家好不安啊
唔會實架,對啱位先放到,之後郁下佢係有d鬆嘅感覺,但正常。到佢攪時,會有麵糊涉咗入d隙,咁都冇事架



        


水晶宮

積分: 64904


2183#
發表於 12-3-20 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表放塊

原帖由 emryhk 於 12-03-20 發表
跟機身個半月形擺落去,擺好塊頁可以郁同埋擺動30度左右喎。妳擺左頁先定落麵粉先架?



...
擺左葉先落粉。。



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


2184#
發表於 12-3-20 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-03-20+發

原帖由 Jennybearbear 於 12-03-20 發表
我分左8份,包完丟返入去,出到嚟8合歸1





        


水晶宮

積分: 64904


2185#
發表於 12-3-20 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表放塊

原帖由 So肥 於 12-03-20 發表
唔會實架,對啱位先放到,之後郁下佢係有d鬆嘅感覺,但正常。到佢攪時,會有麵糊涉咗入d隙,咁都冇事架:fun ...
哦。。咁都好d....我就係見佢鬆鬆地以為插錯



點評

tp168    發表於 12-3-20 23:50
從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2186#
發表於 12-3-20 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jennybearbear+於+12-03-20+

原帖由 wing2212 於 12-03-20 發表
你係咪無用手粉呀?
我有份到8份,但出到嚟冇痕跡比我分開佢,佢地融為一體



點評

tp168    發表於 12-3-20 23:50


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2187#
發表於 12-3-20 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表放塊

原帖由 So肥 於 12-03-20 發表
唔會實架,對啱位先放到,之後郁下佢係有d鬆嘅感覺,但正常。到佢攪時,會有麵糊涉咗入d隙,咁都冇事架:fun ...
so肥,我而家烘焙緊妳之前整既玉桂朱古力包,不過我落黑加侖子乾~




男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2188#
發表於 12-3-20 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jennybearbear+於+12-03-20+

原帖由 emryhk 於 12-03-20 發表
妳擺返落去果陣忘記拎走塊頁
我有拎走




男爵府

積分: 6880


2189#
發表於 12-3-20 23:17 |只看該作者
Cayee 發表於 12-3-20 20:00
咁又係

我用個文件夾 , 夾住佢放冰箱囉.


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


2190#
發表於 12-3-20 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-03-20+發表唔會實

原帖由 emryhk 於 12-03-20 發表
so肥,我而家烘焙緊妳之前整既玉桂朱古力包,不過我落黑加侖子乾~
一樣好味架!



        


複式洋房

積分: 308


2191#
發表於 12-3-20 23:18 |只看該作者

Panasonic 麵包機分享 [Part 4]

各位媽咪,我想買一部 P 仔 SD-BM103T,請問可否告知 代理資料?



點評

KEMOSABI  上yahoo拍賣打呢個model number, 就有架啦, 我都係咁買架..  發表於 12-3-21 09:04


水晶宮

積分: 64904


2192#
發表於 12-3-20 23:19 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-3-20+20:00+咁又係

原帖由 katrinafu 於 12-03-20 發表
我用個文件夾 , 夾住佢放冰箱囉.
我用個夾夾實再放好大個既佳能密實袋先放雪櫃。。



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 10265

好媽媽勳章


2193#
發表於 12-3-20 23:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wing2212+於+12-03-20+發表你

原帖由 Jennybearbear 於 12-03-20 發表
我有份到8份,但出到嚟冇痕跡比我分開佢,佢地融為一體
我意思係,分開8份時,有無另外加少少高粉響枱面搓,等佢唔好粘住一齊?




男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2194#
發表於 12-3-20 23:19 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 4]

個手撕包出爐個樣
myphoto.jpg



點評

tp168    發表於 12-3-21 00:08


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2195#
發表於 12-3-20 23:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表拆箱

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
兩兄弟好感動,終於出世





[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2196#
發表於 12-3-20 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-03-20+

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
係呀靚仔到爆一拆箱我攬住部機,老公話我傻了



...





[/url]


大宅

積分: 2567


2197#
發表於 12-3-20 23:23 |只看該作者

引用:Quote:fly08+發表於+12-3-20+20:52+優格發

原帖由 yanyvonne 於 12-03-20 發表
唔怪得O廿靚仔, O廿你酵母落0。5嗎??? 
對極,用0.1g磅量呢!我有爬文


男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2198#
發表於 12-3-20 23:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jennybearbear+於+12-03-20+

原帖由 wing2212 於 12-03-20 發表
我意思係,分開8份時,有無另外加少少高粉響枱面搓,等佢唔好粘住一齊?



...
成舊拎出嚟時有用手粉,分開包左餡就冇用,原來要用手粉分開㗎,Thx
我今日睇片,又唔見老師有用,不過佢打直咁放




複式洋房

積分: 365


2199#
發表於 12-3-20 23:24 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-3-19+19:43+咁整咸

原帖由 tp168 於 12-03-19 發表
用紅馬利
平時麵包機整的方包同做型包是咸包定甜包?我仲剛買了金色




複式洋房

積分: 365


2200#
發表於 12-3-20 23:25 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-3-19+19:43+咁整咸

原帖由 tp168 於 12-03-19 發表
用紅馬利
平時麵包機整的方包同做型包是咸包定甜包?我仲剛買了金色




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo