想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


男爵府

積分: 7065


2181#
發表於 12-7-18 16:19 |只看該作者
回覆 ling330 的帖子

葉酸係未懷孕前要食定架LA....


子爵府

積分: 13137


2182#
發表於 12-7-18 16:20 |只看該作者

引用:Quote:moledy+發表於+12-7-18+16:10+我媽好

原帖由 Purybaby 於 12-07-18 發表
後生生仔梗係爭得遠啦, 所以我個妹成日話daddy媽咪既精華係晒我度囉, 因為佢唔夠我高, 我雙眼皮佢單眼皮 : ...
D 人話第一胎係比較矮架!我身邊d朋友都係咁,大家姐或大哥哥係矮架!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2096


2183#
發表於 12-7-18 16:20 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:26
回覆 doristws 的帖子

我LAST M 係5月14日呀..咪即係9W3D LAW...車..咩個APPS 錯架..但佢又推算到我預產期 ...

我都係2月18日呀!!

點評

moledy  正呀..終於撞到個一樣架LA..加油呀...  發表於 12-7-18 16:24


大宅

積分: 2096


2184#
發表於 12-7-18 16:22 |只看該作者
mrs.simple 發表於 12-7-18 15:33
有D人BOOK唔到早期咪只可做中期囉, 係冇咁準
我地做左早期, 冇咩問題就唔駛再做
...

希望大家都PASS啦~
唔知度到幾多mm先叫pass呢, 都有d擔心~


大宅

積分: 2841


2185#
發表於 12-7-18 16:22 |只看該作者
回覆 moledy 的帖子

我而家已經好好好眼瞓..


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2186#
發表於 12-7-18 16:22 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-18 16:12
各位JM, 你地通常係幾點食魚油丸,葉酸,維他命個D ?? 我而家安排緊時間表.. 我又唔想一次過食晒... 好似堆埋 ...

我全部响晚飯後食,因為所有丸都要飽肚食,而且我食藥又慢到死,尤其喎粒補丸血呀,大粒到隨時會梗死架


子爵府

積分: 13137


2187#
發表於 12-7-18 16:22 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-18+15:52+隻

原帖由 doristws 於 12-07-18 發表
我早期時日日都會架...但自從同醫生講咗,佢開咗D補血丸俾我之後就變得間中先會有一次,唔知妳哋會唔會好似 ...
我有懷疑係因為個心臟唔好,而令手手腳腳痺。等我星期五問下醫生先得。



I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7065


2188#
發表於 12-7-18 16:22 |只看該作者
回覆 doristws 的帖子

我覺得高矮肥瘦反而其次...如果媽爸後生生B點都好以多d營養比下一代吸收...不過而+衣個年代就無了...因為人人都差不多高齡先生B..唯有要靠維他命去補充LA


大宅

積分: 2841


2189#
發表於 12-7-18 16:23 |只看該作者
回覆 moledy 的帖子

係呀, 食左1個月之後Bingo... 而家仲有食..


大宅

積分: 2096


2190#
發表於 12-7-18 16:23 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 15:35
但係又唔想收工返屋企先追番十版八版呢

哈哈~ 我O係公司都係用手機睇咋, 用手機我都驚俾人睇到呢~ 一有人行埋O黎就即刻熜左個MON~


子爵府

積分: 13137


2191#
發表於 12-7-18 16:24 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ling330+於+12-7-18+16:14+編

原帖由 ling330 於 12-07-18 發表
本帖最後由 ling330 於 12-7-18 16:14 編輯

各位JM, 你地通常係幾點食魚油丸,葉酸,維他命個D ?? 我而家 ...
我冇食魚油丸,有咩用架?連鈣片都未開始食呀!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1697


2192#
發表於 12-7-18 16:25 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 14:28
健康院我就BOOK 咗8月8 號, 不過, 聽講佢地有U/S 照架. 同醫院好唔同.

但我琴日去嗰間健康院, 佢冇U/S, 得部好舊式既聽胎心跳嘅機!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2193#
發表於 12-7-18 16:26 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 16:20
D 人話第一胎係比較矮架!我身邊d朋友都係咁,大家姐或大哥哥係矮架!



...

我屋企又唔係喎,最高係細細佬,然後大細佬,跟住大家姐,然後到我,跟住係四家姐,二家姐,最矮係三家姐


子爵府

積分: 13137


2194#
發表於 12-7-18 16:27 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-18+16:08+抽

原帖由 mrs.simple 於 12-07-18 發表
其實我都唔知我係咪抽筋呀, 因為我平時好少好少抽架, 咁今朝又未訓醒,
只係大脾冇啦啦好緊好痛, 半分鐘度 ...
又似似地係抽筋喎!有時會一分鐘內鬆返,有時幾分鐘。



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1697


2195#
發表於 12-7-18 16:27 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 14:25
我想問你地呢....我自己在日曆到續日寫今日係第幾日...我寫到今日都係66日即係8W6D 但我用ADDS 來計..今日 ...

最後一次M嘅第一日開始計喎


大宅

積分: 2841


2196#
發表於 12-7-18 16:28 |只看該作者
回覆 doristws 的帖子

我而家就係有好多粒要食.. 但唔知點編排D時間去食..因為有D要早晚食.. 我編左咁.. 好似好多.唔知洗唔洗減D. 不過我比起我定家姐托B時多了蟲草丸, 因為我鼻敏感好勁, 由其Bingo之後, 起碼3星期, 晚晚都鼻塞到醒左.

8:00 蟲草+魚油

11:00 葉酸

14:00 維他命

22:00 蟲草+魚油



子爵府

積分: 13137


2197#
發表於 12-7-18 16:28 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-18+14:28+健

原帖由 Pinkbi 於 12-07-18 發表
但我琴日去嗰間健康院, 佢冇U/S, 得部好舊式既聽胎心跳嘅機!
Sorry 我打錯字,係冇u/s先啱!



I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7065


2198#
發表於 12-7-18 16:28 |只看該作者
回覆 Pinkbi 的帖子

係呀..我而+知道LA..原來個APPS係錯既...多左成個WEEK


大宅

積分: 2096


2199#
發表於 12-7-18 16:29 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 15:52
隻手痺咗, 可能真係同你成日打字有關喎! ^^

話時話, 你地瞓覺有冇手痺或腳痺? 我呢幾日, 日日都係咁呀! ...

我有腳痺呀~! 唔止係睏覺, 平時都有!!


伯爵府

積分: 15109


2200#
發表於 12-7-18 16:32 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-18 16:12
各位JM, 你地通常係幾點食魚油丸,葉酸,維他命個D ?? 我而家安排緊時間表.. 我又唔想一次過食晒... 好似堆埋 ...

我食完早餐食囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo