跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5403


2181#
發表於 06-10-20 10:21 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

早晨呀Hin_bb, TszHin媽:

尋晚返到去呀囝都係未溫默書.....唉....


水晶宮

積分: 51182


2182#
發表於 06-10-20 11:47 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~


水晶宮

積分: 51182


2183#
發表於 06-10-20 11:56 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,TszHin媽咪

早晨呀!

仔仔仲有今日假期,今日溫都未遲
homacarol 寫道:
早晨呀Hin_bb, TszHin媽:

尋晚返到去呀囝都係未溫默書.....唉....


男爵府

積分: 5403


2184#
發表於 06-10-20 12:20 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

早晨呀hin_bb
我剛打比佢, 佢話佢食緊飯...未溫喎, 一唔睇住佢, 佢就膚"hin" 我......

我今晚又約左同學去溫書...因為係計數科目, 一計到唔識即刻問同學, 大家找答案會事半功倍 ..... 聽日又要hum.... 無乜時間同佢溫lor.....


水晶宮

積分: 51182


2185#
發表於 06-10-20 12:23 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol

你仔仔都好叻,自己溫默書,平時無人幫佢溫呀?

你真係忙啦 無時間夠小朋友!
你今日食咩呀?就快食lunch啦!
homacarol 寫道:
早晨呀hin_bb
我剛打比佢, 佢話佢食緊飯...未溫喎, 一唔睇住佢, 佢就膚"hin" 我......

我今晚又約左同學去溫書...因為係計數科目, 一計到唔識即刻問同學, 大家找答案會事半功倍 ..... 聽日又要hum.... 無乜時間同佢溫lor.....


珍珠宮

積分: 35220


2186#
發表於 06-10-20 12:36 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

淨係中默都溫到我想死呀 :-( 預默左幾次, 而家先叫ok咋! 我plan左溫既測驗, 仲未可以開始 :-(
HIN_bb 寫道:
carol,TszHin媽咪

早晨呀!

仔仔仲有今日假期,今日溫都未遲
[quote]
homacarol 寫道:
早晨呀Hin_bb, TszHin媽:

尋晚返到去呀囝都係未溫默書.....唉....
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2187#
發表於 06-10-20 12:48 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽:
你都好d 丫, 多d 時間睇住呀囝, 我睇少眼就激到我反肚呀....

係咪小朋友都想玩左先呢, 但玩完佢地又未必會溫喎...點搞好?

好肚餓, 諗下食乜先....唔好諗佢住....滿足左自己先 ^^


男爵府

積分: 5403


2188#
發表於 06-10-20 12:50 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我今日約左朋友, 佢帶我去食喎...唔知食乜呢....希望有驚喜 ^^ 呢排食都食到個人悶悶地

係喎, 我星期一 & 二都會放假...要溫習了, 話需我好似溫左好多日咁, 但其實係一路溫, 一路擔心呀囝未做好功課....唔得全心全意...事倍功半...

你呢, 今日食乜呀?
HIN_bb 寫道:
carol

你仔仔都好叻,自己溫默書,平時無人幫佢溫呀?

你真係忙啦 無時間夠小朋友!
你今日食咩呀?就快食lunch啦!
[quote]
homacarol 寫道:
早晨呀hin_bb
我剛打比佢, 佢話佢食緊飯...未溫喎, 一唔睇住佢, 佢就膚"hin" 我......

我今晚又約左同學去溫書...因為係計數科目, 一計到唔識即刻問同學, 大家找答案會事半功倍 ..... 聽日又要hum.... 無乜時間同佢溫lor.....
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2189#
發表於 06-10-20 12:53 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hin_bb,
佢話溫...但溫極都未溫 lor, 奶奶會o係屋企睇住佢, 但會任佢睇乜. 唔會幫佢默書..... 見佢睇書就得...咁你話係咪叻 / 乖呢...好難講....
HIN_bb 寫道:
carol

你仔仔都好叻,自己溫默書,平時無人幫佢溫呀?

你真係忙啦 無時間夠小朋友!
你今日食咩呀?就快食lunch啦!
[quote]
homacarol 寫道:
早晨呀hin_bb
我剛打比佢, 佢話佢食緊飯...未溫喎, 一唔睇住佢, 佢就膚"hin" 我......

我今晚又約左同學去溫書...因為係計數科目, 一計到唔識即刻問同學, 大家找答案會事半功倍 ..... 聽日又要hum.... 無乜時間同佢溫lor.....
[/quote]


珍珠宮

積分: 35220


2190#
發表於 06-10-20 13:05 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Carol,

有苦自己知啦....你地返工既係辛苦, 有你地既辛苦! 我地唔洗既唔會好得你地幾多, 個個都話係唔洗返工, 可以多d時間....係...但壓力比你地大呢!

睇少眼就激到反肚 <---你估我唔會, 我吐血tim啦....一日比你地反肚既時間多好多倍!

你地都話約下朋友, 食下飯....how about me? 朋友既時間就係放工既時間, 要出去又會比人話, 你平日阿仔返左學咁多時間可以出去!!

你地係working mun....就算小朋友成績唔多好, 老師都會體諒家長要返工, 但我地呢d....老師第一個諗法係家長都唔理野, 唔洗返工應該好多時間跟功課!! 唔通我只有跟功課, 無其他野做咩!

我唔可以話我比你地辛苦, 但嗰種苦法我自己好清楚! 好對唔住....我每次見d人話, 你地就好啦唔洗返工/好羨慕你地d唔洗返工既.....我就.....好....唔.....開....心.......特別係教完個仔野 :-|
homacarol 寫道:
TszHin媽:
你都好d 丫, 多d 時間睇住呀囝, 我睇少眼就激到我反肚呀....

係咪小朋友都想玩左先呢, 但玩完佢地又未必會溫喎...點搞好?

好肚餓, 諗下食乜先....唔好諗佢住....滿足左自己先 ^^


珍珠宮

積分: 35220


2191#
發表於 06-10-20 13:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

如果我仔可以既, 我都唔想做full time mami, 我要花咁佢時間, 佢先會有咁既成績(唔係太好, 只係一般), 我唔跟會變成點....我不敢想像! 我唔比壓力我自己, 都會有唔同既人比壓力我, 我可以點.......................................無人明白我! :-|


男爵府

積分: 9416


2192#
發表於 06-10-20 13:41 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪:我明白你架~
嗰種苦法我都好清楚,更本24小時都唔夠用,
全部時間係佢地身上,真係仲慘過做賓賓,
賓賓一星期有一天假,有人工,病有病假,
我地做full time mami~病都要凑囝囡返學、接放學,
煮飯,大唔食細既都要食,
食左藥都唔可以好好休息,真係你睇我好,我睇你好啦!!!TszHin媽咪呵~~~
TszHin媽咪 寫道:
如果我仔可以既, 我都唔想做full time mami, 我要花咁佢時間, 佢先會有咁既成績(唔係太好, 只係一般), 我唔跟會變成點....我不敢想像! 我唔比壓力我自己, 都會有唔同既人比壓力我, 我可以點.......................................無人明白我! :-|


珍珠宮

積分: 35220


2193#
發表於 06-10-20 13:44 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

ivman,

:-( :-( :-( 多謝係呀 :-( :-( :-( 我仔今天唔洗返學, 我早午餐都無着落, 成朝都係.....溫中默/網上練習/練琴/ 仔/tum仔....我都無一刻停過!

煮完比佢食, 又要做下屋企野.......因為今晚去飲, 所以叫佢去 , 我先有時間坐下咋....不過仲有好多野未做 :-( :-( :-( 真係好累呀!


水晶宮

積分: 51182


2194#
發表於 06-10-20 14:25 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

慢慢來啦,見到你都好辛苦!
TszHin媽咪 寫道:
淨係中默都溫到我想死呀 :-( 預默左幾次, 而家先叫ok咋! 我plan左溫既測驗, 仲未可以開始 :-( [quote]
HIN_bb 寫道:
carol,TszHin媽咪

早晨呀!

仔仔仲有今日假期,今日溫都未遲
[quote]
homacarol 寫道:
早晨呀Hin_bb, TszHin媽:

尋晚返到去呀囝都係未溫默書.....唉....
[/quote][/quote]


水晶宮

積分: 51182


2195#
發表於 06-10-20 14:27 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

今日你同朋友食飯,食得開心D啦
我今日食波仔肉醬意粉!
homacarol 寫道:
我今日約左朋友, 佢帶我去食喎...唔知食乜呢....希望有驚喜 ^^ 呢排食都食到個人悶悶地

係喎, 我星期一 & 二都會放假...要溫習了, 話需我好似溫左好多日咁, 但其實係一路溫, 一路擔心呀囝未做好功課....唔得全心全意...事倍功半...

你呢, 今日食乜呀?
[quote]
HIN_bb 寫道:
carol

你仔仔都好叻,自己溫默書,平時無人幫佢溫呀?

你真係忙啦 無時間夠小朋友!
你今日食咩呀?就快食lunch啦!
[quote]
homacarol 寫道:
早晨呀hin_bb
我剛打比佢, 佢話佢食緊飯...未溫喎, 一唔睇住佢, 佢就膚"hin" 我......

我今晚又約左同學去溫書...因為係計數科目, 一計到唔識即刻問同學, 大家找答案會事半功倍 ..... 聽日又要hum.... 無乜時間同佢溫lor.....
[/quote][/quote]


水晶宮

積分: 51182


2196#
發表於 06-10-20 14:29 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol

你仔仔默書,你平時都無同佢默,全部佢自己溫,佢都好叻仔!
homacarol 寫道:
Hin_bb,
佢話溫...但溫極都未溫 lor, 奶奶會o係屋企睇住佢, 但會任佢睇乜. 唔會幫佢默書..... 見佢睇書就得...咁你話係咪叻 / 乖呢...好難講....
[quote]
HIN_bb 寫道:
carol

你仔仔都好叻,自己溫默書,平時無人幫佢溫呀?

你真係忙啦 無時間夠小朋友!
你今日食咩呀?就快食lunch啦!
[quote]
homacarol 寫道:
早晨呀hin_bb
我剛打比佢, 佢話佢食緊飯...未溫喎, 一唔睇住佢, 佢就膚"hin" 我......

我今晚又約左同學去溫書...因為係計數科目, 一計到唔識即刻問同學, 大家找答案會事半功倍 ..... 聽日又要hum.... 無乜時間同佢溫lor.....
[/quote][/quote]


水晶宮

積分: 51182


2197#
發表於 06-10-20 14:31 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你壓力好大
TszHin媽咪 寫道:
如果我仔可以既, 我都唔想做full time mami, 我要花咁佢時間, 佢先會有咁既成績(唔係太好, 只係一般), 我唔跟會變成點....我不敢想像! 我唔比壓力我自己, 都會有唔同既人比壓力我, 我可以點.......................................無人明白我! :-|


水晶宮

積分: 51182


2198#
發表於 06-10-20 14:32 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

ivman

好耐無同你傾啦,你近來點呀?
晉瑋讀書ok嗎?


男爵府

積分: 5403


2199#
發表於 06-10-20 15:20 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb, 我頭先去左食"老"水鵝飯, 好好味 ^^
HIN_bb 寫道:
今日你同朋友食飯,食得開心D啦
我今日食波仔肉醬意粉!
[quote]
homacarol 寫道:
我今日約左朋友, 佢帶我去食喎...唔知食乜呢....希望有驚喜 ^^ 呢排食都食到個人悶悶地

係喎, 我星期一 & 二都會放假...要溫習了, 話需我好似溫左好多日咁, 但其實係一路溫, 一路擔心呀囝未做好功課....唔得全心全意...事倍功半...

你呢, 今日食乜呀?
[quote]
HIN_bb 寫道:
carol

你仔仔都好叻,自己溫默書,平時無人幫佢溫呀?

你真係忙啦 無時間夠小朋友!
你今日食咩呀?就快食lunch啦!
[quote]
homacarol 寫道:
早晨呀hin_bb
我剛打比佢, 佢話佢食緊飯...未溫喎, 一唔睇住佢, 佢就膚"hin" 我......

我今晚又約左同學去溫書...因為係計數科目, 一計到唔識即刻問同學, 大家找答案會事半功倍 ..... 聽日又要hum.... 無乜時間同佢溫lor.....
[/quote][/quote][/quote]


男爵府

積分: 5403


2200#
發表於 06-10-20 15:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

緊係唔係la, 我會最後衝刺先同佢溫, 因為佢自己係唔會溫的...佢話自己有溫, 但其實無lor...激死....

HIN_bb 寫道:
carol

你仔仔默書,你平時都無同佢默,全部佢自己溫,佢都好叻仔!
[quote]
homacarol 寫道:
Hin_bb,
佢話溫...但溫極都未溫 lor, 奶奶會o係屋企睇住佢, 但會任佢睇乜. 唔會幫佢默書..... 見佢睇書就得...咁你話係咪叻 / 乖呢...好難講....
[quote]
HIN_bb 寫道:
carol

你仔仔都好叻,自己溫默書,平時無人幫佢溫呀?

你真係忙啦 無時間夠小朋友!
你今日食咩呀?就快食lunch啦!
[quote]
homacarol 寫道:
早晨呀hin_bb
我剛打比佢, 佢話佢食緊飯...未溫喎, 一唔睇住佢, 佢就膚"hin" 我......

我今晚又約左同學去溫書...因為係計數科目, 一計到唔識即刻問同學, 大家找答案會事半功倍 ..... 聽日又要hum.... 無乜時間同佢溫lor.....
[/quote][/quote][/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo