心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1521


2181#
發表於 06-12-22 13:44 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Merry Christmas!


侯爵府

積分: 21395


2182#
發表於 06-12-22 15:18 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

今日放早, 放假又吾會上bk

預先講聲merry x'mas & happy new year!


大宅

積分: 1847


2183#
發表於 06-12-22 17:34 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

亞薛 寫道:
天氣凍,你小朋友晚上訓覺,有無開窗?


我都有開少少窗的, 但如果10度左右, 我就吾開, 但就開門的.
:wave:  :wave:  :wave:


子爵府

積分: 14241


2184#
發表於 06-12-23 10:42 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Merry X'mas!!

Disney 回來後, 亞女竟然有兩聲咳.

都唔知睇唔睇e 生好呀. 觀察埋今日, 如果唔得明天就要去送錢俾e 生了.

大家啲小朋友好嗎.

唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 1521


2185#
發表於 06-12-23 11:33 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford 寫道:
[quote]
亞薛 寫道:
天氣凍,你小朋友晚上訓覺,有無開窗?


我都有開少少窗的, 但如果10度左右, 我就吾開, 但就開門的.[/quote]
幾多度我都會開住個氣窗


大宅

積分: 1521


2186#
發表於 06-12-23 11:35 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei媽 寫道:
Merry X'mas!!

Disney 回來後, 亞女竟然有兩聲咳.

都唔知睇唔睇e 生好呀. 觀察埋今日, 如果唔得明天就要去送錢俾e 生了.

大家啲小朋友好嗎.
比亞女飲多d暖水,訓多d。

祝各位仔仔女女身體健健康康,日日精神爽利!


複式洋房

積分: 419


2187#
發表於 06-12-24 18:17 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位Merry Christmas!!


大宅

積分: 4014


2188#
發表於 06-12-24 21:57 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

咁又係既唔出街又唔得 :p
不過我宜加去邊我都要諗過度過.....驚吹陣佢....食嘢又要好小心
hinhinmummy 寫道:
sally

吾通凍就吾去街咩.................況且有得玩, 跑下跑下甘, 吾會凍啦佢地, 我熱到要除褸tim啦

我就買左年票, so當op係我屋企樓下公園甘成日去架, 鬼叫我住舊樓, 無club house玩咩


大宅

積分: 4014


2189#
發表於 06-12-24 21:58 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位

聖誕快樂!!!


大宅

積分: 4169


2190#
發表於 06-12-24 23:56 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)



各位,

我都祝大家聖誕節快樂及新一年小朋友身體健康!!!!


侯爵府

積分: 21395


2191#
發表於 06-12-27 10:53 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

o........今日吾想起身返工tim

雪文, 我老公聽日開始放大假, 我落左order幫你買honey啦...........


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2192#
發表於 06-12-27 16:34 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy, 多謝你, 多謝hinhinpapa.

聖誕節各位去咗那里玩呀 ? 我去咗祈褔同深圳吃喝玩樂
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2193#
發表於 06-12-27 16:36 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy, 咁你一年去到幾多次呀 ? 我七月買, 去咗三次, 今年回本啦.

hinhinmummy 寫道:

我就買左年票, so當op係我屋企樓下公園甘成日去架, 鬼叫我住舊樓, 無club house玩咩
[/quote]
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2194#
發表於 06-12-27 16:40 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

我無計我一年去幾多次wor, 但一個月點都去一兩次law


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2195#
發表於 06-12-28 09:36 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

一個月一, 二次
hinhinmummy 寫道:
雪文

我無計我一年去幾多次wor, 但一個月點都去一兩次law
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2196#
發表於 06-12-28 10:31 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文,

所以我吾擔心返吾到本...............


子爵府

積分: 14241


2197#
發表於 06-12-28 15:04 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

喂喂, 各位放完假未呀........................................
唔知亞女幾時先會叮一聲


侯爵府

積分: 21395


2198#
發表於 06-12-28 15:42 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

HEIHEI

我都無放大假.............好靜呀..........佢地吾知係吾係放假去旅行呢?

你囡囡幾時開始考試呀?


大宅

積分: 4014


2199#
發表於 06-12-28 17:40 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文 寫道:
hinhinmummy, 多謝你, 多謝hinhinpapa.
聖誕節各位去咗那里玩呀 ? 我去咗祈褔同深圳吃喝玩樂

我星期6都去祈褔呀 ? 去左邊玩 ? 凍唔凍 ?

我都係放緊假....2/1先反工


侯爵府

積分: 21395


2200#
發表於 06-12-29 09:48 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

買左honey啦, 岩岩做緊9折呀, 兩樽原價400元, 依家360元, 你有無放假呀? 我一係2號先搵人拿比你?

我老公吾肯再同我返祁福啦, 因為上年返左去之後, 我同個仔都多左個鼻敏感返黎, 佢覺得上邊的空氣吾好呀................

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo