跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2853

醒目開學勳章


2201#
發表於 08-6-26 18:05 |只看該作者
謝謝妳,唔該晒。

原文章由 szewan 於 08-6-25 16:54 發表
PUKU
係ar.....................


大宅

積分: 1508


2202#
發表於 08-6-26 22:47 |只看該作者
上個星期日好晒呀, 我地約埋 Vian d 朋友仔去左呢度玩呀

http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?mid=2910&prev=2934&next=2895
http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?new=1&mid=2934
http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?mid=2973
http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?mid=2974


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2203#
發表於 08-6-27 08:51 |只看該作者
lawrencewong,

你地唔洗返工, 要換個工人就比我容易, 你知啦, 我又要請假, 煩好多架!! 如果遇著個唔醒既就仲 c !!

你個新工人點呀?? 得唔得呀??


原文章由 lawrencewong 於 08-6-26 16:23 發表
cc,

你搵個嗰工人咪重好, 如果比舊嗰個得"程"我諗你重要睇佢臉色, 打你份工舒服到痺啦, 平時都係照顧一個小孩子, 又有咁大個, 都唔駛點看住, 遲啲又返全日, 個工人好得閒啦.佢地啲人覺得自己有寶咁. 我啱啱走咗嗰個 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2204#
發表於 08-6-27 08:52 |只看該作者
嘩~~ 有無我地份架???

我仔一見到個廣告就叫我去食架啦!!!



原文章由 szewan 於 08-6-26 16:26 發表
喂!law
我整ing扭扭腸pizza ar


別墅

積分: 814


2205#
發表於 08-6-27 11:16 |只看該作者
我開頭咪日日好似做巡邏大章軍, 日日check住佢, 同埋成日話住佢, 一唔妥就出聲, 個agent話開頭千其唔好咁鬆, 要每樣事都拿緊啲就會易教啲, 我呢個開頭新來時, 佢唔駛問我就自己就去沖涼,然後關燈關門上床訓覺, 我咪開門開燈, 叫番佢出來訓話, 第二日同agent講,叫agent話佢law,重有好多細眉細眼野, 要成日話law, 開頭係辛苦啲, 但好過睇個工人面色, 同埋千其唔好比佢感覺無咗你你唔得, 你重要做到好唔在乎咁款,呢啲都係agent教, 佢話好多工人就係睇死好多老板要返工, 所以成日扭計.






原文章由 cc0524 於 08-6-27 08:51 發表
lawrencewong,

你地唔洗返工, 要換個工人就比我容易, 你知啦, 我又要請假, 煩好多架!! 如果遇著個唔醒既就仲 c !!

你個新工人點呀?? 得唔得呀??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2206#
發表於 08-6-27 11:26 |只看該作者
呢 D 道理我都明既!! 你知啦, 有時個工人做開左, 就算有少少唔妥, 我都會隻眼開隻眼閉, 不過佢今次真係玩大左!! 我知佢仲未搵到工, 佢夠膽開口問我隔離屋, 你話佢係唔係傻架, 人地實問我點解唔要佢啦!!!

你而家個工人有無係香港做過架?


原文章由 lawrencewong 於 08-6-27 11:16 發表
我開頭咪日日好似做巡邏大章軍, 日日check住佢, 同埋成日話住佢, 一唔妥就出聲, 個agent話開頭千其唔好咁鬆, 要每樣事都拿緊啲就會易教啲, 我呢個開頭新來時, 佢唔駛問我就自己就去沖涼,然後關燈關門上床訓覺, 我咪 ...


別墅

積分: 814


2207#
發表於 08-6-27 11:42 |只看該作者
無呀, 係香港做過, 個啲唔聽教, 多數唔好, agent同我講, 多數比人炒嗰啲工人就係第二張約,但老板是新的,因為好多老板都頂唔順,佢哋啲練精學懶,"博嘴博舌"野, (這是入境處統計的數字,有跟據).
現在這個在新加坡做過.但初來報到,都要由頭教過,但會快啲上手.





原文章由 cc0524 於 08-6-27 11:26 發表
呢 D 道理我都明既!! 你知啦, 有時個工人做開左, 就算有少少唔妥, 我都會隻眼開隻眼閉, 不過佢今次真係玩大左!! 我知佢仲未搵到工, 佢夠膽開口問我隔離屋, 你話佢係唔係傻架, 人地實問我點解唔要佢啦!!!

你而家個工 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2208#
發表於 08-6-27 11:49 |只看該作者
係架, 無係香港做過的確係純好多, 不過都要睇長線, 通常頭一年佢地又要扣 agent fee, 又要寄錢返屋企, 想曳都唔得, 到第二年就真係睇到個工人會唔會變曳啦!!

咁佢咪唔識講廣東話羅??? 佢識唔識英文架??


原文章由 lawrencewong 於 08-6-27 11:42 發表
無呀, 係香港做過, 個啲唔聽教, 多數唔好, agent同我講, 多數比人炒嗰啲工人就係第二張約,但老板是新的,因為好多老板都頂唔順,佢哋啲練精學懶,"博嘴博舌"野, (這是入境處統計的數字,有跟據).
現在這個在新加坡做過. ...


別墅

積分: 814


2209#
發表於 08-6-27 12:02 |只看該作者
平時用英文同佢溝通, 但佢都識小小廣東話, 因為佢在新加坡做的是華人家庭,主要用英語,但食野就有啲拉近廣東人,所以佢的手法都o.k啦. 我都好同意你的講法,頭一二年係好啲,所以我啲朋友話,理想每二年換一次, 我見好多一續約,第三年就好有性格.
話時話,我有一次見到你個姐姐在街市門口同人傾計,我開頭都唔唯意,但見到個工人成個大家姐咁款,面部表情十足,好勞氣咁,企係到傾計,我咪望吓law,原來是你個工人.




原文章由 cc0524 於 08-6-27 11:49 發表
係架, 無係香港做過的確係純好多, 不過都要睇長線, 通常頭一年佢地又要扣 agent fee, 又要寄錢返屋企, 想曳都唔得, 到第二年就真係睇到個工人會唔會變曳啦!!

咁佢咪唔識講廣東話羅??? 佢識唔識英文架??


...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2210#
發表於 08-6-27 12:08 |只看該作者
咁你個工人都幾叻, 因為印尼好少識英文架!!

你係幾時見到佢架??? 咁有無見我個仔?? 佢係麗城識既人多過我多多聲!!


原文章由 lawrencewong 於 08-6-27 12:02 發表
平時用英文同佢溝通, 但佢都識小小廣東話, 因為佢在新加坡做的是華人家庭,主要用英語,但食野就有啲拉近廣東人,所以佢的手法都o.k啦. 我都好同意你的講法,頭一二年係好啲,所以我啲朋友話,理想每二年換一次, 我見好多 ...


子爵府

積分: 12757


2211#
發表於 08-6-27 12:20 |只看該作者
食晒lu
原文章由 cc0524 於 08-6-27 08:52 發表
嘩~~ 有無我地份架???

我仔一見到個廣告就叫我去食架啦!!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2212#
發表於 08-6-27 12:23 |只看該作者



原文章由 szewan 於 08-6-27 12:20 發表
食晒lu


子爵府

積分: 12757


2213#
發表於 08-6-27 12:24 |只看該作者
我個工人都用左1年la, E + 諗緊約滿仲用ng用, 到時連亞妹都返埋學, 我對住佢都吾G做乜好
原文章由 lawrencewong 於 08-6-27 11:42 發表
無呀, 係香港做過, 個啲唔聽教, 多數唔好, agent同我講, 多數比人炒嗰啲工人就係第二張約,但老板是新的,因為好多老板都頂唔順,佢哋啲練精學懶,"博嘴博舌"野, (這是入境處統計的數字,有跟據).
現在這個在新加坡做過. ...


子爵府

積分: 12757


2214#
發表於 08-6-27 12:27 |只看該作者
你揀d係新加坡/吉隆坡做過果d米識英文lor, 平時我個"姐姐"都教亞妹dd英文ga.
原文章由 cc0524 於 08-6-27 12:08 發表
咁你個工人都幾叻, 因為印尼好少識英文架!!

你係幾時見到佢架??? 咁有無見我個仔?? 佢係麗城識既人多過我多多聲!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2215#
發表於 08-6-27 12:29 |只看該作者
有 D 就算做過星加坡都未必識, 因為星加坡都好多普通話家庭架!!


原文章由 szewan 於 08-6-27 12:27 發表
你揀d係新加坡/吉隆坡做過果d米識英文lor, 平時我個"姐姐"都教亞妹dd英文ga.


子爵府

積分: 12757


2216#
發表於 08-6-27 12:39 |只看該作者
我E 個係吉隆坡黎, 識英文&普通話 , 好似好好甘, 不過個人好細膽,小小突發事都應付吾到, 直情要湊多個女甘
原文章由 cc0524 於 08-6-27 12:29 發表
有 D 就算做過星加坡都未必識, 因為星加坡都好多普通話家庭架!!


子爵府

積分: 12757


2217#
發表於 08-6-27 13:01 |只看該作者
你搞掂個淘寶未ar?
原文章由 Edith.C 於 08-6-26 22:47 發表
上個星期日好晒呀, 我地約埋 Vian d 朋友仔去左呢度玩呀

http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?mid=2910&prev=2934&next=2895
http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?new=1&mid=2934
http://hk.mybl ...


別墅

積分: 814


2218#
發表於 08-6-27 13:48 |只看該作者
cc,

我大概二個星期前在街市門口見到佢, 早上來的.
其實我都唔明係咪香港環境太保護班工人, 攪到佢地重惡過我地,又見係其他地方做過啲工人咁.

szewan,

細女入埋小學都可以唔駛請工人, 我重有一年就可以甩身啦.




原文章由 szewan 於 08-6-27 12:39 發表
我E 個係吉隆坡黎, 識英文&普通話 , 好似好好甘, 不過個人好細膽,小小突發事都應付吾到, 直情要湊多個女甘


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2219#
發表於 08-6-27 14:17 |只看該作者
幾時都話搵好工人難架啦!!

你地成日係屋企都仲好 d ! 可以睇左佢地!




原文章由 szewan 於 08-6-27 12:39 發表
我E 個係吉隆坡黎, 識英文&普通話 , 好似好好甘, 不過個人好細膽,小小突發事都應付吾到, 直情要湊多個女甘


翡翠宮

積分: 75533


2220#
發表於 08-6-28 17:01 |只看該作者
我好驚果幾個漂晒金髮,又釘眉環果幾個唔知邊度黎暨姐姐!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo