跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1805


2201#
發表於 08-10-16 13:57 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-16 13:25 發表

唔好俾我嚇親,唔好俾自己咁大壓力, 多個伴好呀, 我諗軒軒都開心

如果要我自己一個人湊兩個,
我就唔掂,我驚湊到嘔血..


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2202#
發表於 08-10-16 14:04 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-16 13:57 發表

如果要我自己一個人湊兩個,
我就唔掂,我驚湊到嘔血..


我而家對住謙謙都嘔血呀...
鬧佢唔聽...
打佢冇反應...
勁唔聽話!

我都好佩服以前d人可以生十個八個!


大宅

積分: 3832


2203#
發表於 08-10-16 14:17 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-16 13:57 發表

如果要我自己一個人湊兩個,
我就唔掂,我驚湊到嘔血..

等軒軒返咗學就好d, 到時主要都係湊細B係屋企,宜家plan定差唔多啦


大宅

積分: 1805


2204#
發表於 08-10-16 15:12 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-16 14:04 發表


我而家對住謙謙都嘔血呀...
鬧佢唔聽...
打佢冇反應...
勁唔聽話!

我都好佩服以前d人可以生十個八個!

姑娘叫我同個仔玩多d,
我都有同軒軒玩,
但係玩得幾多呀,
仲要嗌唔聽,個頭真係好痛.....


大宅

積分: 3832


2205#
發表於 08-10-16 15:28 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-16 15:12 發表

姑娘叫我同個仔玩多d,
我都有同軒軒玩,
但係玩得幾多呀,
仲要嗌唔聽,個頭真係好痛.....

你地宜家都係開始咋,到文朗咁大,著邊件衫,食唔食飯,樣樣都要自己話是,好似係學校咬人, 我都攪到頭痛, 又話唔好體訓,前晚先教完佢,仲答應唔再咬人, 琴晚已經又咬到細佬大喊, 我仲嘔血呀


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2206#
發表於 08-10-16 15:36 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-16 15:28 發表

你地宜家都係開始咋,到文朗咁大,著邊件衫,食唔食飯,樣樣都要自己話是,好似係學校咬人, 我都攪到頭痛, 又話唔好體訓,前晚先教完佢,仲答應唔再咬人, 琴晚已經又咬到細佬大喊, 我仲嘔血呀 ...


而家先係惡夢ke開始???
男仔係曳d...女仔會乖d...


大宅

積分: 1805


2207#
發表於 08-10-16 15:37 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-16 15:28 發表

你地宜家都係開始咋,到文朗咁大,著邊件衫,食唔食飯,樣樣都要自己話是,好似係學校咬人, 我都攪到頭痛, 又話唔好體訓,前晚先教完佢,仲答應唔再咬人, 琴晚已經又咬到細佬大喊, 我仲嘔血呀 ...

就係知道而家先係開始,
所以咪驚law..
仲敢生咩...


大宅

積分: 3832


2208#
發表於 08-10-16 15:41 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-16 15:36 發表


而家先係惡夢ke開始???
男仔係曳d...女仔會乖d...

我覺得女仔真係乖d, 我家姐個女,細文朗三個月,真係乖d, 但就好癡身


大宅

積分: 3832


2209#
發表於 08-10-16 15:41 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-16 15:37 發表

就係知道而家先係開始,
所以咪驚law..
仲敢生咩...

追個女啦,乖d


大宅

積分: 4016


2210#
發表於 08-10-16 15:50 |只看該作者
其實如果有兩個, 佢地會無咁悶, 又可互相照應, 但我都係唔想生多個, 朗朗有好多表兄弟姐妹同佢玩, 呢排我地成日上我家姐屋企, 可以同表哥表姐一齊玩, 朗朗個表姐大佢半年, 佢見到朗朗會好開心.


大宅

積分: 4016


2211#
發表於 08-10-16 15:54 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-16 14:04 發表


我而家對住謙謙都嘔血呀...
鬧佢唔聽...
打佢冇反應...
勁唔聽話!

我都好佩服以前d人可以生十個八個!


我都覺得朗朗愈來愈頑皮, 近兩日夜晚唔肯瞓, 成日要玩.
唔鍾意時就扁嘴扮哭, 唔知邊度學返黎.


大宅

積分: 3832


2212#
發表於 08-10-16 15:57 |只看該作者
原文章由 MamaQueen 於 08-10-16 15:50 發表
其實如果有兩個, 佢地會無咁悶, 又可互相照應, 但我都係唔想生多個, 朗朗有好多表兄弟姐妹同佢玩, 呢排我地成日上我家姐屋企, 可以同表哥表姐一齊玩, 朗朗個表姐大佢半年, 佢見到朗朗會好開心. ...

但始終唔同親兄弟姐妹, 以後有咩事都有人有商有量嘛


大宅

積分: 3832


2213#
發表於 08-10-16 15:58 |只看該作者
原文章由 MamaQueen 於 08-10-16 15:54 發表


我都覺得朗朗愈來愈頑皮, 近兩日夜晚唔肯瞓, 成日要玩.
唔鍾意時就扁嘴扮哭, 唔知邊度學返黎.

我覺得朗朗已經算好乖, 唔好要求咁高啦


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2214#
發表於 08-10-16 16:02 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-16 15:58 發表

我覺得朗朗已經算好乖, 唔好要求咁高啦


我都覺得朗朗好私文...好乖...


大宅

積分: 3832


2215#
發表於 08-10-17 09:13 |只看該作者
早晨呀


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2216#
發表於 08-10-17 09:44 |只看該作者
morning ar!!!!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2217#
發表於 08-10-17 09:53 |只看該作者
得閒玩下啦...
http://www.photofunia.com/


大宅

積分: 3832


2218#
發表於 08-10-17 10:01 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-17 09:53 發表
得閒玩下啦...
http://www.photofunia.com/

好攪笑


大宅

積分: 3832


2219#
發表於 08-10-17 10:06 |只看該作者
剛剛睇咗你個blog,你揾果d 好正喎, 等我再試下先


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2220#
發表於 08-10-17 10:26 |只看該作者
頭先聽同事講話原來卓悅都有bb食品賣喎...
我都好耐冇行卓悅lu

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo