立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21093
原帖由 tattat 於 09-1-9 11:02 發表 你居然無睇過呢套戲 咁有無睇曼玉同周星馳果套家有喜事呀, 有幕話搓泥架呢
水晶宮
積分: 59007
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 11:49 發表 都無呀... or 有都唔記得...
珍珠宮
積分: 40434
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 11:49 發表 係呀, 差唔多啦, 個拼音十分user friendly嫁, 直頭係我地名o個d甘樣. eg: 黃 = wong 陳 = chan
積分: 24868
原帖由 phibow 於 09-1-9 12:15 發表 e....咁都好easy wor
原帖由 abbytang 於 09-1-9 13:56 發表 Hi All 我返啦
原帖由 tattat 於 09-1-9 14:37 發表 C, 超級眼訓添
原帖由 abbytang 於 09-1-9 15:17 發表 係吾好咁 , 搞到我都好 , 我剛剛開始咋
原帖由 tattat 於 09-1-9 15:52 發表 家下好D啦, 頭先係咁狂釣魚呀
原帖由 abbytang 於 09-1-9 14:31 發表 係咪輸入法呀 , post 出嚟睇吓
原帖由 phibow 於 09-1-9 15:59 發表 你尋晚好晚先訓咩 不過天氣咁凍, 真係好想冬眠丫 豆豆今晚又要去游水 我地聽晚仲要去飲
原帖由 abbytang 於 09-1-9 16:07 發表 我都係呀 , 我係旺角飲
原帖由 phibow 於 09-1-9 16:13 發表 我好似係太子丫 我仲要帶埋豆叮一齊去 你帶唔帶琦琦去
原帖由 tattat 於 09-1-9 17:01 發表 你快D買返件連身既保暖衣比豆豆啦. 不過聽諾諾講, 都係換左衫未落水就凍D, 咁如果你地室內應該好DD既. 聽晚去邊樹飲呀
原帖由 tattat 於 09-1-9 17:04 發表 聽朝新界得8度咋
原帖由 phibow 於 09-1-9 17:06 發表 即係邊隻丫 我買左件潛水衣比佢lor, 落水夠最ga
原帖由 phibow 於 09-1-9 17:08 發表 我仲要返工丫 我老公仲要一早去做兄弟
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy