懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6004


2201#
發表於 08-12-8 12:17 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-12-8 12:15 發表



哈~`我諗住13號聖誕活動著呀

對角咁長 好攪笑呀~~~


珍珠宮

積分: 31467


2202#
發表於 08-12-8 12:19 |只看該作者
咁快拉定票???
你真係有心機, 我仲未知阿囡到時著咩....

原文章由 yvonne200793 於 08-12-8 12:15 發表



哈~`我諗住13號聖誕活動著呀


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2203#
發表於 08-12-8 12:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2204#
發表於 08-12-8 12:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

lokyee129 該用戶已被刪除

2205#
發表於 08-12-8 12:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


2206#
發表於 08-12-8 12:25 |只看該作者
tracynwayne ,

ok 喎~~好好玩呀.睇相辨就下星期二,but囉相起碼要等二個月la.

lokyee,

涷呀~~所以今日咪病咗係屋企抖緊.....


tok,

梗係有la....c6夠膽唔攬實我...我一腳踢佢落海呀

[ 本文章最後由 tracy0920 於 08-12-8 12:26 編輯 ]
  


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2207#
發表於 08-12-8 12:26 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-8 12:19 發表
咁快拉定票???
你真係有心機, 我仲未知阿囡到時著咩....



我同阿女試衫時,阿女好鍾意呀
同佢帶個頭飾照鏡,阿女不停笑,
我老公剛剛放工返嚟見到勁開心,
不停問我影咗相未呀


珍珠宮

積分: 31467


2208#
發表於 08-12-8 12:27 |只看該作者
冇取消到架! 只係唔使報名參加, 所有BB都有份俾人投票! 嬴咗有豐富禮物架!!!

原文章由 lokyee129 於 08-12-8 12:23 發表




so CUTE!!!!!!

造型比賽嗎?
取消左呀....不過咁得意,實攞獎啦^_^!!


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2209#
發表於 08-12-8 12:27 |只看該作者
原文章由 tracy0920 於 08-12-8 12:25 發表
tracynwayne ,

ok 喎~~好好玩呀.睇相辨就下星期二,but囉相起碼要等二個月la.

lokyee,

涷呀~~所以今日咪病咗係屋企抖緊.....

tok.

梗係有la....c6夠膽唔攬實我...我一腳踢佢落海 ...


話時話, 我結左婚成年喇, D相到而家,我都未揀,未晒呀.....都唔知張單重向唔向度.....


大宅

積分: 1920


2210#
發表於 08-12-8 12:28 |只看該作者
我昨日bb都去o左打針,佢食輪狀時已經喊啦,打第一支時喊得大聲少少,打埋第二針時,仲犀利,喊到拆天,連醫生都話出面都一定聽到!
成個面仔、頭仔都紅晒,好彩氹吓佢同佢講吓o野已經冇喊啦!

不過,果晚食奶就慘囉,12點果餐食o左2hr都係得40ml.....
迫佢食,佢又喊啦,又要人抱住瞓......


原文章由 涼粉涼浸浸 於 08-12-8 10:20 發表
早晨呀, 各位靚媽~~

0808mami已經part 6喇, 我依家先黎登記添, 真係慢人一步理想達唔到喇~~ mouth:
我呢排公司真係好忙, 因為要做bonus & review啲野, 所以日中都唔可以上黎搭嘴, 唯有返到屋企先追post…..

但 ...
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2211#
發表於 08-12-8 12:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2212#
發表於 08-12-8 12:29 |只看該作者
又係lunch時間, 出去食lunch先.....


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2213#
發表於 08-12-8 12:32 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 12:23 發表




so CUTE!!!!!!

造型比賽嗎?
取消左呀....不過咁得意,實攞獎啦^_^!!



我無諗過要攞乜嘢獎呀
我本身一年最鍾意聖誕,阿女又係第一年過,
而且,重有咁多08BB同08媽媽一齊過,
所以,同阿女裝扮下,等佢第日睇返係一個回憶呀


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2214#
發表於 08-12-8 12:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2215#
發表於 08-12-8 12:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


2216#
發表於 08-12-8 12:37 |只看該作者
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 12:27 發表


話時話, 我結左婚成年喇, D相到而家,我都未揀,未晒呀.....都唔知張單重向唔向度.....



下....點解嘅.....
  


男爵府

積分: 6004


2217#
發表於 08-12-8 12:37 |只看該作者
原文章由 tracy0920 於 08-12-8 12:25 發表
tracynwayne ,

ok 喎~~好好玩呀.睇相辨就下星期二,but囉相起碼要等二個月la.

lokyee,

涷呀~~所以今日咪病咗係屋企抖緊.....


tok,

梗係有la....c6夠膽唔攬實我...我一腳踢佢落 ...


呵呵。。。我既做法會同你一樣。。。我成日都虐待我老公
lokyee129 該用戶已被刪除

2218#
發表於 08-12-8 12:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6004


2219#
發表於 08-12-8 12:38 |只看該作者
原文章由 豬豬bb 於 08-12-8 12:28 發表
我昨日bb都去o左打針,佢食輪狀時已經喊啦,打第一支時喊得大聲少少,打埋第二針時,仲犀利,喊到拆天,連醫生都話出面都一定聽到!
成個面仔、頭仔都紅晒,好彩氹吓佢同佢講吓o野已經冇喊啦!

不過,果晚食奶就慘囉,12點果餐 ...


咁慘? 食輪狀都喊? 甜架喎。。。心痛死你啦~~
佢一次過打兩支咩針呀?


男爵府

積分: 6004


2220#
發表於 08-12-8 12:40 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 12:38 發表



咁好!!!有豐富禮物
咁我同唔同晴晴扮好呢
但係佢好似冇乜造型衫....
都係得d 普通平時著既衫咋~~~

係選要扮造型既? 定係著得好睇,或者型仔 ,靚女咁架? ...


如果我有份去 我會同我個女扮男仔。。。哈哈 佢會扮得好有神韻

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo