跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10674


2201#
發表於 09-1-23 16:11 |只看該作者
點都勤力過我喇~~~

你就好喇, 睇量我要返工, 夫家果邊班怪獸唔係咁講架!!!!
原帖由 elkykit 於 09-1-23 15:53 發表


仲話勤力呀...我都係等到最後一刻先嚟執咋 不過平時都有執開...所以情況都唔係好惡劣...好易攪啫!!!
妳點同呢...妳要返工嘛!!!


子爵府

積分: 10674


2202#
發表於 09-1-23 16:13 |只看該作者
初時我仲以為我部機有事添呀
原帖由 elkykit 於 09-1-23 16:11 發表


成日都痴架啦 好難得咁多人...痴少一陣得唔得呀


子爵府

積分: 10503


2203#
發表於 09-1-23 16:13 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-23 16:11 發表
點都勤力過我喇~~~

你就好喇, 睇量我要返工, 夫家果邊班怪獸唔係咁講架!!!!


我99以前都係咁架...但我唔理佢囉!!! 心諗關妳鬼事咩...妳個仔都未出聲啦!!! 有一次我99叫我忍讓我老公多d喎...話佢個仔做嘢好辛苦喎...我即係答佢: 係呀...得佢一個要返工囉...得佢一個辛, 得佢一個有脾氣囉!!!


子爵府

積分: 10503


2204#
發表於 09-1-23 16:14 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-23 16:13 發表
初時我仲以為我部機有事添呀


放心啦...唔係妳問題...係bk有問題啫


子爵府

積分: 10674


2205#
發表於 09-1-23 16:33 |只看該作者
99又無試過叫我忍讓個老公, 因為佢都知我脾氣係點!!!

試過有一次, 老公朝早放工佢問我駛唔駛買送(順個手買豬骨煲湯), 咁難得佢出聲問我就梗係話好喇, 點知好衰唔衰係街巿撞到6299, 99仲話 '買咩送丫, 飲湯返黎飲咪得囉' 後尾老公都係跟我ORDER買送.....跟住隔左個星期返去99度食飯, 班怪獸就問 '點呀, 果日買左咩煲湯呀' 我心諗, 煲咩湯關你鬼事咩, 你自己唔煮飯就咪問喇, 我係叫你細佬去買送又如何, 你細佬肯呀, 吹咩!!

跟住佢大哥就問 '咦, 細佬放工去買送呀? 都好丫, 你放工返到去都夜喇, 有送買都唔靚, 橫掂細佬一早收工, 係屯門買埋出去都得, D野又平又靚' 哇~~~當時我幾咁感動呀~~~終放有個似返個人喇
原帖由 elkykit 於 09-1-23 16:13 發表


我99以前都係咁架...但我唔理佢囉!!! 心諗關妳鬼事咩...妳個仔都未出聲啦!!! 有一次我99叫我忍讓我老公多d喎...話佢個仔做嘢好辛苦喎...我即係答佢: 係呀...得佢一個要返工囉...得佢一個辛, 得佢一個有脾氣囉!!! ...

[ 本帖最後由 毛B 於 09-1-23 16:34 編輯 ]


子爵府

積分: 10674


2206#
發表於 09-1-23 16:34 |只看該作者
BK整極都係咁.......唔整好過
原帖由 elkykit 於 09-1-23 16:14 發表


放心啦...唔係妳問題...係bk有問題啫


別墅

積分: 982


2207#
發表於 09-1-23 16:35 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 16:14 發表


放心啦...唔係妳問題...係bk有問題啫


所以我而家要同bk拜過早年......希望bk"牛年進步"
唔好成日有問題.....


子爵府

積分: 10674


2208#
發表於 09-1-23 16:37 |只看該作者
成你貴言喇, 但係呢個應該係個 '夢想' 黎架喎
原帖由 mayho1119 於 09-1-23 16:35 發表


所以我而家要同bk拜過早年......希望bk"牛年進步"
唔好成日有問題.....


別墅

積分: 982


2209#
發表於 09-1-23 16:42 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-23 16:37 發表
成你貴言喇, 但係呢個應該係個 '夢想' 黎架喎


唔緊要......"只要有夢想,凡事可成真"
所以我今晚都有一個夢想.......六合彩頭中獎.


子爵府

積分: 10674


2210#
發表於 09-1-23 16:44 |只看該作者
咁都岩~~~~

今晚中六合彩唔係夢想, 係理想~~~~~
原帖由 mayho1119 於 09-1-23 16:42 發表


唔緊要......"只要有夢想,凡事可成真"
所以我今晚都有一個夢想.......六合彩頭中獎.


別墅

積分: 982


2211#
發表於 09-1-23 16:52 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-23 16:44 發表
咁都岩~~~~

今晚中六合彩唔係夢想, 係理想~~~~~


你啱喎....以前我做果間公司d人每人夾左50蚊,就中左3千幾萬(聖誕金多寶,兩注中),每人二百幾萬.........唉,我入去做唔係好耐,d人咪無叫我夾囉.......


伯爵府

積分: 18922


2212#
發表於 09-1-23 16:53 |只看該作者


今日已經清潔晒屋企, 不過都係用左好少時間, 因為我每兩星期就會洗廚房同廁所, 所以好快就攪晒D野~~


子爵府

積分: 10674


2213#
發表於 09-1-23 16:54 |只看該作者
唔緊要, 上次三千幾萬, 今次有七千幾萬麻, 我同你兩注中咪GOOD囉~~~~
原帖由 mayho1119 於 09-1-23 16:52 發表


你啱喎....以前我做果間公司d人每人夾左50蚊,就中左3千幾萬(聖誕金多寶,兩注中),每人二百幾萬.........唉,我入去做唔係好耐,d人咪無叫我夾囉.......


伯爵府

積分: 18922


2214#
發表於 09-1-23 16:54 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-1-23 04:52 PM 發表


你啱喎....以前我做果間公司d人每人夾左50蚊,就中左3千幾萬(聖誕金多寶,兩注中),每人二百幾萬.........唉,我入去做唔係好耐,d人咪無叫我夾囉.......




嘩....其實咁多人夾真係易D中...仲要每人二百幾萬, 比我真係開心到飛起~


子爵府

積分: 10674


2215#
發表於 09-1-23 16:54 |只看該作者
你真係一個好太太~~~~~
原帖由 julieann 於 09-1-23 16:53 發表


今日已經清潔晒屋企, 不過都係用左好少時間, 因為我每兩星期就會洗廚房同廁所, 所以好快就攪晒D野~~


伯爵府

積分: 18922


2216#
發表於 09-1-23 16:55 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-23 04:54 PM 發表
你真係一個好太太~~~~~



錯喇, 係屋企無野做就執屋咋...如果我仲返緊工, 我真係無咁得閒兩星期洗一次呀


子爵府

積分: 10674


2217#
發表於 09-1-23 16:55 |只看該作者
我地公司今次都廿幾人夾錢買呀~~

我中廿幾萬都開心到彈起呀女~~~~
原帖由 julieann 於 09-1-23 16:54 發表




嘩....其實咁多人夾真係易D中...仲要每人二百幾萬, 比我真係開心到飛起~


別墅

積分: 982


2218#
發表於 09-1-23 16:56 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-23 16:54 發表
唔緊要, 上次三千幾萬, 今次有七千幾萬麻, 我同你兩注中咪GOOD囉~~~~



Ok.......


子爵府

積分: 10674


2219#
發表於 09-1-23 16:56 |只看該作者
但係我老公頭先係電話度, 話我唔幫手執屋............
原帖由 julieann 於 09-1-23 16:55 發表



錯喇, 係屋企無野做就執屋咋...如果我仲返緊工, 我真係無咁得閒兩星期洗一次呀


伯爵府

積分: 18922


2220#
發表於 09-1-23 16:57 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-23 04:55 PM 發表
我地公司今次都廿幾人夾錢買呀~~

我中廿幾萬都開心到彈起呀女~~~~



希望你中啦~~多人夾真係易D....唔好話多, 幾萬都開心呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo