懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2692


2201#
發表於 09-5-6 11:13 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 11:09 發表


咁老公係咪在你側邊呀??
咁咪好怪lor?


無呀 佢無次得閒 不過佢系度都系咁 鬼叫佢吾系婦科醫生呀 呵呵 唔照又唔得 如果你真系好介意換個女醫生 你既然都揾左個男醫生 都信得佢既醫德架啦 變擔心得咁多架 到時見到小B正常都唔顧到咁多架啦
DEL


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2202#
發表於 09-5-6 11:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2203#
發表於 09-5-6 11:32 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 6-5-2009 11:01 發表


你唔好咁嬲啦..D 99成日都會覺得個新抱點點點唔好架啦!由佢地...有D咩事等你老公出去攪掂佢!



其實呢,不如我講我個故事同大家分享下啦...
我結左兩次婚.第1,2胎都係同前夫生0既..後來,離左婚,bb跟前夫..咁之後,我識左我現任啦,後尾就搬埋同佢同埋佢父母一齊住..佢地一路都唔知我以前d野..直至我地諗住結婚喇,咁就同99講啦,佢聽完就好似好偉大咁,又話咩個仔都唔介意,佢點會介意..但因為佢得一粒仔,就想我地擺酒...但係,我唔係第一次喇,我同屋企人都唔想搞大佢..而且,講真,出面環境唔好,我地兩公婆都唔想sai錢..(淨係男家都要擺最少30圍..)咁我地就同佢媽講唔擺,佢問y,我地話冇錢啦..咁佢媽初初好嬲,之後又話.咁一係你地結左婚先啦,過多兩三年先再補擺酒啦..咁我地就晌今年3月註左冊...點知...過左兩日..佢去飲完返黎,就話人地晌邊度邊度擺酒,環境好好,又乜又乜.仲拎埋d單張呀,介紹呀,叫我地擺酒...我地好嬲..覺得佢好一時一樣...之後就成日嘈啦....最後,我地都忍唔住喇,就決定要搬..搬走左..佢依然唔放過我地,搵佢d細佬妹黎煩我地..直至我有左,佢都仲係講緊要擺酒,仲要快...由結婚至今,先岩岩兩個月.但我一路都唔係咁開心..同埋,一路都覺得壓力大..搬左以為好d...咁依家有左..諗住99會因為就黎做人阿嬤,會體諒我,放過我地...哈!!我太天真喇..
請不要點評我,謝謝!


子爵府

積分: 14192


2204#
發表於 09-5-6 11:35 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 10:37 發表



我都唔想理...但有時又真係好鬼睇唔過眼!!


我免得過都好少返老爺奶奶果邊食飯, 費事有 d 野唔係咁岩聽, 到時谷鬼氣 !
不過, 好彩我老爺, 奶奶都唔係咁難攪o既人, 同埋我老公一定幫我頂哂 !


子爵府

積分: 14192


2205#
發表於 09-5-6 11:37 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 09-5-6 10:38 發表


哈哈 我從來無當老公個邊系屋企人。。。我同佢阿媽勁唔夾。。。3月既時候我有左佢阿媽都癲架 要我坐飛機去佢地鄉下浙江擺酒 為左呢見事同C6嘈左好多次 跟住小產左之後 佢阿媽又再癲 話點解我私底下同C6個表妹講我 ...


到亞 b 出左世, 咪一次過擺, lor !
好多人都係咁架喇 !


大宅

積分: 2692


2206#
發表於 09-5-6 11:38 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 11:32 發表



其實呢,不如我講我個故事同大家分享下啦...
我結左兩次婚.第1,2胎都係同前夫生0既..後來,離左婚,bb跟前夫..咁之後,我識左我現任啦,後尾就搬埋同佢同埋佢父母一齊住..佢地一路都唔知我以前d野..直至我地諗住結婚喇 ...


或者呃住個老女人話醫生話你唔適合太粗勞 怕影響個胎。。。

[ 本帖最後由 giselle1012 於 09-5-6 11:53 編輯 ]
DEL


別墅

積分: 599


2207#
發表於 09-5-6 11:40 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 11:29 發表


其實係咪照肚都照到ga?
咁你照那天係咪都係4weeks and 3 days?

同埋佢會唔會話比你知個size ga?? 咁見唔見bb 在裡面呀?


我照出嚟係4 weeks and 3 days , 但醫生計我最後M嚟應該係5 weeks,size 細咗一個禮拜。可能係排卵遲,所以下禮拜四再check


子爵府

積分: 14192


2208#
發表於 09-5-6 11:42 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-6 11:40 發表


我照出嚟係4 weeks and 3 days , 但醫生計我最後M嚟應該係5 weeks,size 細咗一個禮拜。可能係排卵遲,所以下禮拜四再check


你睇邊個 dr. 咁細可以照肚, 仲 check 埋size, 犀利 !


大宅

積分: 2692


2209#
發表於 09-5-6 11:43 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-6 11:37 發表


到亞 b 出左世, 咪一次過擺, lor !
好多人都係咁架喇 !


有咁同過個老女人講過 佢話佢地鄉下唔興 後來我問過佢D親戚 佢D親戚話佢地鄉下都有人生完先擺 個老女人明顯講大話 最衰佢個仔鬼咁孝順 上次同我嘈 最後好啦 都小產左啦 乜都唔洗搞 今次我諗都系等到有5,6個月先好同個老女人講 3個月都唔得 分分鐘話個肚吾系好大仲擺得酒
DEL


別墅

積分: 599


2210#
發表於 09-5-6 11:44 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 11:32 發表



其實呢,不如我講我個故事同大家分享下啦...
我結左兩次婚.第1,2胎都係同前夫生0既..後來,離左婚,bb跟前夫..咁之後,我識左我現任啦,後尾就搬埋同佢同埋佢父母一齊住..佢地一路都唔知我以前d野..直至我地諗住結婚喇 ...


老人家要面子嘛! 唔洗成日見未常當聽唔到。最緊要係自已身體同bb。


大宅

積分: 2692


2211#
發表於 09-5-6 11:45 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-6 11:42 發表


你睇邊個 dr. 咁細可以照肚, 仲 check 埋size, 犀利 !


我都想知呀 咁犀利 系咪部機好勁 我尋日7W1 醫生都話陰超清楚D 最後都系陰超 不過我有粒水囊 可能唔同D要確定睇得好清楚掛
DEL


別墅

積分: 599


2212#
發表於 09-5-6 11:47 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-6 11:42 發表


你睇邊個 dr. 咁細可以照肚, 仲 check 埋size, 犀利 !


Dr.龔羽一。佢有4D嘅設備。


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2213#
發表於 09-5-6 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2214#
發表於 09-5-6 11:53 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 6-5-2009 11:38 發表


或者呃住個老女人話醫生話你唔適合太粗魯 怕影響個胎。。。




之前我地咪話冇錢0既,咁99就話錢唔係問題話佢地自己幾姊弟夾埋錢俾我地擺喎..
冇呀,我講到明架喇,一係就咩都唔好搞,要搞,就唔該,俾埋禮,過番d大禮!!!佢地係有本事0既,咪一次過拎一大舊錢出黎搞囉!!我已經俾佢地搞到我開始有d產前..所以我一定企硬..唔會再諗咁多!!免得影響埋bb就唔好!!
請不要點評我,謝謝!


別墅

積分: 599


2215#
發表於 09-5-6 11:56 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 11:52 發表


即係佢唔係用普通照肚的超聲波照ga??

我又好失望la..
仲以為有機tim.


我諗都係普通u/s ,係電視机睇。佢有比返兩張相我嘅,show 幾多days and size。
4D 應該要另外收費,要等bb大啲。


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2216#
發表於 09-5-6 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2217#
發表於 09-5-6 12:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2218#
發表於 09-5-6 12:05 |只看該作者
我訓醒啦
My Two Princess


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2219#
發表於 09-5-6 12:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 599


2220#
發表於 09-5-6 12:09 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:04 發表


多謝你資料呀~
咁有幾多mm 大呀?

我一日未見到BB , 一日都好心掛掛.


我諗係0.6xx。張相係屋企
有幾個數字,下次再問清楚醫生

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo