立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2692
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 11:09 發表 咁老公係咪在你側邊呀?? 咁咪好怪lor?
禁止訪問
積分: 5373
公爵府
積分: 25600
原帖由 celiasy 於 6-5-2009 11:01 發表 你唔好咁嬲啦..D 99成日都會覺得個新抱點點點唔好架啦!由佢地...有D咩事等你老公出去攪掂佢!
子爵府
積分: 14192
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 10:37 發表 我都唔想理...但有時又真係好鬼睇唔過眼!!
原帖由 giselle1012 於 09-5-6 10:38 發表 哈哈 我從來無當老公個邊系屋企人。。。我同佢阿媽勁唔夾。。。3月既時候我有左佢阿媽都癲架 要我坐飛機去佢地鄉下浙江擺酒 為左呢見事同C6嘈左好多次 跟住小產左之後 佢阿媽又再癲 話點解我私底下同C6個表妹講我 ...
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 11:32 發表 其實呢,不如我講我個故事同大家分享下啦... 我結左兩次婚.第1,2胎都係同前夫生0既..後來,離左婚,bb跟前夫..咁之後,我識左我現任啦,後尾就搬埋同佢同埋佢父母一齊住..佢地一路都唔知我以前d野..直至我地諗住結婚喇 ...
別墅
積分: 599
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 11:29 發表 其實係咪照肚都照到ga? 咁你照那天係咪都係4weeks and 3 days? 同埋佢會唔會話比你知個size ga?? 咁見唔見bb 在裡面呀?
原帖由 candyyuk 於 09-5-6 11:40 發表 我照出嚟係4 weeks and 3 days , 但醫生計我最後M嚟應該係5 weeks,size 細咗一個禮拜。可能係排卵遲,所以下禮拜四再check
原帖由 QQ70 於 09-5-6 11:37 發表 到亞 b 出左世, 咪一次過擺, lor ! 好多人都係咁架喇 !
原帖由 QQ70 於 09-5-6 11:42 發表 你睇邊個 dr. 咁細可以照肚, 仲 check 埋size, 犀利 !
原帖由 giselle1012 於 6-5-2009 11:38 發表 或者呃住個老女人話醫生話你唔適合太粗魯 怕影響個胎。。。
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 11:52 發表 即係佢唔係用普通照肚的超聲波照ga?? 我又好失望la.. 仲以為有機tim.
琥珀宮
積分: 152003
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:04 發表 多謝你資料呀~ 咁有幾多mm 大呀? 我一日未見到BB , 一日都好心掛掛.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy