monster_mummy 寫道:
我1月尾搬農甫道18號對面d舊楼, ok啦。 我今次唔參與, 由得我老公攪店, therefore, weekend佢要中港兩地走, 為左我地一家人安居樂業。
各位, 開頭以為搬去1200呎住, but現在間屋細左, 可能開唔成媽媽會了。 let"s see 啦 !![]()
kyleung 寫道:
Hi, all∼
今朝同左謙謙去睇醫生,去左慈雲山睇,唔再去旺角中心曾醫生,太多人,又貴
慈雲山呢個女醫生,佢爸爸係我細個時已經睇開,依家佢地幾兄弟姊妹都做哂醫生,好叻的醫生家族呀!
我的士來回,連埋醫藥費,都唔駛$200!我唔會再去旺角睇!
謙謙塊面好面酸,一撻撻紅,上星期健康院姑娘話係濕疹,唔係奶癬,已經叫我去睇醫生,今朝覺得嚴重多,所以去睇,攞d膏膏搽都好!
仲有,大家個b手臂打卡介苗時,個針位有冇事?
謙謙個針位含膿呀!!!尋日幫佢好似擠暗瘡咁吱哂佢d膿出黎,佢當然有喊啦!都係一個傷口嘛!所以醫生開左消炎膏比佢,等佢消炎,不過醫生話好common,好正常,唔知大家係咪都係咁呢???
kyleung 寫道:
[quote]
happy_mother 寫道:
Carol,
你可以出出面打5合1/6合1, 但記得帶針咭, 因為醫生係会record番.