影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


伯爵府

積分: 17883

好媽媽勳章


2201#
發表於 24-5-23 14:38 |只看該作者
은우수호 發表於 24-5-23 14:32
下周一晚喺interpark開賣, 77,000圜, 均一價.
但官網未見上架.
.....

原來係咁架,咁佑錫可以開兩場真係代表大紅了,好替他開心,希望他繼續有好作品,一年一套劇/電影吧


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2202#
發表於 24-5-23 14:40 |只看該作者
은우수호 發表於 24-5-23 13:52
西沙GoPark,新場,我見嚟緊都有韓星嘅表演場地係創夢館

韓星來港開show資訊

原來唔算係大埔區,好似幾隔涉下,如果佑錫去開,可能好多人嫌遠唔去喎

題外話,我見到B.I. 都開,但完全唔同咗樣嘅,唔認得佢撳入去先知真係佢,以前靚仔好多喎


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2203#
發表於 24-5-23 14:44 |只看該作者
iwff 發表於 24-5-23 13:58
西沙有個表演新場,位於新地「西沙GO PARK」內,由耀榮文化主理的室內主場館AXA安盛創夢館(AXA Dreamland) ...

如果真係中毒嘅,就建議買張機票飛Seoul去見佢,但毒C冇命賠喎


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2204#
發表於 24-5-23 14:47 |只看該作者
小謙仔朱媽 發表於 24-5-23 14:30
回想起上次loong9都撻Q,其實係咪香港已經不被重視喇?上次我都好想去現場睇郭殿甲 跳舞
...

loong撻Q我又唔知喎,我估仲有機會嘅


水晶宮

積分: 66918


2205#
發表於 24-5-23 14:48 |只看該作者
iwff 發表於 24-5-23 14:38
原來係咁架,咁佑錫可以開兩場真係代表大紅了,好替他開心,希望他繼續有好作品,一年一套劇/電影吧 :waha ...
可能佢公司同佢本人都唔知會爆得咁勁, 未嚟得切book場開FM, 唔知會唔會有週邊同有乜粉絲福利, 因為均一價, 最大可能係完場hi bye, 咁就係大大福利近距離見.

好搞笑, 有粉話點解週一晚開賣, 又要睇佢嘅劇, 又要搶飛.
仲有幾多粉話從未參加過FM, 所以會去.

theqoo關於佑鍚開show嘅post(韓文, 但可以全網用google translate.)
https://theqoo.net/hot/3242052476?page=8


伯爵府

積分: 17883

好媽媽勳章


2206#
發表於 24-5-23 14:49 |只看該作者
ccdccl 發表於 24-5-23 14:44
如果真係中毒嘅,就建議買張機票飛Seoul去見佢,但毒C冇命賠喎
...


去到首爾都唔會買到見面會入場卷啦, 都係睇返YOUTUBE 算了, 一定有粉絲放哂片上網的


大宅

積分: 3305


2207#
發表於 24-5-23 15:22 |只看該作者
iwff 發表於 24-5-23 14:49
去到首爾都唔會買到見面會入場卷啦, 都係睇返YOUTUBE 算了, 一定有粉絲放哂片上網的
...

咁唯有去拍攝景點啦! 我都好想去率嗰間cafe


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2208#
發表於 24-5-23 15:52 |只看該作者
ccdccl 發表於 24-5-23 13:44
下半年的場地都full曬?有冇可能呀
亞博都冇咩?麥花臣都應該有啦
...

我都奇怪,乜呢2 個場都full 晒??

但8/6 taipei, 之後manila, singapore, bkk, jakarta, 7/7 seoul 尾場

就係原先嘅hk 落左榜


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2209#
發表於 24-5-23 15:53 |只看該作者
本帖最後由 htts 於 24-5-23 15:54 編輯
小謙仔朱媽 發表於 24-5-23 14:26
好傷心 印尼菲律賓嗰啲都有,係香港冇,好心有啲唔掂嘅就唔好開啦!有實力嘅又冇場,我本來已 ...

same, 仲要manila, singapore 和jakarta 係後加架,反而hk 係首選就衰左,勁失望now


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2210#
發表於 24-5-23 15:55 |只看該作者
ccdccl 發表於 24-5-23 14:40
原來唔算係大埔區,好似幾隔涉下,如果佑錫去開,可能好多人嫌遠唔去喎

題外話,我見到B.I. 都開 ...

佢肯去開,我飛的都去


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2211#
發表於 24-5-23 16:17 |只看該作者
iwff 發表於 24-5-23 14:49
去到首爾都唔會買到見面會入場卷啦, 都係睇返YOUTUBE 算了, 一定有粉絲放哂片上網的
...

你梗係買到飛先出發啦
但粉絲的片通常唔清同埋好多人頭


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2212#
發表於 24-5-23 16:19 |只看該作者
htts 發表於 24-5-23 15:52
我都奇怪,乜呢2 個場都full 晒??

但8/6 taipei, 之後manila, singapore, bkk, ...

會唔會年尾或9月佢會再來?
其實真係要食住個勢,人係好易變心同埋過咗氣就熱情減退


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2213#
發表於 24-5-23 16:23 |只看該作者
ccdccl 發表於 24-5-23 16:19
會唔會年尾或9月佢會再來?
其實真係要食住個勢,人係好易變心同埋過咗氣就熱情減退
...

我又覺得唔會 正常一氣呵成嘛。


伯爵府

積分: 17883

好媽媽勳章


2214#
發表於 24-5-23 16:31 |只看該作者

回覆樓主:

我見佑錫在維基的見面會資料,香港的日期仍是待公布,可能係未確定合作方,太多機購爭住合作,我仍抱有希望7月會見到善宰的


伯爵府

積分: 17883

好媽媽勳章


2215#
發表於 24-5-23 16:32 |只看該作者
ccdccl 發表於 24-5-23 16:19
會唔會年尾或9月佢會再來?
其實真係要食住個勢,人係好易變心同埋過咗氣就熱情減退
...

變心咪由佢地囉,少d人搶飛仲好


水晶宮

積分: 66918


2216#
發表於 24-5-23 16:36 |只看該作者
htts 發表於 24-5-23 15:55
佢肯去開,我飛的都去
我睇返個地址, 唔遠喎, 如果搭地鐵喺烏溪沙站落車, 轉巴士10分鐘就到, 如轉的士就5分鐘到, 好易去.
佢地址寫大埔, 但原來近沙田、馬鞍山、烏溪沙.


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2217#
發表於 24-5-23 16:55 |只看該作者
htts 發表於 24-5-22 18:18
唔想再穿越,4 次都太多,何況6 次? 好爛尾囉

佢2 個死埋一起好過啦,點都好過oe

真係穿越得太多,我而家都睇到亂亂哋!其實我好怕睇穿越劇,而家都無乜點時間,總之兩個喺埋一齊結局好好哋就得,千祈唔好oe


伯爵府

積分: 17883

好媽媽勳章


2218#
發表於 24-5-23 16:56 |只看該作者
은우수호 發表於 24-5-23 16:36
我睇返個地址, 唔遠喎, 如果搭地鐵喺烏溪沙站落車, 轉巴士10分鐘就到, 如轉的士就5分鐘到, 好易去.
佢地址 ...

亞博仲遠都大把人會去啦, 可以開到去邊都冇問題的, 香港咁細。

題外話, 原來你係"車銀優" 粉絲, 見到名和頭像就知了


水晶宮

積分: 66918


2219#
發表於 24-5-23 17:02 |只看該作者
iwff 發表於 24-5-23 16:56
亞博仲遠都大把人會去啦, 可以開到去邊都冇問題的, 香港咁細。

題外話, 原來你係"車銀優" 粉絲, 見到名和 ...
香港咁細, 真係喺邊到開都方便.
其實我鍾意九展多過亞博好多.
亞博散場好慘㗎, 如果搭機鐵, 係夜媽媽入咗閘, 未落到月台已經人流管制, 人多到爆.
...................
我本命有幾個(正常本命係一個嘅), 車先生係其中之一, 個頭像係幾年前我親手同佢影


珍珠宮

積分: 48162

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


2220#
發表於 24-5-23 17:03 |只看該作者
小謙仔朱媽 發表於 24-5-23 14:26
好傷心 印尼菲律賓嗰啲都有,係香港冇,好心有啲唔掂嘅就唔好開啦!有實力嘅又冇場,我本來已 ...
無哂心機
[img=500,400][/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo