立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:19 發表 有風當然要駛盡利啦 咪咁啦
侯爵府
積分: 24874
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 22:53 發表 都無人追,有人追先算啦,其實有時只係想間屋多D人,唔洗淨得我同囡囡2個人啫!!
男爵府
積分: 7999
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:20 發表 睇吓點...今次比你叻返次咋..哼
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:06 發表 Welcome~ 聽日要返工嗎?
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 23:24 發表 要呀~又要對住個部慢到想死既電腦啦~
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:24 發表 暫時好住先啦 我今日問佢係咪最後一次見面 佢答我咪使旨意 佢仲有排要見我 終於冇咁擔 心
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:27 發表 咁你就醒醒定定啦
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:30 發表 我會啦 其實我都驚架嘛
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:32 發表 你都會驚??,我仲以為你淨係識講分手添..
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:35 發表 乜你地唔睇電視呀?我卒之等到嗰套乜乜老公做完,聽晚又可追劇集啦
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:34 發表 我驚架 唔係唔使成日捉住你問呢樣問果樣啦
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:37 發表 你唔係捉住我呀,係搞住我咋?? 你話你係咪犯賤呀,係鐘意比人鬧至安樂嘅
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:37 發表 今晚做完 ? 我夜晚冇電視睇架
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:39 發表 你係咪唔鍾意睇架??我都話左聽晚可以追劇架啦,仲要問,作死呀
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:41 發表 根本都唔開得電視,係冇得睇呀
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:43 發表 成晚流流長咁做乜呀??
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:46 發表 八點開始補習,九點幾補完,跟住同個女沖涼, 跟住做功課,通常做完都過左十點半,要訓 啦
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:49 發表 嘩..好悶啫,你同佢
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy