單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2201#
發表於 10-3-16 23:20 |只看該作者
睇吓點...今次比你叻返次咋..哼
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:19 發表
有風當然要駛盡利啦
咪咁啦


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2202#
發表於 10-3-16 23:23 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 22:53 發表
都無人追,有人追先算啦,其實有時只係想間屋多D人,唔洗淨得我同囡囡2個人啫!!


咁你重唔快D帶我同仔仔去你屋企??哈哈


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2203#
發表於 10-3-16 23:24 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:20 發表
睇吓點...今次比你叻返次咋..哼
暫時好住先啦
我今日問佢係咪最後一次見面
佢答我咪使旨意
佢仲有排要見我
終於冇咁擔 心


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2204#
發表於 10-3-16 23:24 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:06 發表
Welcome~
聽日要返工嗎?


要呀~又要對住個部慢到想死既電腦啦~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2205#
發表於 10-3-16 23:26 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 23:24 發表


要呀~又要對住個部慢到想死既電腦啦~

好過冇得上網啦
咁你返半日?


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2206#
發表於 10-3-16 23:27 |只看該作者
咁你就醒醒定定啦
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:24 發表
暫時好住先啦
我今日問佢係咪最後一次見面
佢答我咪使旨意
佢仲有排要見我
終於冇咁擔 心


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2207#
發表於 10-3-16 23:28 |只看該作者
你份工係咪間唔時至返架??
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 23:24 發表


要呀~又要對住個部慢到想死既電腦啦~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2208#
發表於 10-3-16 23:30 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:27 發表
咁你就醒醒定定啦
我會啦
其實我都驚架嘛


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2209#
發表於 10-3-16 23:32 |只看該作者
你都會驚??,我仲以為你淨係識講分手添..
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:30 發表
我會啦
其實我都驚架嘛


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2210#
發表於 10-3-16 23:34 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:32 發表
你都會驚??,我仲以為你淨係識講分手添..
我驚架
唔係唔使成日捉住你問呢樣問果樣啦


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2211#
發表於 10-3-16 23:35 |只看該作者
乜你地唔睇電視呀?我卒之等到嗰套乜乜老公做完,聽晚又可追劇集啦


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2212#
發表於 10-3-16 23:37 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:35 發表
乜你地唔睇電視呀?我卒之等到嗰套乜乜老公做完,聽晚又可追劇集啦
今晚做完 ?
我夜晚冇電視睇架


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2213#
發表於 10-3-16 23:37 |只看該作者
你唔係捉住我呀,係搞住我咋??
你話你係咪犯賤呀,係鐘意比人鬧至安樂嘅
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:34 發表
我驚架
唔係唔使成日捉住你問呢樣問果樣啦


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2214#
發表於 10-3-16 23:38 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:37 發表
你唔係捉住我呀,係搞住我咋??
你話你係咪犯賤呀,係鐘意比人鬧至安樂嘅
邊個鬧我呀?
捉同搞差唔多姐


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2215#
發表於 10-3-16 23:39 |只看該作者
你係咪唔鍾意睇架??我都話左聽晚可以追劇架啦,仲要問,作死呀
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:37 發表
今晚做完 ?
我夜晚冇電視睇架


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2216#
發表於 10-3-16 23:41 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:39 發表
你係咪唔鍾意睇架??我都話左聽晚可以追劇架啦,仲要問,作死呀
根本都唔開得電視,係冇得睇呀
通常無線係星期一開始新劇嘛


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2217#
發表於 10-3-16 23:43 |只看該作者
成晚流流長咁做乜呀??
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:41 發表
根本都唔開得電視,係冇得睇呀


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2218#
發表於 10-3-16 23:46 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:43 發表
成晚流流長咁做乜呀??
八點開始補習,九點幾補完,跟住同個女沖涼,
跟住做功課,通常做完都過左十點半,要訓 啦


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2219#
發表於 10-3-16 23:49 |只看該作者
嘩..好悶啫,你同佢
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:46 發表
八點開始補習,九點幾補完,跟住同個女沖涼,
跟住做功課,通常做完都過左十點半,要訓 啦


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2220#
發表於 10-3-16 23:52 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:49 發表
嘩..好悶啫,你同佢
功課又多,每個星期有默書,隔兩、三個月又測驗
其實都冇時間覺得悶

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo