想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


伯爵府

積分: 15420


2201#
發表於 12-7-10 23:47 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-10 23:43
係吖~~~

晨早6點!!!!!!!!!!


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2202#
發表於 12-7-10 23:50 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-10+23:43+係吖~

原帖由 qy_yeung 於 12-07-10 發表
買左幾$傢俬呀
萬幾未買齊




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2203#
發表於 12-7-10 23:51 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-10+23:43+係吖~

原帖由 豬龍b 於 12-07-10 發表
晨早6點!!!!!!!!!!
對我無難道wo




禁止訪問

積分: 8753


2204#
發表於 12-7-11 00:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2205#
發表於 12-7-11 03:52 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-10+23:51+對我

原帖由 qy_yeung 於 12-07-11 發表
唔一次過買囇,咪又要執多次
屋企太多嘢~唔夠位入屋~所以要分開




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2206#
發表於 12-7-11 05:32 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

天亮了~~現在去食早餐
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15420


2207#
發表於 12-7-11 07:35 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-11 05:32
天亮了~~現在去食早餐

早晨呀~瘦瘦,現在7:35分~
晏d再見~拜拜~


伯爵府

積分: 16074


2208#
發表於 12-7-11 07:48 |只看該作者

引用:天亮了~~現在去食早餐+ +

原帖由 aubmaki 於 12-07-11 發表
天亮了~~現在去食早餐
早!今天要加油




伯爵府

積分: 16074


2209#
發表於 12-7-11 07:49 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-11+05:32+天亮

原帖由 豬龍b 於 12-07-11 發表
早晨呀~瘦瘦,現在7:35分~
晏d再見~拜拜~
你係唔係起身vv




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2210#
發表於 12-7-11 07:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-11+發表天

原帖由 nrsemi 於 12-07-11 發表
早!今天要加油
而家去瞓一陣~12點再努力




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2211#
發表於 12-7-11 07:57 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-11+05:32+天亮

原帖由 豬龍b 於 12-07-11 發表
早晨呀~瘦瘦,現在7:35分~
晏d再見~拜拜~
好早吖




大宅

積分: 2581


2212#
發表於 12-7-11 08:00 |只看該作者

引用:天亮了~~現在去食早餐+ +

原帖由 aubmaki 於 12-07-11 發表
天亮了~~現在去食早餐
咁早呀!




男爵府

積分: 8287


2213#
發表於 12-7-11 09:03 |只看該作者

Quote:原帖由+ovylam+於+12-07-10+發表知道

原帖由 nrsemi 於 12-07-10 發表
我c6呢兩晚想do我都推左!今晚都唔知點推
做咩推咗呀?




男爵府

積分: 8287


2214#
發表於 12-7-11 09:05 |只看該作者

Quote:ovylam+發表於+12-7-10+17:32+我今日

原帖由 豬龍b 於 12-07-10 發表
係你迫c6 dodo定佢自願架~
如果佢自願就照do啦~如果係你迫既話,你呢幾日都要迫佢呀!!
唔好浪費黃金時 ...
好彩佢呢個星期都放假!所以佢都ok嘅




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2215#
發表於 12-7-11 09:58 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

仲未瞓得著




複式洋房

積分: 414


2216#
發表於 12-7-11 10:21 |只看該作者
你地好,睇咗好耐先睇晒你地個post,因為我真係好想有
所以諗緊好唔好買紅綠d試下。我今日day35,但都35一個cycle,希望大家都早孕


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2217#
發表於 12-7-11 10:29 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

朋友求救吖~~~~~~化咗即係點


myphoto.jpg




男爵府

積分: 8287


2218#
發表於 12-7-11 10:34 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-11 09:58
仲未瞓得著

快D 去訓啦....今早咁早起O左身


禁止訪問

積分: 8753


2219#
發表於 12-7-11 10:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2220#
發表於 12-7-11 10:35 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-11+09:58+仲未

原帖由 ovylam 於 12-07-11 發表
快D 去訓啦....今早咁早起O左身
我3點半已經醒咗~~但到而家無睡意~又返咗屋企清潔




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo