心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2201#
發表於 06-12-29 10:21 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位早晨

hinhinmummy,我無放假呀, 明天都返早上, 你可以send過來, 或者2號都OK, 唔急.

再次多謝晒

祈福空氣唔好嗎 ? 我早上去湖邊同入咗動物園, 都感到空氣很清新.

咁你哋間屋無人住點呀 ?
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2202#
發表於 06-12-29 10:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

sally, 你會住那里呀 ?

我們玩得很開心, 我們是日頭入動物園, 晚上睇馬戲的. 那幾天天氣都很好, 晚上冷一些, 但都OK.

你有問題就問我啦, 你是否第一次去呀 ?
sally1 寫道:
[quote]
雪文 寫道:
hinhinmummy, 多謝你, 多謝hinhinpapa.
聖誕節各位去咗那里玩呀 ? 我去咗祈褔同深圳吃喝玩樂

我星期6都去祈褔呀 ? 去左邊玩 ? 凍唔凍 ?

我都係放緊假....2/1先反工 [/quote]
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2203#
發表於 06-12-29 10:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

甘我2號朝早搵人拿黎啦

可能我去埋市橋啦, 如果你上去幾日有了鼻c, 你會發覺你d鼻c全部黑mon mon架

間屋........我daddy 媽咪成日上去架


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2204#
發表於 06-12-29 10:25 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy,我諗住 31/12早再入OP, 你哋會去嗎 ?

我好擔心我老公張金卡回唔到本, 佢放假又要返大陸, 平時周日我仔要游水, 又無時間 :-( :-( 早知唔買佢個張啦.
hinhinmummy 寫道:
雪文,

所以我吾擔心返吾到本...............

生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2205#
發表於 06-12-29 10:30 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

可能會架, 因為工人放假, 1號都可能會去, 但又擔心阿女要考試wor, so還諗緊


侯爵府

積分: 21395


2206#
發表於 06-12-29 10:31 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

甘你同個仔去多幾次, 去埋佢果份, 幫佢回埋本law


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2207#
發表於 06-12-29 10:39 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

ok, 唔該. 你再俾我次hsbc account我, 我今日入數俾你.
你仲有我公司地址嗎 ?

講開鼻c, 又好似係, 我對仔女個幾日好多, 特別我仔.

hinhinmummy 寫道:
雪文

甘我2號朝早搵人拿黎啦

可能我去埋市橋啦, 如果你上去幾日有了鼻c, 你會發覺你d鼻c全部黑mon mon架

間屋........我daddy 媽咪成日上去架
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2208#
發表於 06-12-29 10:41 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

咁你入的話打電話俾我見吓面

我老公要返大陸呀, 我囡又唔肯跟佢, 其實我想我仔留低的, 又係月中要中期考試啦, 但係二個留返俾我的話, 我又唔制.
so,係去都係我都囡去OP.

hinhinmummy 寫道:
雪文

可能會架, 因為工人放假, 1號都可能會去, 但又擔心阿女要考試wor, so還諗緊
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2209#
發表於 06-12-29 10:53 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

你仔都好d呀, 月中先考, 我個女4號就考啦

地址我有..............無delete到呀, hsbc a/c no, 收pm啦, 吾急架, 你得閒行開去先入啦


子爵府

積分: 14241


2210#
發表於 06-12-29 11:32 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

HINMA

亞女無咁快考啦
唔知亞女幾時先會叮一聲


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2211#
發表於 06-12-29 12:15 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hinhinmummy, check PM please.
生日月, 開心過


大宅

積分: 4014


2212#
發表於 06-12-29 13:01 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

我好耐之前去過一次
今次想去動物園, 機動遊戲, 農裝, 會所
有無行程見意呀 ?
雪文 寫道:
sally, 你會住那里呀 ?

我們玩得很開心, 我們是日頭入動物園, 晚上睇馬戲的. 那幾天天氣都很好, 晚上冷一些, 但都OK.

你有問題就問我啦, 你是否第一次去呀 ? [quote]
sally1 寫道:
[quote]
雪文 寫道:
hinhinmummy, 多謝你, 多謝hinhinpapa.
聖誕節各位去咗那里玩呀 ? 我去咗祈褔同深圳吃喝玩樂

我星期6都去祈褔呀 ? 去左邊玩 ? 凍唔凍 ?

我都係放緊假....2/1先反工 [/quote][/quote]


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2213#
發表於 06-12-29 14:49 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

報料報料 :

lunch去咗屈x氏, 保健產品買滿 600元, 送炖盅 or 電火鍋 or 電熱風機.

我要咗炖盅 , 價值 $299元加
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2214#
發表於 06-12-29 14:57 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

你都無荅我住邊 ?

我其實都係第一次去祈褔住. 無咩好提議呀, 不過就可以分享吓, 我個日睇完馬戲, 係bk 的友話好易揾到的士, 30元. 但係情況唔係咁, 白牌車就有些, 但我哋唔坐. 的士就得幾部, 唔肯搭我們住祈福的, 佢哋係到等廣州長途客, 因祈福係 C角位, 有入無客出.

我哋等咗好耐, 好 呀, 想搭巴士出去再搭車又唔知坐那一部, 部部都去廣州的. 好彩last有個的士司機揾唔到廣州客, 無耐性, 開價 $50元搭我哋走, 我哋即走啦.

之後才听人講, 係會所銀行附近有間旅行社, 可在那里約好車接送, $80-90元咁上下. 可以俾你參考啦.

你去完個farm報料呀, 我下次都想去, 唔該.:mrgreen:



[quote]
sally1 寫道:
我好耐之前去過一次
今次想去動物園, 機動遊戲, 農裝, 會所
有無行程見意呀 ?
生日月, 開心過


大宅

積分: 4014


2215#
發表於 06-12-29 16:00 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文
我都係住祈褔, 個fd有間屋係個到
你唔叫酒店call車比你 ? 安全d呵. 上次我住長隆搭taix 去x魚公園都係要50蚊....我諗30蚊係要講介先得
farm上次我地都有去, 幾好玩架, 餵下小動物, 坐下馬仔唔錯架
今日又冷反啦...都唔知帶咩衫比亞仔...真頭痛...好驚冷+吹陣佢地


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2216#
發表於 06-12-29 16:12 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

唉呀, 走寶啦, 早知問你攞料啦.

我上周去都帶好多衫, 白天攞到CC吓. 我係同佢哋帶一件大褸, 一件背心外套, 白天就底衫 + 一件冷衫 或再加一件背心
晚上就加大褸. 再帶多條打底褲, 如冷D就可以穿上, 我諗OK掛. (其實仲帶咗二件羊毛底衫防不時之需)

我同佢哋出街係好煩的, 因我會帶好多衫.

個日我係祈褔遇到個很老實的的士司機, 佢搭我哋去動物園, 打表 $20元到.


sally1 寫道:
雪文
我都係住祈褔, 個fd有間屋係個到
你唔叫酒店call車比你 ? 安全d呵. 上次我住長隆搭taix 去x魚公園都係要50蚊....我諗30蚊係要講介先得
farm上次我地都有去, 幾好玩架, 餵下小動物, 坐下馬仔唔錯架
今日又冷反啦...都唔知帶咩衫比亞仔...真頭痛...好驚冷+吹陣佢地
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2217#
發表於 06-12-29 16:14 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

sally, 你會去幾日呀, 自己諗住點plan呢 ?[quote]
sally1 寫道:
我好耐之前去過一次
今次想去動物園, 機動遊戲, 農裝, 會所
有無行程見意呀 ?
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2218#
發表於 06-12-29 16:47 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

你應該一早問我啦, 我成日去.................


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2219#
發表於 06-12-29 17:10 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy, 我真係諗過問你加, 但又忘記咗你間屋是否在番禺定係碧桂園, 怕記錯咗
生日月, 開心過


大宅

積分: 1847


2220#
發表於 06-12-29 22:20 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)


大家好呀.. 新年快樂

無同大家講'聖誕快樂', 係因為今個聖誕吾快樂 :cry: :cry: . 細仔係23日起吾舒服條脷生左'達'野, 食吾到野, 夜晚去左睇E院門診, 原來係'手足口病', 又吾肯食, 又吾肯飲, 成日都好'樓計'/發脾氣', 當時好驚佢又要入院吊鹽水, 成個聖誕假都無出街, 擔心佢之餘自己都好'燥', 見佢吾食野幾日又瘦晒, 好辛苦先'氹'得佢飲'流'質野.
直至前日先有好轉, 尋日去左OCEAN PARK, 今日終於可以食番飯了
:wave:  :wave:  :wave:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo