雪文 寫道:
sally, 你會住那里呀 ?
我們玩得很開心, 我們是日頭入動物園, 晚上睇馬戲的. 那幾天天氣都很好, 晚上冷一些, 但都OK.
你有問題就問我啦, 你是否第一次去呀 ? [quote]
sally1 寫道:
[quote]
雪文 寫道:
hinhinmummy, 多謝你, 多謝hinhinpapa.
聖誕節各位去咗那里玩呀 ? 我去咗祈褔同深圳吃喝玩樂![]()
![]()
[/quote][/quote]
呀, 想搭巴士出去再搭車又唔知坐那一部, 部部都去廣州的. 好彩last有個的士司機揾唔到廣州客, 無耐性, 開價 $50元搭我哋走, 我哋即走啦.sally1 寫道:
雪文
我都係住祈褔, 個fd有間屋係個到
![]()
你唔叫酒店call車比你 ? 安全d呵. 上次我住長隆搭taix 去x魚公園都係要50蚊....我諗30蚊係要講介先得
farm上次我地都有去, 幾好玩架, 餵下小動物, 坐下馬仔唔錯架
今日又冷反啦...都唔知帶咩衫比亞仔...真頭痛...好驚冷+吹陣佢地