跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1508


2221#
發表於 08-6-28 17:51 |只看該作者
我個印 姐姐 都識少少 英文架, 不過有時比我聽到佢同囡囡講 d 英文, 發音唔正, 反而唔 like.
呀哥果個印姐, d 英文好呀, 因為多巴藉男友嘛 , 咁樣, 就算英文好, 都唔多 like 佢啦, 一陣攪大左仲煩.


原文章由 cc0524 於 08-6-27 12:08 發表
咁你個工人都幾叻, 因為印尼好少識英文架!!

你係幾時見到佢架??? 咁有無見我個仔?? 佢係麗城識既人多過我多多聲!!


別墅

積分: 814


2222#
發表於 08-6-29 16:49 |只看該作者
我都唔明d僱主可以忍到佢地, 我諗係基, 印姐好多基.




原文章由 jk923 於 08-6-28 17:01 發表
我好驚果幾個漂晒金髮,又釘眉環果幾個唔知邊度黎暨姐姐!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2223#
發表於 08-6-30 08:27 |只看該作者
我都好怕那些一係就男裝打扮, 一係就勁濃裝!!



原文章由 jk923 於 08-6-28 17:01 發表
我好驚果幾個漂晒金髮,又釘眉環果幾個唔知邊度黎暨姐姐!


翡翠宮

積分: 75533


2224#
發表於 08-6-30 15:55 |只看該作者
原文章由 lawrencewong 於 08-6-29 16:49 發表
我都唔明d僱主可以忍到佢地, 我諗係基, 印姐好多基.



男爵府

積分: 7751


2225#
發表於 08-6-30 18:11 |只看該作者
我最晤钟意。


原文章由 cc0524 於 08-6-30 08:27 發表
我都好怕那些一係就男裝打扮, 一係就勁濃裝!!


大宅

積分: 2853

醒目開學勳章


2226#
發表於 08-7-1 00:33 |只看該作者
我都好驚佢地,仲成日吊帶短褲係街市間印尼店出出入入 我個印印仲帶過我個仔去過,所以年底到期都唔會續啦,依家諗緊好唔好請個賓姐。


原文章由 jk923 於 08-6-28 17:01 發表
我好驚果幾個漂晒金髮,又釘眉環果幾個唔知邊度黎暨姐姐!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2227#
發表於 08-7-2 08:21 |只看該作者
其實賓姐咪又係會曳!!!! 真係睇下你好唔好彩!!



原文章由 PUKU 於 08-7-1 00:33 發表
我都好驚佢地,仲成日吊帶短褲係街市間印尼店出出入入 我個印印仲帶過我個仔去過,所以年底到期都唔會續啦,依家諗緊好唔好請個賓姐。


...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2228#
發表於 08-7-2 08:24 |只看該作者
咁多位媽咪我想請教下, 昨日印印去左試工, 返來就比左限 reference letter 叫我地簽比佢, 內容係說明佢係呢兩年內受僱於我地, 仲埋我地係 recommend 佢比下一個僱主!!

我想問下, 我係咪一定要而家簽比佢????? 因為佢仲未完約, 要八月中先完, 定係可以到時先比簽比佢????


伯爵府

積分: 17805


2229#
發表於 08-7-2 09:39 |只看該作者
delete

原文章由 cc0524 於 08-7-2 08:24 發表
咁多位媽咪我想請教下, 昨日印印去左試工, 返來就比左限 reference letter 叫我地簽比佢, 內容係說明佢係呢兩年內受僱於我地, 仲埋我地係 recommend 佢比下一個僱主!!

我想問下, 我係咪一定要而家簽比佢????? 因為 ...


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2230#
發表於 08-7-2 10:06 |只看該作者
cc, 你諗下我地打工辭職唔做, 果封 reference letter 都係last minutes 先比你架啦, 唔使咁早比佢喎, 慢一佢又玩野你咪大獲...
你同佢講香港打工既ref. letter 係你 last day 先比佢既, 得唔得......
如果佢新僱主有野問叫佢打比你囉 !

原文章由 cc0524 於 08-7-2 08:24 發表
咁多位媽咪我想請教下, 昨日印印去左試工, 返來就比左限 reference letter 叫我地簽比佢, 內容係說明佢係呢兩年內受僱於我地, 仲埋我地係 recommend 佢比下一個僱主!!

我想問下, 我係咪一定要而家簽比佢????? 因為 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2231#
發表於 08-7-2 10:16 |只看該作者
其實我都係咁諗, 但我驚唔簽佢又會玩野, 佢昨日應該已經見成左份工, 所以要呢封信!!

你估如果我將呢封信句 recommend, delete 左佢, 同埋係話個 employment contract date 係由幾時到幾時, 而唔係佢係我屋企工作到幾時, 得唔得呢?



原文章由 PANCO 於 08-7-2 10:06 發表
cc, 你諗下我地打工辭職唔做, 果封 reference letter 都係last minutes 先比你架啦, 唔使咁早比佢喎, 慢一佢又玩野你咪大獲...
你同佢講香港打工既ref. letter 係你 last day 先比佢既, 得唔得......
如果佢新僱主有 ...


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2232#
發表於 08-7-2 11:09 |只看該作者
當然得, 你封信主要都係証明佢由幾時到幾時 finish contract, 做得唔好+玩野咪寫少兩句(讚賞)囉 !

原文章由 cc0524 於 08-7-2 10:16 發表
其實我都係咁諗, 但我驚唔簽佢又會玩野, 佢昨日應該已經見成左份工, 所以要呢封信!!

你估如果我將呢封信句 recommend, delete 左佢, 同埋係話個 employment contract date 係由幾時到幾時, 而唔係佢係我屋企工作到 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2233#
發表於 08-7-2 12:12 |只看該作者
其實我最想知我係咪一定要簽呢 D 信比佢!!



原文章由 PANCO 於 08-7-2 11:09 發表
當然得, 你封信主要都係証明佢由幾時到幾時 finish contract, 做得唔好+玩野咪寫少兩句(讚賞)囉 !


別墅

積分: 916


2234#
發表於 08-7-2 12:45 |只看該作者
你唔一定需要比reference letter 的,況且 reference letter 應該係你寫而唔係佢寫好比你簽。

原文章由 cc0524 於 08-7-2 12:12 發表
其實我最想知我係咪一定要簽呢 D 信比佢!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2235#
發表於 08-7-2 14:40 |只看該作者
最慘我又驚佢玩野呢!!


原文章由 Goody 於 08-7-2 12:45 發表
你唔一定需要比reference letter 的,況且 reference letter 應該係你寫而唔係佢寫好比你簽。


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2236#
發表於 08-7-2 16:45 |只看該作者
我都忘記左應該係你寫而唔係佢寫好叫你簽名.....
仲有你個仔都大啦, 有咩佢都識講比你知佢攪緊乜, 你洗咩怕佢姐...你同佢講 ref. letter 等佢last day 先比佢囉, (only ref 佢幾時做到幾時)

原文章由 Goody 於 08-7-2 12:45 發表
你唔一定需要比reference letter 的,況且 reference letter 應該係你寫而唔係佢寫好比你簽。


子爵府

積分: 12757


2237#
發表於 08-7-2 17:09 |只看該作者
你搞掂個淘寶未ar ? 有乜正野買ar?
原文章由 PANCO 於 08-7-2 16:45 發表
我都忘記左應該係你寫而唔係佢寫好叫你簽名.....
仲有你個仔都大啦, 有咩佢都識講比你知佢攪緊乜, 你洗咩怕佢姐...你同佢講 ref. letter 等佢last day 先比佢囉, (only ref 佢幾時做到幾時)

...


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2238#
發表於 08-7-2 17:46 |只看該作者
攪攪下又放低左...因為未有心水野要買....hehe

原文章由 szewan 於 08-7-2 17:09 發表
你搞掂個淘寶未ar ? 有乜正野買ar?


大宅

積分: 2853

醒目開學勳章


2239#
發表於 08-7-3 17:33 |只看該作者
咁又係,總之請個工人係屋企又無大人睇住就係煩啦

原文章由 cc0524 於 08-7-2 08:21 發表
其實賓姐咪又係會曳!!!! 真係睇下你好唔好彩!!


別墅

積分: 814


2240#
發表於 08-7-3 18:58 |只看該作者
具我所知, 如果到最後, 有一份表要填,叫終止僱佣合約, 當中要填由幾時到幾時, 所以, 這封信可以証明個工人做了幾時.至於 ref. letter, 才得你比唔比,無明文規定.所以去到最後個d時間,你直頭要搾住條頸,兼扮盲,因為佢地實無心機做野兼當你無到.
(我都無比ref letter)




原文章由 cc0524 於 08-7-2 12:12 發表
其實我最想知我係咪一定要簽呢 D 信比佢!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo